• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opdal sjuk

Started by anders_flanderz, September 17, 2006, 10:22:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anders_flanderz

Opdal skal ikke spele i dag..!
Blir johan sin tur til å vise seg fram igjen ;)
rite Drite Drite Drite på Oslo By

SF_ER_LAGET

er han 2keepern i bra form?
rann skal knuses !!!!

Shorty_Brann

Johan har spilt bra de gangene han har ståt mfor brann.

Det blir seier i dag!!!!
HÃ¥per HÃ¥kon blir frisk snart!!!!!!!!!

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5013&brann=e55c36796b63e71634a05a85948e035e

To kamper i Tippeligaen, holdt nullen i begge. Kan ikke gjøre det så mye bedre. Mener å huske at han stod bra i hjemmekampen mot Molde og at han var litt mer rufsete i kampen mot Viking.

Noen som husker noe om dette?

Nightfox


Marek

Stod meget bra mot Molde ja, mot viging husker jeg ikke.
Men ble ikke imponert over han i uefa cupen, men det ble jo jeg ikke over noen, så trenger ikke ha noe å si.
ons Ivar skal hem...

Brannmus

Nå har Opdal vært Norges beste keeper denne sesongen, så det er jo nærmest umulig å spille seg inn på laget for Thorbjørnsen. Likevel, tror ikke han hadde vært et førstevalg i noen Tippeligaklubb i Norge. Men, når det er sagt, så er han nok en av de bedre norske målvaktene som ikke spiller fast på laget.

Tror ikke at denne kampen kommer til å stå og falle på hva Johan gjør. Han har vist seg som en god keeper tidligere, men jeg tror ikke han er matchvinneren som Håkon er. Dermed blir det opp til resten av laget og vinne denne kampen uten å kunne støtte seg på målvakten.

Nightfox


Brannmus

Quote from: "Nightfox"

Nightfox

han sto feilplassert.

Xminator

Thorbjørnsen gjør mye bra - og mye vannvittig rart. Han er vel der Opdal var i 2003/2004. Vi får håpe resten av laget gjør en grundig jobb defensivt så han ikke får de store mulighetene for tabber. Og at vi scorer minst 3 mål så eventuelle tabber ikke får konsekvenser...

Marek

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Nightfox"


Målene mot �tvidaberg minnet meg litt om kvinnefotball, dreier seg bare om å plassere ballen litt høyt så går de inn uansett.
Men ser ingen grunn til å slakte han etter den kampen, MANGE andre som fortjener mere pepper.
ons Ivar skal hem...

kapteinen

Kjenner eg er litt smånervøs for at han skal stå i mål, men på en måte litt glad og for at han får en sjanse til å vise hva han er god for..
Z

Marek

Betyr dette Riisnes eller Haraldsen på benk?
ons Ivar skal hem...

Nixon

Quote from: "Marek"Betyr dette Riisnes eller Haraldsen på benk?


Tenkte akkurat på det. Er ikke Haraldsen skadet?
Og hva har Brann da? Han lille korpulente som står for Brann2?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Marek

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Marek"Betyr dette Riisnes eller Haraldsen på benk?


Tenkte akkurat på det. Er ikke Haraldsen skadet?
Og hva har Brann da? Han lille korpulente som står for Brann2?


Har vi en liten korpulent 4 (5?) keeper? Spennende!
ons Ivar skal hem...

Mr_Soma

Vi skal ha et såpass godt lag at vi skal demme opp for det meste mot et formsvakt Sandefjord-lag.

Nesten som at Bjørn Dahl med magen kunne stått mellom stengene og holdt buret rent.

Superjack

Vi stiller uten reservekeeper på benken :D
Brannsupporter.

jako

Dan Risnæs sitter på benken oer klar til å steppe inn hvis Thorbjørnsen skulle bli skadet.

Det er fakta!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

anders_flanderz

Quote from: "jako"Dan Risnæs sitter på benken oer klar til å steppe inn hvis Thorbjørnsen skulle bli skadet.

Det er fakta!


Synes dan kan starte eg:P
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Falkman

husker eg va veldig usikker pÃ¥ ka Thorbjørnsen sto for  før kampen mot Molde ifjor.. men der  overbeviste han meg om at han holder mÃ¥l.. noe han bekreftet i neste kamp  mot Viking.. skulle helst hatt Opdal mellom stengene, men det bekymrer meg ikkje at det e Johan somm stÃ¥r der.

Nightfox

Quote from: "Nightfox"han sto feilplassert.


Jeg har sagt nok. Se også min første post i denne tråden.

Jøss. Det ser ut som å bli som folk antok. Brann scorer mer enn Thorbjørnsen tabber seg ut.

Nixon

Quote from: "jako"Dan Risnæs sitter på benken oer klar til å steppe inn hvis Thorbjørnsen skulle bli skadet.

Det er fakta!


Opdal satt på benken.
Det er fakta!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up