• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Rosenborg

Started by Super Hasund, August 31, 2006, 11:07:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Talentspeider

I Oslo bystyre disse dager behandler de nÃ¥ saken om utbyggingen av     Coca Cola-svingen pÃ¥ UllevÃ¥l stadion. Det er ventet at byggingen kan starte nÃ¥ før jul. Prosjektet gÃ¥r ut pÃ¥ Ã¥ legge pÃ¥ en etasje til pÃ¥ Coca cola-tribunen slik at det blir lik høyde pÃ¥ alle tribuneseksjonene pÃ¥ UllevÃ¥l stadion. Dette gjør at UllevÃ¥l fÃ¥r 6000 flere sitteplasser slik at den nye tilskuerkapasiteten blir 31 575 sitteplasser. Ved store Landskamper og cupfinaler fÃ¥r enda flere muligheten til Ã¥ se kampen. Dessuten kan UllevÃ¥l nÃ¥ arrangere bÃ¥de VM- og EM-kamper eller finaler i en av Europacupene. Kravet for Ã¥ ha slike arrangement er 30 000 sitteplasser og moderne stadion fasiliteter. UllevÃ¥l er og vil bli landets flotteste fotballstadion og en kjempefin nasjonalarena!

Her følger en link til saken;

https://www.vital.no/eiendom/prosjekter/prosjekt_ullevaal.html

kapteinen

Quote from: "Talentspeider"I Oslo bystyre disse dager behandler de nÃ¥ saken om utbyggingen av     Coca Cola-svingen pÃ¥ UllevÃ¥l stadion. Det er ventet at byggingen kan starte nÃ¥ før jul. Prosjektet gÃ¥r ut pÃ¥ Ã¥ legge pÃ¥ en etasje til pÃ¥ Coca cola-tribunen slik at det blir lik høyde pÃ¥ alle tribuneseksjonene pÃ¥ UllevÃ¥l stadion. Dette gjør at UllevÃ¥l fÃ¥r 6000 flere sitteplasser slik at den nye tilskuerkapasiteten blir 31 575 sitteplasser. Ved store Landskamper og cupfinaler fÃ¥r enda flere muligheten til Ã¥ se kampen. Dessuten kan UllevÃ¥l nÃ¥ arrangere bÃ¥de VM- og EM-kamper eller finaler i en av Europacupene. Kravet for Ã¥ ha slike arrangement er 30 000 sitteplasser og moderne stadion fasiliteter. UllevÃ¥l er og vil bli landets flotteste fotballstadion og en kjempefin nasjonalarena!

Her følger en link til saken;

https://www.vital.no/eiendom/prosjekter/prosjekt_ullevaal.html


Så kjekt da.Kan du og dine forretningsforbindelser ta med deg termosen, nyte et tebrød, se kamp og holde deg langt vekke herfra!!

Gå heller inn på klanen og diskuter dette
Z

Nixon

Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Talentspeider"Litt senere på vårparten er jeg i Bergen igjen og mitt opphold klaffer med nok en hjemmekamp for Brann. Denne gangen er det VIF som er motstander. Jeg kontakter igjen mitt kontaktnett i Bergen og inventerer folk med på kamp. Igjen så blir resultatet at jeg må gå alene på kamp. Mine fotball interesserte venner sier igjen at de ikke gidder å gå og se på "møkkalaget" Brann.


Hmmm. Tror du nesten må sjekke hvor fotballinteresserte disse "vennene" dine er. Mot VIF var det så og si utsolgt med den kapasiteten vi hadde da...


Grunnen til at det var mye folk på denne kampen (16 000 tilskuere) var at det var mye tilreisende folk fra Oslo og da særlig VIF-klanen. VIF supporterne er veldig flinke til å stille opp på bortekamper!


Feil igjen. VIF-supporterne tok ikke opp plassen for noen Brannsupportere da de var plassert på en byggeplass. Tribunene ellers var utsolgt av Brannsupportere. Flere kunne ikke komme.

