• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Jeg fikk en liten tanke her..

Started by Morriss, September 13, 2006, 20:48:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Morriss

Når Charlie Miller og Robbie Winters mest sannsynlig forsvinner etter sesongen så føler jeg at disse to burde få en hyllest av oss Brann-supportere med seg tilbake til Skottland. Så her er mitt forslag:

Hvorfor ikke samle inn hilsener fra oss Brann-supportere via f.eks BT.no og BA.no, hilsener fra fansen der vi takker skottene våre for en fantastisk tid her i Bergen. Så kan vi sørge for å brenne disse ut på en gullbelagt CD, som de kan få, gjerne med noen få ord på cd'en også. De må selvfølgelig får en kopi som de kan bruke på sin egen PC også, slik at de får lest alle meldingene som er lagret på CD'en. Hva sier dere? Er ikke dette et flott forslag?

Begge disse fortjener dette vel? Og jeg er sikker på at det ville blitt noen tusen hilsener til slutt :)

slang

vent med dette til vi vet at de slutter
ansa 08

Nixon

Hva med et vedlegg i BT? 32 sider i glanset papir fulle av bilder av høydepunktene fra skottenes karrierer i Brann, postere, morsomme historier og gullkorn fra garderoben og bortekamper, hilsener fra trenere, medspillere, Doddo og ordfører Friele, og ikke minst hilsener fra oss supportere!

Det hadde vært noe!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

bulldog

to fulle skotter ble stoppet på flesland ikveld. fikk ikke komme med flyet for de var sure og lagde kvalm. tror de ropte noe om at de ville spille!
bulldog

TODDII

Er det så sikkert at begge reiser hjem etter sesongslutt da? Må jo være forferdelig å møte hverdagen i skottland etter 14 dagers gullfeiring og festrus her i Bergen :D Nei håper de begge får noen fantastiske øyeblikk fremover som gjør at de tar noen sesonger til selv om signalene tyder på det motsatte! Men bevares hvis de reiser hjem skal de få sin fortjente hyllest! Skottene i Brann vil ikke bli glemt med det første.

Alexåsane

Får hente noen nye Skotter då, har ikke tenkt å kaste flagget mitt:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

robbie77

Det har ikke florert med tilbud/overgangsrykter selv om det har vært signalisert i media at de ønsker seg hjem. Bedre å spille i Brann enn å ikke spille i Skotland?

Chrisstah

robbie har snakket om at han vil avslutte i celtic! men er han god nok?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Alzheimer/Silverspurs

Han er nok ikkje god nok for dei nei. Skal aldri seie aldri, men tvilar på at han klarer å skubbe folk som Kenny Miller (landslagsspissen til Skotland) og Jan Vennegoor of Hesselink ut av laget. Men at han er god nok for den skotske serien er det lite tvil om!! Kan nok gå inn på dei fleste lag minus top-3 kanskje.

Go Up