• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Narvesen og billettsalg

Started by Romani3, September 13, 2006, 14:19:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Romani3

Flere som har kjøpt biletter på Narvesen på Bergen storsenter eller andre steder og har merket at de ansatte der virkelig ikkje har peiling på ka de snakker om?

I dag sku eg kjøpe te Brann-Sandefjord.. Fire studentbilletter te Store Stå.
Då sa hon damen på Narvesen at det ikkje var flere studentbilletter igjen, bare voksen billetter... Som om det har nåkke å si :S Studentbillettene koster vel 130 kr for èn, og det samme gjør voksenbillettene.
Men hon påstod at voksen koster 450 kr for èn billett! På Store Stå! Det vet eg jo godt at det ikkje gjør, men hon sa at det var det det stod og ville ikkje høre på meg. Så enten måtte vi betale det eller bare glemme alt..
Dessuten sa hon at billettprisene stiger for hver uke! Det gjør de så vel ikkje! Ikkje på Billettluka, då må det være svartebørsen de snakker om... Herregud.... :S
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Rasmus_brann

Har ikke opplevd akkurat det på narvesen, men har fått billett på t-feltet når eg skulle ha på ss. Har og opplevd tusen ganger at det har vært nokke i veien med maskinen.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Chrisstah

jegg bor i Halden nå! når eg skal hjem til Bergen så kjøper jeg alltid billetter på narvesen her borte det tar alltid tid for de skjønner ikke en dritt! Men de selger for billettluka! det 450 er sikkert samlet pris for billettene! de har gjort samme feilen med meg og ! de tror at den prisen som kommer opp er for 1 billett men det er samlet pris!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Romani3

Quote from: "Chrisstah"jegg bor i Halden nå! når eg skal hjem til Bergen så kjøper jeg alltid billetter på narvesen her borte det tar alltid tid for de skjønner ikke en dritt! Men de selger for billettluka! det 450 er sikkert samlet pris for billettene! de har gjort samme feilen med meg og ! de tror at den prisen som kommer opp er for 1 billett men det er samlet pris!


Hon damen sa bestemt at det var 450 for èn billett og at vi då måtte betale det beløpet ganger fire.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Chrisstah

de merket det på meg etter de hadde printet ut billettene for det er der det står prisen pr billett;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Romani3

Quote from: "Chrisstah"de merket det på meg etter de hadde printet ut billettene for det er der det står prisen pr billett;)


Men eg sa ikkje ja te å kjøpe billettene for 450 pr stk, som hon sa de kostet. For eg hadde jo rett, hon hadde feil. Og hon ville ikkje høre på meg.

Dessuten sa hon jo at det var utsolgt på SS, det var det så vel ikkje.. E jo over 2000 ledige plasser. Og då e det no akkurat det samme om vi ska ha student eller voksen, for begge deler koster 130 kr pr billett.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Nixon

Send en mail til billettansvarlig hos Brann, Anders Tøsse.
at@brann.no

Han kan i alle fall gjøre noe med det.
I motsetning til oss...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Romani3

Quote from: "Nixon"Send en mail til billettansvarlig hos Brann, Anders Tøsse.
at@brann.no

Han kan i alle fall gjøre noe med det.
I motsetning til oss...


Har ringt opp på Stadion, te Narvesen og BA =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Romani3

color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Falkman

e lenge siden eg skjønte at folkene på  Narvesen ikkje har peiling på billettsalg. forstår det ikkje helt.. kor fåkkings vanskelig kan det være??

Romani3

Quote from: "Falkman"e lenge siden eg skjønte at folkene på  Narvesen ikkje har peiling på billettsalg. forstår det ikkje helt.. kor fåkkings vanskelig kan det være??


De sliter virkelig... Det sier seg vel sjøl at en ståplassbillett ikkje koster 450 kr?
Journalisten eg snakket med i dag gikk sjøl inn på Narvesen på bystasjonen og spurte om de hadde flere billetter te Sandefjordkampen. Då svarte de at de var utsolgt.. Like etterpå gikk eg i Brannbutikken i Galleriet, og då var de ikkje utsolgt.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

naitsirk

eg hadde ei fin sak med narvesen til start kampen.
eg skulle henta billettane på narvesen, sletten senter. der fekk ekspeditøren printa ut 2 av 4 billetter før printeren gjekk i stå. eg fekk beskjed om å koma tilbake litt seinare. dette var i 2-3 tida på kampdag. eg kom igjen i 4-5 tida for å henta billettane, men då var jo sjølvsagt narvesen stengt!

reiste då til narvesen haukeland + eit par andre, men fekk ikkje ut billettane. dette pga at billettane stod som avhenta:)
narvesen prøvde å ringa billettluka, men dei hadde fri.
det heile enda med at eg reiste heim og såg kampen på tv.

sånn i ettertid var vel det like greit:)

ajjah

Litt info fra en som tror han vet noe i alle fall...

Etter at Billettluka kjøpte opp Ticknet har det blitt utrolig mangen billetter og arrangm. Nye systemet er ganske tungvint og noe omfattende. Den eneste opplæringen som er gitt de ansatte er et 10 min nettkurs. Da blir d sånn at vi må vite nøyaktig hva vi skal ha om ikke stakkaren er fotball int. Printerne tålte ikke overgangen og skal nå være byttet ut. Ang. utsolgt problematikken har d ofte vært slik at bare noen felt har blitt lagt ut for salg i første omgang, vet ikke om d gjelder Brann stadion også..... klag til Brann..så tar de det med Billettluka/Narvesen...kommer ikke langt m å sutre på de i kiosken,

info fra en som kjenner en som jobber osv....

Romani3

Quote from: "ajjah"Litt info fra en som tror han vet noe i alle fall...

Etter at Billettluka kjøpte opp Ticknet har det blitt utrolig mangen billetter og arrangm. Nye systemet er ganske tungvint og noe omfattende. Den eneste opplæringen som er gitt de ansatte er et 10 min nettkurs. Da blir d sånn at vi må vite nøyaktig hva vi skal ha om ikke stakkaren er fotball int. Printerne tålte ikke overgangen og skal nå være byttet ut. Ang. utsolgt problematikken har d ofte vært slik at bare noen felt har blitt lagt ut for salg i første omgang, vet ikke om d gjelder Brann stadion også..... klag til Brann..så tar de det med Billettluka/Narvesen...kommer ikke langt m å sutre på de i kiosken,

info fra en som kjenner en som jobber osv....


Har klaget te både de ene og de andre...
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Kai-Olai

Må du kjøpe billett til SS, eller kan du fortsatt betale i døren der?

Chrisstah

Quote from: "Kai-Olai"Må du kjøpe billett til SS, eller kan du fortsatt betale i døren der?


kan kjøpe ss billetter på puben og men det går an å kjøpe ss billetter på narvesen! eg har gjort det flere ganger
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Romani3

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Kai-Olai"Må du kjøpe billett til SS, eller kan du fortsatt betale i døren der?


kan kjøpe ss billetter på puben og men det går an å kjøpe ss billetter på narvesen! eg har gjort det flere ganger


Det går an å kjøpe i Brannbutikken i Galleriet òg.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

klisjebarnet

Har også erfart at det er ekstremt vanskelig å få kjøpt billetter på narvesen. Etter sånn 5 forsøk på narvesen til vif-brann, ble det til at jeg måtte gå i vif-sjappen. Der fikset de det iallfall.

Skaddler

Er det ikke bare å smette inn på nettet å kjøpe da. Prøvde engang på den berømte Narvesen på Bergen Storsenter, men skjønte for at her ble d bare rot så eg anbefaler billettluka.no funker fint alle de gangene eg har kjøpt og det er ikke få for å si det slik.

Northside

skulle kjøpe 2 billetter til Sandefjord for 2 dager siden på narvesen i, fikk beskjed om at alt var utsolgt! Var jo klar over at det var mange billetter igjen ettersom Krøvel sine utregninger pleier å stemme, men damen i kassen nektet.

Kjøpte heller på nette når jeg kom hjem om kvelden, men er langt fra sikkert at alle andre som fikk beskjed om at det var utsolgt, gjorde det samme.

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"skulle kjøpe 2 billetter til Sandefjord for 2 dager siden på narvesen i, fikk beskjed om at alt var utsolgt! Var jo klar over at det var mange billetter igjen ettersom Krøvel sine utregninger pleier å stemme, men damen i kassen nektet.

Kjøpte heller på nette når jeg kom hjem om kvelden, men er langt fra sikkert at alle andre som fikk beskjed om at det var utsolgt, gjorde det samme.
Legg ned hele klubben!

Northside

Den på torglnkdasfn, bleh, hvordan skrives det?
Narvesen ved den blå stein :)

Romani3

Quote from: "NorthsideFCDH"Den på torglnkdasfn, bleh, hvordan skrives det?
Narvesen ved den blå stein :)


Torgallmenningen? =P

Har kjøpt der et par ganger. De har aldri sagt det var utsolgt, men de sliter litt med systemet..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

rødesk

Det nye bilettsystemet er håpløst.. satser på at Brann gjør noe med dette til neste år.
oen må gå...!

nummer9

Er ikke bare Narvesen som sliter. På søndag kom jeg for første gang på stadion på over 2 år (har endelig flyttet tilbake til Bergen) med bare refnr. etter å ha kjøpt billetter over nettet.

Han som skulle ta i mot billetter hadde aldri hørt om refnr, men sa at han stolte på meg, så jeg kunne bare gå inn. Husket ikke eksakt plassering, så endte med at jeg leitet meg fra til billettluken der de ga meg billettene mine uten problemer. Tilogmed de som skal sjekke billetter ved inngangen vet ikke hvor de med refnr skal henvende seg?

abe78

Anbefaler at folk tar turen til Mix på Minde. Aldri rot. Systemet var ikke bedre i gamle dager heller. Husker at jeg fikk beskjed om at stadion var utsolgt på Posten for så å observere at det var masse ledig når jeg gikk på Minde.

Uansett dette er en skandale som jeg håper Ba slår opp. Dette er ALT for svakt.
.og husk!

Go Up