SÃ¥ jeg ber deg nok en gang sjekke om disse sÃ¥kalte  "vennene" dine er like lite informert som det du er...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Talentspeider

Marek Sapara har imponert voldsomt siden debuten i tippeligaen og har teknikk, pasningsfot og tempo på øverste hylle. Nils Johan Semb antydet langt at Marek Sapara er tippeligaens beste midtbanespiler og har ferdigheter som overgår de fleste. Charlie Miller på Brann er også veldig imponert over Marek Sapara (se link);

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article765846.ece

Nixon

Sånn går det når Rosenborg for en gang skyld gjør et grundig forarbeid.
Ellers har jo dere vært pinlig dårlige med slikt...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Talentspeider

Quote from: "Nixon"Sånn går det når Rosenborg for en gang skyld gjør et grundig forarbeid.
Ellers har jo dere vært pinlig dårlige med slikt...


Etter Ã¥ ha sett Marek Sapara i aksjon er jeg "sjeleglad" for at               Martin Andresen havnet i Brann!


slang

For en pingle du e! Du nekter konsekvent å svare når vi har rett( les enga kamp). Du skryter uhemmet av snittet til RBK men ser en helt annen vei når vi påpeker HVORFOR snittet er så høyt! Hvi du skal være med i denne diskusjonen får du svare på alt. Ikkje bare det som passer deg!
ansa 08

Talentspeider

Quote from: "slang"For en pingle du e! Du nekter konsekvent å svare når vi har rett( les enga kamp). Du skryter uhemmet av snittet til RBK men ser en helt annen vei når vi påpeker HVORFOR snittet er så høyt! Hvi du skal være med i denne diskusjonen får du svare på alt. Ikkje bare det som passer deg!


Nervøs foran Lyn-kampen?

Northside

Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "slang"For en pingle du e! Du nekter konsekvent å svare når vi har rett( les enga kamp). Du skryter uhemmet av snittet til RBK men ser en helt annen vei når vi påpeker HVORFOR snittet er så høyt! Hvi du skal være med i denne diskusjonen får du svare på alt. Ikkje bare det som passer deg!


Nervøs foran Lyn-kampen?


Han gleder seg nok heller litt til å reise på bortekampen, fremfor å sitte på motstanderens forum 24 timer i døgnet.

slang

Nervøs, nei. Har da ingen som helst grunn til det. Men observerer at du nok en gang ikkje kan svare pÃ¥ spørsmÃ¥l rundt billettprisene/kampanjene til kampene pÃ¥ Lerkendal. Du er bare  en liten gutt som har tror han sitter inne med litt mer kunnskap om brann enn det han egentlig gjør, og som er redd for Ã¥ svare pÃ¥ ting han ikkeje liker at folk spør om...
ansa 08

Talentspeider

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "slang"For en pingle du e! Du nekter konsekvent å svare når vi har rett( les enga kamp). Du skryter uhemmet av snittet til RBK men ser en helt annen vei når vi påpeker HVORFOR snittet er så høyt! Hvi du skal være med i denne diskusjonen får du svare på alt. Ikkje bare det som passer deg!


Nervøs foran Lyn-kampen?


Han gleder seg nok heller litt til å reise på bortekampen, fremfor å sitte på motstanderens forum 24 timer i døgnet.


Jeg er i den heldige situasjonen at jeg skal se både Lyn-Brann og Hamkam-RBK men jeg slipper en 8 timers tur over fjellet for å se kampene!

slang

Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "slang"For en pingle du e! Du nekter konsekvent å svare når vi har rett( les enga kamp). Du skryter uhemmet av snittet til RBK men ser en helt annen vei når vi påpeker HVORFOR snittet er så høyt! Hvi du skal være med i denne diskusjonen får du svare på alt. Ikkje bare det som passer deg!


Nervøs foran Lyn-kampen?


Han gleder seg nok heller litt til å reise på bortekampen, fremfor å sitte på motstanderens forum 24 timer i døgnet.


