• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang til Hanstveit

Started by Ikognoti, September 03, 2006, 19:36:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ikognoti

På høy tid at Erlend får seg en skikkelig sang, og ikke bare den kjedelige Erlend Hanstveit klapp klapp klapp.

Melodi: Glory glory

Erlend, Erlend, Erlend Haaanstveit

x3

Han e norges beste venstreback!


Et forslag er et forslag hvertfall.


slang

Faktisk meget bra! Denne skal vi synge mot SF:) eg gir den et forsøk eller to i allefall!
ansa 08

tippetuppen

nei, den var ikke genial. Den glory sangen er oppbrukt til de grader. Og ja, en barnslig sang
E det så nøye då

ctine

Quote from: "tippetuppen"nei, den var ikke genial. Den glory sangen er oppbrukt til de grader. Og ja, en barnslig sang


Har du bedre forslag, så vil vi gjerne høre de:)
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

Ikognoti

Quote from: "tippetuppen"nei, den var ikke genial. Den glory sangen er oppbrukt til de grader. Og ja, en barnslig sang


- sa tippetuppen fra Polen..

Kai-Olai

Tenkte på en sang her om dagen, ikke nødvendigvis til Hanstveit, men var nå han jeg tenkte på da..

Hvis en tar samme melodi som: "Dommeren skal dø", så kan en synge;

Erlend è maskin!
Erlend è maskin!
Det er sikkert,
det er sikkert,
Erlend è maskin!

Funker jo med mange andre navn også...

Roald

Quote from: "Kai-Olai"Tenkte på en sang her om dagen, ikke nødvendigvis til Hanstveit, men var nå han jeg tenkte på da..

Hvis en tar samme melodi som: "Dommeren skal dø", så kan en synge;

Erlend è maskin!
Erlend è maskin!
Det er sikkert,
det er sikkert,
Erlend è maskin!

Funker jo med mange andre navn også...


Kanskje ikke maskin...
Men det kan jo brukes mye annet her, ja.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

slang

syns vi har brukt/bruker denne nok
ansa 08

Bygdetulling

http://www.youtube.com/watch?v=JjnXzdvc1R8

              ************ADVARSEL!***************
Dette klippet er hentet fra en hyllest til tidligere "Kop-legender" like før siste kamp på Anfield før den legendariske tribunen ble revet, og inneholder således mye bilder av Liverpool-supportere ikledd Liverpool-effekter, tidligere Liverpoolspillere og -managere. Om noen av leserne her føler et ubehag ved å se denne filmen, fordi de er tilhenger av lag som Everton, Man Utd, Arsenal etc, så fåreslår jeg følgende: Finn en venn, gjerne en Liverpoolfan, få han til å se gjennom videoen, i allefall så langt som nødvendig, og få så vedkommede til å gjenngi melodien, gjerne med den nye tekste. Således vinner alle. Takk for opmerksomheten!
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Go Up