• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andre som ønsker Brann som vinner!

Started by Luke Skywalker, September 15, 2006, 13:25:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Luke Skywalker

Ser at flere spillere ønskerat Brann skal ta gullet, ikke RBK. Tror det er ganske gjengs rundt om, de fleste er nok lei av at trønderne vinner, og tror også mange ønsker at Bergen skal ta gullet hjem. BA hadde i dag en ringerunde til gamle Brann spillere for å spørre hva de ønsket. Det morsomme var det Ivar Rønningen i Ham Kam svarte, eg siterer:
"Ivar Rønningen i HamKam er til og med åpen for bestikkelser:
- Hvis vi har reddet plassen når RBK kommer til Hamar, kan jo Hardball eller Vollvik ringe, så får vi se om jeg ikke kan hive ballen i eget mål for en slump penger, fleiper Rønningen til BA."

Ser ikke helt hvordan et selvmål mot RBK kan hjelpe Brann. Noen som kan hjelpe meg?
Og er ikke slike uttalser litt skumle, om han nettopp skulle slippe inn et tvilsomt mål?
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

bulldog

rønningen fant vel ikke opp den dype talerkenen? mannen hadde vel tatt seg en pinne eller to da avisen ringte igår kveld
bulldog

C@Bøe_79

Rønningen sa:
QuoteHvis vi har reddet plassen når RBK kommer til Hamar, kan jo Hardball eller Vollvik ringe, så får vi se om jeg ikke kan hive ballen i eget mål for en slump penger, fleiper Rønningen til BA."


Ser vel heller ut som han vil tjene penger på dette," så for vi se om,jeg IKKE kan hive ballen i eget mål"
Altså mot penger hiver han ikke ballen i eget mål:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

SF_ER_LAGET

Brann kan godt vinne serien for min del, bare Sf vinner i dag, vi trenger de poenga vi kan få nå.
rann skal knuses !!!!

Lurkin

Tror kanskje han mente at han skulle slippe inn et mål mot Brann i vår siste hjemmekamp. Tenk, gutter, tenk.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up