Jeg er i den heldige situasjonen at jeg skal se både Lyn-Brann og Hamkam-RBK men jeg slipper en 8 timers tur over fjellet for å se kampene!


Niks for hadde du måttet sitte 8 timer i en buss for å se RBK spille bortekamp hadde du gitt blanke faen i kampen..
ansa 08

Talentspeider

Når det gjelder tilskuergjennomsnitt og publikum på Lerkendal har jeg svart mange ganger og synes tallenes tale er tydlig nok. Hvis folk ennå ikke har oppfattet hva jeg har sagt legger jeg ut følgende linker om publikumsgjennomsnittet for tippeligaen 2006 og billettpriser på Lerkendal;

http://www.ticketmaster.no/html/evinfo.htmI?CNTX=2878013&l=NO&C=

http://fotball.vg.no/bors/tilskuer_klubb.php?sesong_id=103

Deres beskrivelser av billettpriser og publikum på Lerkendal er så tåpelige og har ikke rot med noe som helst av virklighetsoppfatning. Det som er faktum er at RBK har Norges største og beste publikum kombinert med de beste stadionfasiliter i hele Norge. Når Brann-supportere kommer med "vrangforestillinger" omkring dette lukter det misunnelse fra Bergen og helt opp til Trondheim!

Talentspeider

Anbefaler Brann å bytte levrandør av billettsalg for makan til rot det har vært i Bergen angående billetter til RBK-kampen er det lenge siden jeg har vært vitne til. Og det verste er at det er klubbens egne supportere som er skadelidende. Slikt system er ikke en fotballklubb verdig!

slang

Og nok en gang viser du at du ikkje har peiling pÃ¥ ka som skjer i  Bergen. Brann har allerede brutt med billettluka
ansa 08

Talentspeider

Quote from: "slang"Og nok en gang viser du at du ikkje har peiling pÃ¥ ka som skjer i  Bergen. Brann har allerede brutt med billettluka


Men det hjelper ikke stort for de som må kjøpe billetter på svartebørsen foran kampen og da med priser opp mot 2000,- kr!

slang

og ka har det med saken å gjøre? alle e enig i at billettluka suger, og at det e bra at brann skifter levrandør. Dette har vært diskutert i andre tråder
ansa 08

kabelmann

Etterpåklokskap er en fin ting. Hvorfor kom du ikke med disse godt gjennomtenkte anbefalingene _før_ rotet?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Henki

Quote from: "Talentspeider"
Det som er faktum er at RBK har Norges største og beste publikum


Tja, den var vel litt drøy var den ikke?
Ballen skal fremover!

Are

her er en link som viser kjernen under en kamp.

http://www.youtube.com/watch?v=Pey9BZABgGo&mode=related&search=

virket ikke mye engasjert spør du meg..

krøvel vellevold

Quote from: "Talentspeider"Ja, som du antyder RBK kommer til å havne på rundt 19 500 i publikumsgjennomsnitt for 2006 og det er utrolig bra. Før Viking-kampen som er om 2 uker er det veldig stor pågang på billetter og det blir antydet ca. 22 000 - 23 000 tilskuere som vil være med på denne festen. Det er større pågang på billetter nå enn det var før 16. Mai-kampen. Tilskuerrekorden i år er 22 330 og den tror jeg ryker mot Viking.

Til neste år kommer RBK til å passere over 20 000 i snitt på hjemmekampene og det vurderes å bygge ut Lerkendal enda engang. Dagens tilskuerkapasitet er 21 166 sitteplasser. Til neste år regner man med at gjennomsnittet vil være ca. 20 600. Ifølge UEFA er RBK nå den klubben i Europa som har høyest tilskuergjennomsnitt på hjemmekampene sine basert på innbyggertall i bykommunen!
aldri noen gang opplevd å selge ut en seriekamp på en dag!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Gjelder det siste uavhengig av om vi ligger 8 poeng bak RBK Krøvel?

