• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Savnet: Et stykk skotsk flagg

Started by Stoffi, September 17, 2006, 22:46:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Mistet det skotske flagget mitt på strekningen stadion - fotballpubbussen. Fint hvis noen har funnet det og kan gi beskjed. Savner det allerede.

Er jo uansett ikke så vanskelig å se hvis noen bruker det på stadion.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

kapteinen

Klarte du å miste det så fort..
Eg ga jo det til deg på vei bort til bussen!!
Z

Snublefot

Quote from: "kapteinen"Klarte du å miste det så fort..
Eg ga jo det til deg på vei bort til bussen!!


fylla har skylda?   :>   godt jobba stoffi;)

Buljongmannen

Min bror fant det. Blir hengt opp på Wembley før Odd-kampen. Skylder oss en pils...

birki

Hehe...Hvis stoffi må gi en pils til de som finner flagget hans hver gang han mister det blir det mye pils å dele ut..
ed hjertet i Brann og Bergen!

Chrisstah

Quote from: "birki"Hehe...Hvis stoffi må gi en pils til de som finner flagget hans hver gang han mister det blir det mye pils å dele ut..


hehe! da kan jo denne tåden bli stående!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

kenta

enten søler han sjokolade på flagget eller så mister han det...!

veldig bra stoffi!!
ANSA, aldri frydenbø...!

Stoffi

Quote from: "Buljongmannen"Min bror fant det. Blir hengt opp på Wembley før Odd-kampen. Skylder oss en pils...


Knall i padden. Takk for opplysningen. Spanter gjerne noen pils. Sender deg en pm senere.
Er ikke det at flagget koster så mye(tror det var 60-90kr), men det tar tid å bestille det, og det har fått sin egen historie etterhvert.
Vanligvis er det på nedre del felt Z.

QuoteHehe...Hvis stoffi må gi en pils til de som finner flagget hans hver gang han mister det blir det mye pils å dele ut..


Første gangen hittil, trond.  :wink:  Kjøp deg et islandsk flagg, så kan vi svaie sammen.


Quoteenten søler han sjokolade på flagget eller så mister han det...!

veldig bra stoffi!!


Det var din jævla sjokolade som havnet i ræven, setet og flagget, så jeg ser på deg som medskyldig i den episoden.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up