• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gashi...

Started by 1963, August 31, 2006, 13:18:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MrNossy

Quote from: "TcK"

(mel: "Vi har en gammel tante" - Vet ikke om dét er orginaltittelen, men men)

Han kom fra vålerengen
No spiller han i Brann
Hans navn er Ardian Gashi
No har han blod på tann
Han kostet mye penger
men den gutten ja han kan
og når han tar på seg rødt og hvitt
da synger alle mann:

For han heter Gashi, og Gashi heter Han (x2 eller x4)

Livsviktig å starte relativt mørkt, og synge SAKTE.

Den svinger litt, eller?

tck


Denne er bra. Litt for lang, men sitter den gjør ikke det noe. Den kan synges flere ganger. Hiver med lett på denne selv om jeg sitter på C feltet.
Sto vedsiden av de som holdt på med den på Nadderud. Dessverre var det noen andre som helst ville synge "bosset Anna". Men bra jobbet gutter. Denne er litt morsom, den fenger og går an å repetere. Satt å nynnet på den hele veien hjem.

slang

Quote from: "TcK"En kamerat som var med på Nadderud stod litt for seg selv og skrev på mobilen en stund i 1. omgang, og kom frem med denne. Vi sang den et par ganger, og prøvde å sende den rundt til dem som stod rundt oss. Hva synes dere?

(mel: "Vi har en gammel tante" - Vet ikke om dét er orginaltittelen, men men)

Han kom fra vålerengen
No spiller han i Brann
Hans navn er Ardian Gashi
No har han blod på tann
Han kostet mye penger
men den gutten ja han kan
og når han tar på seg rødt og hvitt
da synger alle mann:

For han heter Gashi, og Gashi heter Han (x2 eller x4)

Livsviktig å starte relativt mørkt, og synge SAKTE.

Den svinger litt, eller?

tck


rett og slett bra=) Kan ikkje skjønne hvis nokken vil ha "båten-sangen" istedenfor denne?
ansa 08

Oppreist

Quote from: "slang"
Quote from: "TcK"En kamerat som var med på Nadderud stod litt for seg selv og skrev på mobilen en stund i 1. omgang, og kom frem med denne. Vi sang den et par ganger, og prøvde å sende den rundt til dem som stod rundt oss. Hva synes dere?

(mel: "Vi har en gammel tante" - Vet ikke om dét er orginaltittelen, men men)

Han kom fra vålerengen
No spiller han i Brann
Hans navn er Ardian Gashi
No har han blod på tann
Han kostet mye penger
men den gutten ja han kan
og når han tar på seg rødt og hvitt
da synger alle mann:

For han heter Gashi, og Gashi heter Han (x2 eller x4)

Livsviktig å starte relativt mørkt, og synge SAKTE.

Den svinger litt, eller?

tck


rett og slett bra=) Kan ikkje skjønne hvis nokken vil ha "båten-sangen" istedenfor denne?


Jeg slenger meg på denne - skal vi si at denne innføres skikkelig på søndag??
Stein på stein blir Steinar.

bernu

Dette er da ikke bra i det hele tatt .....
Nå må folk snart skjønne at vi ikke kan ha lange sanger med mye tekst.
Hvor mange andre slike sanger fungerer i praksis ? Nystemten er vel den eneste omtrent.
Det er en grunn til at Sæternes sangen, Helstad sangen, helge haugen klapp klapp klapp og andre enkle rop er de eneste som fungerer på stadion.
HANSA - Z

slang

Vi gir det et forsøk=) hvis dokkar hørar oss, så e det bare henge seg på!
ansa 08

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79""Booten Anna" er ikke noe fengende melodi for Brann-supportere..
Jeg vet om 50 stk som blir kvalm når de hører den.


Jada, vi har alle hørt om de festlige bussturene...
Men heldigvis er det ikke den fyllikgjengen der som skal bestemme hvilken melodier som passer.

Spiller ingen rolle om det er "Booten Anna" eller "Tøydukka Anna".
Blir det fengende spiller melodien ingen rolle.
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "C@Bøe_79""Booten Anna" er ikke noe fengende melodi for Brann-supportere..
Jeg vet om 50 stk som blir kvalm når de hører den.