krøvel vellevold

Quote from: "Talentspeider"Når det gjelder tilskuergjennomsnitt og publikum på Lerkendal har jeg svart mange ganger og synes tallenes tale er tydlig nok. Hvis folk ennå ikke har oppfattet hva jeg har sagt legger jeg ut følgende linker om publikumsgjennomsnittet for tippeligaen 2006 og billettpriser på Lerkendal;

http://www.ticketmaster.no/html/evinfo.htmI?CNTX=2878013&l=NO&C=

http://fotball.vg.no/bors/tilskuer_klubb.php?sesong_id=103

Deres beskrivelser av billettpriser og publikum på Lerkendal er så tåpelige og har ikke rot med noe som helst av virklighetsoppfatning. Det som er faktum er at RBK har Norges største og beste publikum kombinert med de beste stadionfasiliter i hele Norge. Når Brann-supportere kommer med "vrangforestillinger" omkring dette lukter det misunnelse fra Bergen og helt opp til Trondheim!


Nok en gang kommer du med link til tilskuerstatitsikken for 2006... Viser den noe vi ikke vet om billettpriser på Lerkendal? Viser den noe om alle kampanjene RBK kjører, som "se tre kamper i mai for prisen av to", "idrettslag som stiller minst 15 stk. kommer inn for kr. 50,- pr. pers", "alle voksne kan ta med seg et barn med ansiktsmaling gratis på Adressa-tribunen", "russen kommer inn for kr. 30,- på 16.mai", osv. Den der kampanjen med idrettslag for kr. 50,- er til hver eneste kamp. Vi selv har bare hatt EN sånn kampanje. Da var det ca 1000 billetter (MFK-kampen) og disse ble kjapt utsolgt.

RBK Norges beste publikum? Hahaha! Jøye meg... Norges mest tafatte publikum, kanskje ved siden av Hamkam og Kongsvinger. RBK har aldri noen sinne hatt et bra publikum!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Gjelder det siste uavhengig av om vi ligger 8 poeng bak RBK Krøvel?


Hvis det er salget til Hamkam-kampen du tenker på, så er det ikke mulig å havne 8 poeng bak RBK før salget til Hamkam-kampen begynner. Det begynner jo 17.oktober, og det skal bare spilles én kamp før den tid!
Legg ned hele klubben!

Corran

Kjære talentspeider
Enten er du en 15 år gammel kvisebefengt liten drittunge som ikke har peiling eller så er du bare stokk dum.
Ingen her inne har sagt at snittet til Brann er bedre en snittet til rbk i år. Men alikevel så må du trekke fram linker for å bevise dette. Hvorfor?
Saken er den at det vi påstår er at rbk har et så høyt snitt pga at de selger billetter til gi bort priser og gir vekk masse gratis billetter akkurat som lyn og vif gjør (dvs hos vif er det stort sett sponsorer som kjøper opp og gir bort). Dette er fakta og det at Brann betalte inn større andel av billett salg til NFF i fjor en det rbk gjorde er jo bevis for dette. Eller har rbk særavtale med NFF?
Mao Brann har høyere billettinntekter en det rbk har selv med 2900 mindre i snitt.

Og til dere andre rbk supportere her inn: Er talentløs sine meninger, påstander og oppførsel her inne deres oppfattning og er han en gjennomsnitts rbk fans eller tar dere avstand fra ham?
Om dere stilletiende sitter og ser på han ødelegge det lille dere har av kredibilitet så regner jeg med at dere sitter med de samme meninger og den samme latterlige tankegangen. Og da er faktisk rbk supportere værre en eg trodde
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Vi e di beste

Kan iallefall fastslå at han ikke er noen forretningsreisende :)
Ser forøvrig at andre RBK'ere her inne har trekt seg tilbake etter at talentspeideren satte igang med spammingen, tror ærlig talt at de er litt flau av fyren.

Det lange innlegget der han hevdet å være i Bergen ofte ifbm. forretningsreise er så fullt av faktafeil og merkverdigheter at det ikke kan være annet enn oppspinn.

