• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

etter kampen

Started by Rasmus_brann, September 01, 2006, 19:44:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rasmus_brann

De siste kampene, eller mer nøyaktig, kanskje hele denne sesongen: Når vi vinner så går spillerne våre en liten runde og klapper for fansen. Ikke en gang alle gjør dette. Dette e greit nok hvis vi taper. Men når vi vinner skal det hoppes klappes og synges..... Vi skal ta "bølgen" eller ka det no kalles, ikke akkurat bølgen, men så at vi holder armene rett fram og løfter de opp og ned fort.(tror dokkar forstår ka eg mener.) Ikke nødvendigvis akkurat dette, men nokke lignene. Spillerene bør være med å feire etter kampen. Det står ofte en del igjen og synger med etter kampen, men spillerene burde vært med.

Men det jævligste e de som faktisk går før kampen e ferdig. Eg tenker hvis eg hadde hat partou-kort på første rad på umbro tribunen, og folk hadde gått foran meg før kampen var ferdig, og eg ikke hadde sett en dritt, hadde eg blitt rimelig forbannet!!! Greit nok med de "få" som har barnevogn, rullestol og evt. må rekke en buss. Men tviler sterkt på at alle er i en av disse kategoriene. Det skader ingen å stå litt i kø!

Ka e dokkars meninger om dette? Går dokkar nokken sinne før kampen, eller blir dokkar igjen og synger?
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Snublefot

så lenge vi ikke gjør det jalla greiene som nesten alle lagene har tatt etter klanen så er jeg fornøyd...
stå med armene og hive dem opp og ned samtidig med spillerne er noe klanen begynte med hvis jeg ikke tar helt feil..

blir for dumt om vi skal gjøre det samme..  men hoppe, synge og klappe  og at spillerne er med etter en seier er jeg enig i,..

Rasmus_brann

Om eg ikke tar helt feil, så mener eg vi har gjort dette med armene en god del ganger før. I tidligere sesonger. Kan være hukommelsen spiller meg et lite puss nå men men.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

slang

Denne "bølgen" kan vi ta når vi har vunnet serien! Ellers holder det med at de går rundt å klapper:)
ansa 08

Mr_Soma

Quote from: "Snublefot"så lenge vi ikke gjør det jalla greiene som nesten alle lagene har tatt etter klanen så er jeg fornøyd...
stå med armene og hive dem opp og ned samtidig med spillerne er noe klanen begynte med hvis jeg ikke tar helt feil..

blir for dumt om vi skal gjøre det samme..  men hoppe, synge og klappe  og at spillerne er med etter en seier er jeg enig i,..


Dette med å heve armene etter seier har vi jo gjort utallige ganger. Men det dritet som folk har tatt av pakket fra bakgården i Oslo hvor de ser ut som en gjeng tilbakestående personer på blåtur ved å danse linedance er helt tragisk.

Håper aldri noe sånt blir innført her.

Corran

Det med at spillerene hiver armene opp og ned sammen med publikum er gammelt Kommer fra utlandet.
Og innen hockey har de holdt på med noe lignende i mange år.

Når det gjelder folk som reiser seg og går før kampen er ferdig så er det meget irriterende om du sitter på første eller siste rad. Sitter selv midt på tribunen og har hisset meg opp ganske kraftig noen ganger. Har holdt på å få meg en klessing men når folk vandrer rett forran trynet mitt når Brann nærmer seg motstandermålet og det er bare minutter igjen og Brann jager en utligning eller et vinner mål. Ja då e ikkje eg tilregnelig.
Tar da ikke ansvar for hverken det jeg sier eller gjør.
Om eg skubber noen ned en rad eller to så tror eg også at enhver rettsal ledet av en (bergensk) dommer hadde frifunnet meg pga at jeg var utilregnelig og ikke ved mine fulle fem i gjærningsøyeblikket (eller hva det no heter) samt at det bare var selvforsvar.

Nei folkens sitt til det er ferdig og ikke tenk sånn på å komme hjem før køen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

BrannSupporter

Kom til å tenke på Martin som tok bølgen alene med oss på en bortekamp i år. Hvilken var det? Var det i Skien mon tro?

Go Up