Jada, vi har alle hørt om de festlige bussturene...
Men heldigvis er det ikke den fyllikgjengen der som skal bestemme hvilken melodier som passer.

Spiller ingen rolle om det er "Booten Anna" eller "Tøydukka Anna".
Blir det fengende spiller melodien ingen rolle.

slang

ansa 08

grei

Quote from: "Nixon"
Spiller ingen rolle om det er "Booten Anna" eller "Tøydukka Anna".
Blir det fengende spiller melodien ingen rolle.


Om en melodi er fengende eller ikke spiller selvfølgelig en rolle. Og dette fenger ikke.

Nixon

Quote from: "grei"Om en melodi er fengende eller ikke spiller selvfølgelig en rolle. Og dette fenger ikke.


Ble litt krøkkete ser jeg. Selvsagt har melodien noe å si, det er jo det som avgjør om det funker eller ikke. Mente bare å si at en person sin personlige oppfatning av melodien ikke bør være avgjørende. Så lenge melodien er fengende skal man bare drite om man liker den opprinnelige sangen eller ikke.

For det er mye rart som kan bli gode supportersanger. Hvis noen hadde skrevet "Jesus elsker alle barna" her på forumet for noen år siden hadde vel mange protestert heftig vil jeg tro...
Rød makt på Hansa

bernu

Quote from: "Nixon"
Quote from: "grei"Om en melodi er fengende eller ikke spiller selvfølgelig en rolle. Og dette fenger ikke.


Ble litt krøkkete ser jeg. Selvsagt har melodien noe å si, det er jo det som avgjør om det funker eller ikke. Mente bare å si at en person sin personlige oppfatning av melodien ikke bør være avgjørende. Så lenge melodien er fengende skal man bare drite om man liker den opprinnelige sangen eller ikke.

For det er mye rart som kan bli gode supportersanger. Hvis noen hadde skrevet "Jesus elsker alle barna" her på forumet for noen år siden hadde vel mange protestert heftig vil jeg tro...
HANSA - Z

Oppreist

Quote from: "grei"Om en melodi er fengende eller ikke spiller selvfølgelig en rolle. Og dette fenger ikke.


Quote from: "bernu"


Jeg synes det er kjempemessig om vi kan få innført noen nye sanger med litt lengde.  Det er selvsagt mer krevende, men ingenting er som en skikkelig rungende sang som varer litt.  Er jo litt trist om vi bare har montone rop som vi gjentar inn i evigheten.  Variasjon gir best stemning.  

Jeg lærer meg Gashisangen til søndag og stemmer i om noen begynner.  Kanskje noen andre kan gjøre det samme? Mange bekker små ...
Stein på stein blir Steinar.

MrNossy


C@Bøe_79

Quote from: "Oppreist"
Quote from: "grei"Om en melodi er fengende eller ikke spiller selvfølgelig en rolle. Og dette fenger ikke.


Quote from: "bernu"


Jeg synes det er kjempemessig om vi kan få innført noen nye sanger med litt lengde.  Det er selvsagt mer krevende, men ingenting er som en skikkelig rungende sang som varer litt.  Er jo litt trist om vi bare har montone rop som vi gjentar inn i evigheten.  Variasjon gir best stemning.  

Jeg lærer meg Gashisangen til søndag og stemmer i om noen begynner.  Kanskje noen andre kan gjøre det samme? Mange bekker små ...


Det har du min respekt for!

Jeg kommer ikke til å delta, men klarer du få folk med så er ingenting bedre enn det.
Jeg tviler. men lykke til.. Står respekt av forsøket..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

olebrann3

hva melodi tenkte dere på i:

jeg kjenner en mann
han heter gashi
gashi heter han
og han spiller på vårt kjære brann
han kom fra vålerenga til oss
og i den røde hvite drakten skal han sloss???

Chrisstah

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "C@Bøe_79""Booten Anna" er ikke noe fengende melodi for Brann-supportere..
Jeg vet om 50 stk som blir kvalm når de hører den.