Min teori : Bor hjemme hos mor, har fulgt RBK siste 3 årene og har aldri satt sine bein på Brann stadion. At han ikke er noen rakettforsker tror jeg også vi kan fastslå. :)

Stoffi

Quote from: "Henki"
Quote from: "Talentspeider"
Det som er faktum er at RBK har Norges største og beste publikum


Tja, den var vel litt drøy var den ikke?


Litt drøy? Men la ham leve i sin egen drømmeverden.
Hvilken stadion i Norge er det de fleste spillere drømmer om å spille på? Brann stadion. Har faktisk aldri hørt noen si det om Lerkendal. I bergen hører vi det stort sett etter hver kamp.

Var på Lerkendal tidligere i år. Makan til tafatt publikum. Apati var et nøkkelord på Lerkendal. Kjernen sang i vei de, helt ok supportergjeng. Men resten av lerkendal minnet vel egentlig mer om Nadderud. Hadde jeg lukket øynene, så hadde jeg ikke hørt forskjell.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

The Boss

Hahaha..ler av denne såkalte talentspeideren.. har lest gjennon postene her etter at vår trønder fjortis venn begynnte å rape opp masse tull, å du klarer jo ikke å snakke for deg gutt! Det du sier e jo helt feil, å når du får noen svar mot deg skifter du plutselgi tema til ullevål stadion, sapara osv.. Stå på!

Talentspeider

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Talentspeider"Ja, som du antyder RBK kommer til å havne på rundt 19 500 i publikumsgjennomsnitt for 2006 og det er utrolig bra. Før Viking-kampen som er om 2 uker er det veldig stor pågang på billetter og det blir antydet ca. 22 000 - 23 000 tilskuere som vil være med på denne festen. Det er større pågang på billetter nå enn det var før 16. Mai-kampen. Tilskuerrekorden i år er 22 330 og den tror jeg ryker mot Viking.

Til neste år kommer RBK til å passere over 20 000 i snitt på hjemmekampene og det vurderes å bygge ut Lerkendal enda engang. Dagens tilskuerkapasitet er 21 166 sitteplasser. Til neste år regner man med at gjennomsnittet vil være ca. 20 600. Ifølge UEFA er RBK nå den klubben i Europa som har høyest tilskuergjennomsnitt på hjemmekampene sine basert på innbyggertall i bykommunen!
aldri noen gang opplevd å selge ut en seriekamp på en dag!


Hvorfor tar du ikke med Brann på dette regnestykket? Da vil du fort finne ut at godt under 10% av Bergens befolkning går på Brann-kamper. Jeg setter opp regnestykket for deg;

Bergen/Brann: 241 158 innbyggere/16 326 publikumsgjennomsnitt

Dette regnestykket viser at 6,8% av Bergens befolkning går på Brann sine hjemmekamper. Det er noe av det dårligste oppmøte i fotball-Norge når du tenker på befolkningsgrunnlaget i kommunen. Og Dere Bergensere som tror at Dere er størst og best i Norge blir igjen innhentet av tallenes tydelige tale. Neste gang du lager en tilsvarende sammenligning så husk på å ta med Brann! Eller tåler Dere ikke sammenligning mot Norges beste klubblag? Til sammenligning så er det 12,1 % av innbyggerne i Trondheim kommune som går på RBK sine hjemmekamper! Det vil si en frekvens som nesten er det dobbelte av Bergen sine innbyggere som støtter sitt klubblag! Du arresterer deg selv med å komme med slike påstander!

Corran

Igjen talentløs: Les dine egne innlegg det blir svart på Det med prosenten var et svar på at du påsto at ifølge uefa er rbk den klubben i europa med høyest prosentvis tilskuersnitt Og det ble motbevist ettertrykkelig i Krøvel sitt innlegg

Eg e sjokkert over kor dum en kan bli
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Talentspeider

Det er jo interessant da at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens det er hver 15. Bergenser som går på kamp. Dette forteller vel tydlig hvor fotball interessen er størst?

kabelmann

Quote from: "Vi e di beste"Min teori : Bor hjemme hos mor, har fulgt RBK siste 3 årene og har aldri satt sine bein på Brann stadion. At han ikke er noen rakettforsker tror jeg også vi kan fastslå. :)

