• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang til Sigurdsson

Started by Tom C, September 02, 2006, 17:43:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Synes vi skal grave fram igjen Svante-sangen og gi den til Sigurdsson.

Se på Kristjan,
han ofrer alt for Brann.
Kristjan, Kristjan, Kristjan Sigurdsson...

Synes dette er en utrolig fengende lite sak, og har savnet den siden Svante forsvant[e] (tog du'an)
Aldri mer Obos....

Nixon

Har vært inne på tanken selv.
Er egentlig et ganske opplagt valg.
Rød makt på Hansa

smaalanda

Flott jobb, burde settes ut i praksis.
KMO!!!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)


BRANN gutten fra Os!

Quote from: "DJ_ADG"


alternetiv 1 var bedre!
RANN<3

Nixon

Rød makt på Hansa

Oppreist

Quote from: "DJ_ADG"Bra sang, la oss testen den mot Sandefjord.

Stein på stein blir Steinar.

C@Bøe_79

Quote from: "Oppreist"
Quote from: "DJ_ADG"Bra sang, la oss testen den mot Sandefjord.




�rn passer glimrende inn, hindrer folk å synge fort:p
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

klysa

Quote from: "Mr_Soma"


Enig, hvorfor lage enda en sang til ørn2 når han allerede har en (faktisk 2 visst øøøøøøøøøøørrrrrrrrrrnnnnnnnnn teller)?



slang

Kom med et bedre forslag du då? hvis ikkje har du ikkje en dritt du skulle ha sagt(som vanlig)
ansa 08

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

klysa

Quote from: "grei"


Nei det er vi ikke, og det er heller ingen på 14 som synger den heller. De fleste er godt voksne (hva det en det måtte innebere). Denne sangen blir forøvrig sunget på Z, hva som synges på ss har jeg ikke peiling på.

Mr_Soma

Quote from: "grei"


Denne har hatt sitt utbrudd på felt Z hvor snittalderen er godt over 20. Så ikke kom med den. Det er ikke det mest oppfinnsomme - det er jeg helt enig i.
Men bra sanger blir lagt ut her inne å aldri får sett dagslys så ender vi opp med sånne "enkle" rop.

C@Bøe_79

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "grei"


Denne har hatt sitt utbrudd på felt Z hvor snittalderen er godt over 20. Så ikke kom med den. Det er ikke det mest oppfinnsomme - det er jeg helt enig i.
Men bra sanger blir lagt ut her inne å aldri får sett dagslys så ender vi opp med sånne "enkle" rop.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

grei

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "grei"


Denne har hatt sitt utbrudd på felt Z hvor snittalderen er godt over 20. Så ikke kom med den.


Ikke kom med hvilken da? Jeg er fullt klar over hvor denne synges. Og jeg hadde forventet noe mer spenstig fra den kanten. Dette er en sang verdig Store stå-fjortiser.

Hans A. Ã?legodt

(SK Brann)(SK Brann)for lang og komplisert og
litt risk å foreslå melodi fraRoganland band men eg tek sjansen :D

Luke Skywalker

Synest også denne Svante sangen som trådstartet her foreslår er perfekt for Sigurdsson. Han blør for klubben også!! Se på Kristian, han ofrer alt for Brann! Kristian, kristian kristian Sigurdsson!
Et nytt forsøk?
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Corran

Bytt ut Kristjan med ørnen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up