Jada, vi har alle hørt om de festlige bussturene...
Men heldigvis er det ikke den fyllikgjengen der som skal bestemme hvilken melodier som passer.

Spiller ingen rolle om det er "Booten Anna" eller "Tøydukka Anna".
Blir det fengende spiller melodien ingen rolle.



slang skal ha + at han gang på gang prøver å få i gang supporterne! syns du gjør en bra jobb! han prøver bare få i gang stemningen! står respekt av det! samme om det er en tenåring eller en 40 åring som drar i gang stemningen! bare den blir bra!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

ctine

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Speedy"Jeg kjenner en mann
han heter gashi
gashi heter han
og spiller jo for Sportslubben Brann
kom fra smurfepakket til oss
og i røde hvite drakten skal han sloss
Jeg kjenner en mann
han heter gashi
gashi heter han
og spiller spiller jo for brann
kom fra smurfepakket til oss
og i røde hvite drakten skal han sloss

Veldig bra tekst og melodi dette her. Men vil det ikke være bedre å synge "og spiller jo for Sportsklubben Brann"?. Synes det klinger bedre.


Denne teksten m/melodi har et meget stort potensial..

Prøver meg med enda en vri, med bare noen få detaler som er endret:

Jeg kjenner en mann
han heter gashi
gashi heter han
og han spiller jo for SK Brann
han kom fra smurfepakket til oss
og i  den røde hvite drakten skal han sloss

X 2

Føler denne teksten går bedre overens med melodien enn de andre (gode) forslagene!

Kommentarer?



...og han spiller jo såklart for SK Brann
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

ctine

Quote from: "Oppreist"
Quote from: "slang"
Quote from: "TcK"En kamerat som var med på Nadderud stod litt for seg selv og skrev på mobilen en stund i 1. omgang, og kom frem med denne. Vi sang den et par ganger, og prøvde å sende den rundt til dem som stod rundt oss. Hva synes dere?

(mel: "Vi har en gammel tante" - Vet ikke om dét er orginaltittelen, men men)

Han kom fra vålerengen
No spiller han i Brann
Hans navn er Ardian Gashi
No har han blod på tann
Han kostet mye penger
men den gutten ja han kan
og når han tar på seg rødt og hvitt
da synger alle mann:

For han heter Gashi, og Gashi heter Han (x2 eller x4)

Livsviktig å starte relativt mørkt, og synge SAKTE.

Den svinger litt, eller?

tck


rett og slett bra=) Kan ikkje skjønne hvis nokken vil ha "båten-sangen" istedenfor denne?


Jeg slenger meg på denne - skal vi si at denne innføres skikkelig på søndag??


Hvor sitter dere som skal synge denne sangen i morgen??? Eg e med=)
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

Siggen

Skal denne sangen bli en "hit" må man kutte alt frem til

"han heter Gashi, og Gashi heter han" x4.

eventuelt forandre til:

"Han heter gashi og gashi er vår mann"? x4

Da blir dette en kort og melodiøs sang som er like lett som Sæternes sangen dvs en sang som alle lærer med en gang og kan synge med på.

slang

men vi gjør et forsøk på hele sangen på store stå, så bare å henge seg på=)
ansa 08

Siggen

Kommer til å henge meg med på refrenget ihvertfall! ;) Lykke til!

ps:

Jeg har funnet ut av at sangene/ropene hele stadion er med på er de samme jeg på to minutter lærer min treåring hjemme. Sæternes, kom igjen brann, ut med pakket, kjør over pakket osv. (BTW: de to siste er ikke like populære hos alle mødre/barnehagetanter) Så enkle må de desverre være for å få med det store flertallet. Jeg prøvde ut Gashi-refrenget og etter min testmetode vil den fungere utmerket. Refrenget altså!

SKBrann BERGEN

digget den sangen til gashi, men den kan bli litt komplisert men refrenget er perfekt:D
tore stå kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjertet!!

slang

Quote from: "SKBrann BERGEN"digget den sangen til gashi, men den kan bli litt komplisert men refrenget er perfekt:D


Hadde egentlig printet ut ca 20 eksemplarer av sangen sånn at litt fler kunne hele sangen, men glømte de hjemme. Tar de med på odd kampen, så kanskje flere lærer seg hele sangen=)
ansa 08

bernu

Quote from: "slang"
Quote from: "SKBrann BERGEN"digget den sangen til gashi, men den kan bli litt komplisert men refrenget er perfekt:D


Hadde egentlig printet ut ca 20 eksemplarer av sangen sånn at litt fler kunne hele sangen, men glømte de hjemme. Tar de med på odd kampen, så kanskje flere lærer seg hele sangen=)


Vær så snill Stian.... sangen er forferdelig !
Det må da gå an å bruke noe bedre og ikke minst enklere.
Minst Mulig Tekst !!
HANSA - Z

Brannmus

http://www.youtube.com/watch?v=3PSSlwaiCvU&NR

Botten Anna, som supportersang for Hunterlaar i Ajax. Så tydeligvis er det noen supportere som ikke har noe i mot å bruke melodien.

C@Bøe_79

Quote from: "Brannmus"http://www.youtube.com/watch?v=3PSSlwaiCvU&NR

Botten Anna, som supportersang for Hunterlaar i Ajax. Så tydeligvis er det noen supportere som ikke har noe i mot å bruke melodien.


For de har sikkert hørt mye på den, og vet hva det synges om..
Sangen kom ut på nederlandsk for noen mnd siden, de fikk aldri muligheten til å bli lei..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannmus

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Brannmus"http://www.youtube.com/watch?v=3PSSlwaiCvU&NR

Botten Anna, som supportersang for Hunterlaar i Ajax. Så tydeligvis er det noen supportere som ikke har noe i mot å bruke melodien.


For de har sikkert hørt mye på den, og vet hva det synges om..
Sangen kom ut på nederlandsk for noen mnd siden, de fikk aldri muligheten til å bli lei..

OK, men la oss vente ti år da, så kan vi innføre sangen når den er godt i glemmeboken og ingen lengre husker den.

Chrisstah

syns ikke det er en dum ide å bruke anna sangen! det er jo siinsykt fengende melodi!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Candyman

Quote from: "Jay Tee"Kamilla og tyven kanjse! me denne teksten!

Hva er ditt nye lag Adrian.
Er det et som du får spille på,
er det et lag som er verdt og blø for
osv osv

Og han heter fremdeles ikke Adrian (og hun heter Camilla)...

Den dagen vi står å synger Camilla og tyven er vel sikkert like langt unna som den dagen vi synger den jævla nerdete datasangen av en russelåt om en chatbot Anna...

Nei, Camilla og tyven får du synge til kjæresten din før hun sovner...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Mr_Soma

Quote from: "Chrisstah"syns ikke det er en dum ide å bruke anna sangen! det er jo siinsykt fengende melodi!


Så lenge man er 14 ja.

Chrisstah

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "Chrisstah"syns ikke det er en dum ide å bruke anna sangen! det er jo siinsykt fengende melodi!


Så lenge man er 14 ja.


skjønner poenget ditt! men hadde ikke denne sangen vært en landeplage så tror det ville blitt mottatt helt annerledes! er ikke noe fan av denne sangen jeg heller men syns den er ganske fengende
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Mr_Soma

Jammen det er bra.
Synes bare at enkelte her inne har en stor tedens til å sluke alt nytt rått, uten å tenke så mye lengre enn det.

Nå er denne "Boten Anna" endelig borte fra radioen, så da vil jeg helst slippe å høre melodien hver gang jeg skal kose meg med Brann-kamp.

Brannmus

Tror i stor grad hva du forbinder en sang med, kommer an på hva du hører på selv. Jeg kan ærlig si at jeg ikke hadde hørt denne sangen før jeg fant den frem til denne tråden.

Så om det har vært den store landeplagen har det i hvert fall ikke vært noen av de stedene jeg oppsøker for å høre musikk.