Jeg begynner så smått å lure på om han har i det hele tatt har satt sine bein på Lerkendal. Han skryter voldsomt over stemningen på Lerkendal og det kan _kun_ forklares med fordelaktig miccing i tv-produksjoner.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Quote from: "Talentspeider"[ Hvorfor tar du ikke med Brann på dette regnestykket? Da vil du fort finne ut at godt under 10% av Bergens befolkning går på Brann-kamper. Jeg setter opp regnestykket for deg;

Bergen/Brann: 241 158 innbyggere/16 326 publikumsgjennomsnitt

Dette regnestykket viser at 6,8% av Bergens befolkning går på Brann sine hjemmekamper. Det er noe av det dårligste oppmøte i fotball-Norge når du tenker på befolkningsgrunnlaget i kommunen. Og Dere Bergensere som tror at Dere er størst og best i Norge blir igjen innhentet av tallenes tydelige tale. Neste gang du lager en tilsvarende sammenligning så husk på å ta med Brann! Eller tåler Dere ikke sammenligning mot Norges beste klubblag? Til sammenligning så er det 12,1 % av innbyggerne i Trondheim kommune som går på RBK sine hjemmekamper! Det vil si en frekvens som nesten er det dobbelte av Bergen sine innbyggere som støtter sitt klubblag! Du arresterer deg selv med å komme med slike påstander!
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "Talentspeider"Ja, det svir fryktelig for en Bergenser å måtte innrømme at RBK parkerer Dere på publikumsgjennomsnittet. Tallenes tale er tydlig; RBK har i gjennomsnitt 3000-4000 flere tilskuere på sine hjemmekamper! 3000-4000 tilskuere mer blir det mye penger av iløpet av et år!!!


Brann har høyere billettintekter enn Rosenborg. Det hjelper ikke å kun ta hensyn til tilskuersnittet hvis du ignorerer snittprisen pr billett. Denne er faktisk mye høyere på Stadion enn på Lerkendal. Så her driter du deg ut igjen.

Til neste år starter også Brann med VIP-losjer noe som vil generere enda mere penger til Sportsklubben. Så jeg forstår godt din frykt for at vi skal ta dere igjen.

Men du må gjerne fortsette å poste her, for større underholdning har vi neppe hatt siden Stråmyhr sine glansdager.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Talentspeider"Deres beskrivelser av billettpriser og publikum på Lerkendal er så tåpelige og har ikke rot med noe som helst av virklighetsoppfatning. Det som er faktum er at RBK har Norges største og beste publikum kombinert med de beste stadionfasiliter i hele Norge. Når Brann-supportere kommer med "vrangforestillinger" omkring dette lukter det misunnelse fra Bergen og helt opp til Trondheim!


Herregud menneske nå må du snart skjønne at du trenger beskyttelse mot deg selv. Hvorfor skulle vi være misunnelige på Rosenborg sitt publikum. Dere har jo ikke engang egne sanger. Ei heller noe særlig stemning rundt om på Lerkendal. Har selv vært der en del ganger, og konklusjonen din stemmer lite med virkeligheten. Snakk om at vi mangler bakkekontakt.

Forresten hvordan kan du lukte misunnelse helt opp til Trondheim hvis du bor i Oslo-området? Eller er dette enda et bevis på at fantasien din nok engang tar overhånd.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Talentspeider"Det er jo interessant da at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens det er hver 15. Bergenser som går på kamp. Dette forteller vel tydlig hvor fotball interessen er størst?


Det er en meget stor andel av de som går på Lerkendal som kommer fra Nord-Trøndelag. Så her bommer du igjen. Så slutt med dette vrøvlet. Du driter jo ikke bare ut deg selv, men også resten av trønderne.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Talentspeider

Må igjen gjenta at hver 8. Trondhjemmer går på fotballkamp for å se på RBK mens til sammenligning går hver 15. Bergenser for å se på Brann. