• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hansa 07

Started by paf, September 04, 2006, 22:31:06 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "Truls"Nei, det blir nok ikke mange som gidder å gå på Stadion om man ikke får stå på kamp. Det hørtes logisk ut. Jeg hadde nesten glemt at det nesten bare var ståplasser på stadion.


Morsomt.
Så du mener at storparten av stadion sitter HELE kampen hvis vi ser bort i fra scoringer???
Sist jeg var på stadion, reiste hele Hansa seg på cornere og ved store sjanser...straffer. (I tillegg til at noen der står hele kampen) BT er ikke så gærne, men de reiste seg nå på en del cornere sist de og...Hovedtribunen, tja...Og ss bruker vel å stå hele kampen.
Umbro vet jeg ikke med, for de ser jeg aldri...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Eg e på umbro og sitter litt og står litt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: "Corran"Eg e på umbro og sitter litt og står litt


Det er det jeg mener. Det er veldig få på stadion som sitter HELE kampen. Og hvis de skal innføre noe forbud mot ståing så må jo det gjelde HELE kampen. Uansett, dette kommer aldri til å bli en realitet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dex1974

Man klarer jo dette i England!   Sett mange kamper der borte da jeg har Everton som andre klubb! Der
reiser supporterne seg når Laget deres er i angrep og på dødballer nære motstanders 16-meter samt feiring av mål:-) ja og selvfølgelig når det dras igang sanger!Dette blir vel strengt tatt ingen problemstilling før 2008 når stadion er ferdig utbygd med bare sitteplasser!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Klaus_Brann

Quote from: "dex1974"Man klarer jo dette i England!   Sett mange kamper der borte da jeg har Everton som andre klubb! Der
reiser supporterne seg når Laget deres er i angrep og på dødballer nære motstanders 16-meter samt feiring av mål:-) ja og selvfølgelig når det dras igang sanger!Dette blir vel strengt tatt ingen problemstilling før 2008 når stadion er ferdig utbygd med bare sitteplasser!


Ja men da klarer de jo ikke det da!
Hvis de reiser seg alle de gangene du nevner pluss hver gang det dras i gang en sang så blir det ikke praktisert sitting.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

GBA

ataljonen er best, Ingen protest.

Klaus_Brann

Quote from: "GBA"


Bjørn Dahl er en idiot. Men de kan som sagt innføre dette så mye de vil, tror ikke noe på at alle kommer til å respektere det..
Og hva skal de begynne med hvis folk nekter...hive ut alle som nekter da..
Det kan de sikkert fint gjøre
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Dette er vel regler fra UEFA
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

klysa

Quote from: "GBA"


Nå er det slik att det er kun de som har laget "kvalme" som skal stenges ute, ergo veldig få personer. Så hva som blir så anderledes kan jeg ikke sjønne?

Vestkanten

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Vestkanten"
Quote from: "Mr_Soma"Synes flere burde gått til anskaffelse av skjerf til neste år. Var ett vakkert syn når samtlige stod under medaljeutdelingen å sang Byen e Bergen mens sjerfene svaiet frem og tilbake.

Man er ikke et juletre om man drar med et sjerf på kamp - langt i fra.


Enig, selv casualsene burde hatt skjerf, så kunne de innimellom all slåssingen og langfingerbruken, løftet skjerfet til værs et par ganger under kampene...


Jeg viser fingen mange ganger i løpet av en kamp jeg og. Og casuals har vel aldri slåss på Stadion.


He he, jeg og viser fingen og jeg har ikke sett noen slåsskamper på stadion fra Casuals. Innlegget var ment som litt ironisk humor.....
Heia Brann!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "klysa"
Quote from: "GBA"


Nå er det slik att det er kun de som har laget "kvalme" som skal stenges ute, ergo veldig få personer. Så hva som blir så anderledes kan jeg ikke sjønne?


Det stemmer ikke klysa. På siste hjemmekamp var det flere som aldri har gjort noe ureglementert på Stadion, og som ikke har(hadde) plass på Felt Z som ble nektet inngang. Ikke fikk de vite hvorfor, annet enn beskjeden "vi ønsker ikke å slippe deg inn" fra Politiet. Etpar jeg snakket med etter kampen var så forbannet at det ikke kan ha vært bra for hjertet. Og jeg skjønner de godt. I tillegg ble gud og hvermann uten supportereffekter stoppet, der polititet sjekket ID opp mot politikammeret. Når man også tar med lysene i taket som var forbannet forstyrrende, så ble hele kampen og stemningen ødelagt. Av klovnede skandaleoppførsel av de som liksom skal håndheve loven. Det virker da heller at det er regelen enn unntaket at de er mest opptatt av å briske seg og blåse seg opp. "Her er jeg, jeg kan herse med deg uten at du kan gjøre noe, bare se her @%§!"

Brannfrelst

Tenkte litt på dette med severingen i Brann Buisness Club under Hansa tribunen. Siden piffen blir flyttet over til Nordre neste sesong,hadde det ikke vert mulig for BBB å innarbeide en avtale med Brann om at medlemmene her kan ha denne for seg selv før hjemmekampene? Og stenge av serveringen 30-40 min før kampstart slik at supporterene kommer seg inn på tribunene i god tid før kampstart. Bare en liten tanke.
2.10.07-Gullet kom hem!

Bataljonen

Quote from: "Brannfrelst"Tenkte litt på dette med severingen i Brann Buisness Club under Hansa tribunen. Siden piffen blir flyttet over til Nordre neste sesong,hadde det ikke vert mulig for BBB å innarbeide en avtale med Brann om at medlemmene her kan ha denne for seg selv før hjemmekampene? Og stenge av serveringen 30-40 min før kampstart slik at supporterene kommer seg inn på tribunene i god tid før kampstart. Bare en liten tanke.


Vi har ytret ønske ovenfor Brann om å få bruke dette lokalet mer siden vi nå flytter over på denne tribunen og Brann er ikke fremmed for dette. Men hva det vil konkret innebære vet vi ikke på nåværende tidspunkt. Dette er noe vi vil jobbe videre med nå i vinter.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up