Om noen er lei sangen nå, så skjønner jeg det, men la oss si vi fortsatt synger denne om ett år. Vil du ikke da mer eller mindre ha glemt originalen? Jeg tror i hvert fall de fleste da vil koble den som en Brannsang, fremfor noe annet. Så derfor mener jeg at det å avskrive en sang fordi du er lei den nå blir for dumt.

grei

Quote from: "Mr_Soma"Jammen det er bra.
Synes bare at enkelte her inne har en stor tedens til å sluke alt nytt rått, uten å tenke så mye lengre enn det.


I tillegg er det en tendens til at mange som åpenbart ikke har særlig musikalsk håndbagasje uttaler seg. At en melodi er fengende på et dansegulv med heftige rytmer og backing til, kvalifiserer den ikke til å være fengende å rope på et fotballstadion. For andre enn 30-40 sjeler. Det er rett og slett ikke alt som er like passelig for allsang.

kabelmann

Jeg trodde jeg hadde hørt og sett alt her inne. Så kommer altså Boten Anna.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Candyman

Quote from: "kabelmann"Jeg trodde jeg hadde hørt og sett alt her inne. Så kommer altså Boten Anna.

Som faktisk er en veldig veldig vakker tjei...
Russesang er det det er. Hva blir det neste?

Julekake julekake hjemmebakt brød?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Mr_Soma

Vi hadde vel en "hit" av en svensk 12'åring som sang om ett rosa helikopter her for noen år siden.

La oss ta det værste fra VG Topp 20.

Brannmus

Quote from: "Mr_Soma"Vi hadde vel en "hit" av en svensk 12'åring som sang om ett rosa helikopter her for noen år siden.

La oss ta det værste fra VG Topp 20.

Og om jeg ikke husker feil ble den også foreslått som Brannsang og vi hadde akkurat samme diskusjonen.

Hadde vi laget en sang av denne melodien nå, hvem hadde brydd seg nå om hvor sangen opprinnelig oppstod?

oddewo

[(mel: "Vi har en gammel tante" - Vet ikke om dét er orginaltittelen, men men)

Han kom fra vålerengen
No spiller han i Brann
Hans navn er Ardian Gashi
No har han blod på tann
Han kostet mye penger
men den gutten ja han kan
og når han tar på seg rødt og hvitt
da synger alle mann:

For han heter Gashi, og Gashi heter Han (x2 eller x4)
Han heter Gashi og Gashi e`vår mann

Livsviktig å starte relativt mørkt, og synge SAKTE.

Den svinger litt, eller?

Jævlig bra, start opp på staddaen. Eg henger meg på på Ullevål den 15.

Vi e`BRANN BERGENS STOLTHET
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

slang

Quote from: "oddewo"
Jævlig bra, start opp på staddaen. Eg henger meg på på Ullevål den 15.



Sang den et par ganger mot sandefjord, men få som kunne teksten. Tar med noen utskrifter av sangen mot odd og mot lyn.
ansa 08

oddewo

Tar å setter opp noen sanger på A4 side og printer ut, inkl. Gashi sangen
kan vi bli enige om hvilke så kan flere gjøre det samme....
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

oddewo

Har netopp lagd en A4 side med de sangene mann trenger, by e bergen..
Regner jeg med at alle kan nå. sangene er hentet fra http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=66 og noen uoffisielle fra forumet.
Følgende sanger er med:
Og Brann i fra Bergen. Vi e fra bergen. Vi samler oss på staddaen(ny).
Brann fra Beeerrrgen. Vi e Berømte brann fra Bergen. Så kom igjen. Hater Lillestrøm sk. Gashi sangen (ny). PVM sangen. Martin Andresen sangen. Mons Ivar sangen og Ny stemten.

For de som vil kopiere litt, kan jeg maile den til dere.
Jeg kopierer enn del til Lyn kampen.[/u][/quote][/code][/url][/list][/list]
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

Chrisstah

Quote from: "oddewo"Har netopp lagd en A4 side med de sangene mann trenger, by e bergen..
Regner jeg med at alle kan nå. sangene er hentet fra http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=66 og noen uoffisielle fra forumet.
Følgende sanger er med:
Og Brann i fra Bergen. Vi e fra bergen. Vi samler oss på staddaen(ny).
Brann fra Beeerrrgen. Vi e Berømte brann fra Bergen. Så kom igjen. Hater Lillestrøm sk. Gashi sangen (ny). PVM sangen. Martin Andresen sangen. Mons Ivar sangen og Ny stemten.

For de som vil kopiere litt, kan jeg maile den til dere.
Jeg kopierer enn del til Lyn kampen.[/u]
[/code][/url][/list][/list][/quote]

syns du kan ta med skillingsboller og hansa øl og Brann Brann sangene og;D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Candyman

Quote from: "Chrisstah"syns du kan ta med skillingsboller og hansa øl og Brann Brann sangene og;D

mmm....er det rart vi elsker Bergen. Skillingsboller og Hansaøl. Selv om bartene skulle vinne serien resten av livet mitt, så har vi Norges beste by.
God Natt.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

oddewo

Quote from: Candyman
Quote from: "Chrisstah"syns du kan ta med skillingsboller og hansa øl og Brann Brann sangene og;D



hansa ølen og skillingsbollene får vi ta på puben. kommer så lite lyd med munnen full va bolle eller øl. :lol:
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

RyggSekk

Quote from: "TcK"En kamerat som var med på Nadderud stod litt for seg selv og skrev på mobilen en stund i 1. omgang, og kom frem med denne. Vi sang den et par ganger, og prøvde å sende den rundt til dem som stod rundt oss. Hva synes dere?

(mel: "Vi har en gammel tante" - Vet ikke om dét er orginaltittelen, men men)

Han kom fra vålerengen
No spiller han i Brann
Hans navn er Ardian Gashi
No har han blod på tann
Han kostet mye penger
men den gutten ja han kan
og når han tar på seg rødt og hvitt
da synger alle mann:

For han heter Gashi, og Gashi heter Han (x2 eller x4)

Livsviktig å starte relativt mørkt, og synge SAKTE.

Den svinger litt, eller?

tck


Jeg vil bare avsløre meg selv som forfatter av denne sangen. Er noe så sjeldent som en sørlending (fra Vennesla) som har heid på Brann hele mitt liv, hehe. Måtte dette bli mitt bidrag til Norges egentlige hovedstad, Norges kronjuvel, Bergen, og dets folk, de ærlige, beint fram og ekte bergenserne. Et folk i et land jeg elsker. Takk :)
vh,
Kenneth O. Bakken

Morriss

Wow! Det er faktisk veldig fint å høre folk fra andre landsdeler som sier slikt! Måtte den sangen innføres, synes den klinger bra jeg  :)

RyggSekk

Quote from: "Morriss"Wow! Det er faktisk veldig fint å høre folk fra andre landsdeler som sier slikt! Måtte den sangen innføres, synes den klinger bra jeg  :)


Hehe, godt å høre. Start har aldri vært mitt lag, selv om det "burde" være det geografisk sett. Men siden jeg også er fan av Mandalskameratene (som har sikret opprykket til Adecco mandag!), så har selvfølgelig ikke Start noen høy stjerne hos meg. Det har derimot Brann, og det har det alltid hatt.

Hvordan klarer dere å lage en så vakker by, på et så vakkert sted, klemt mellom sju fjell? Det er meg en gåte!

Håper dere tar i bruk sangen. Det ville vært en utrolig stor ære.

Gid, jeg var en bergenser, hehe. God natt godtfolk! :)
vh,
Kenneth O. Bakken

slang

den er printet opp i mange eksemplarer og taes med på ullevåll!
ansa 08

kapteinen

Quote from: "Mr_Soma"Jammen det er bra.
Synes bare at enkelte her inne har en stor tedens til å sluke alt nytt rått, uten å tenke så mye lengre enn det.

Nå er denne "Boten Anna" endelig borte fra radioen, så da vil jeg helst slippe å høre melodien hver gang jeg skal kose meg med Brann-kamp.


Ser nok ut som om du må høre den en gang eller 2 i rbk kampen.
Leste på kjernen at de har tatt i bruk den og lagd en tekst til an..

Hehe, tror faktisk ikke det blir verre enn "boten anna" på skikkelig grisetrøndersk..Nei vi får overdøve de hvis de prøver seg!!
Z

Go Up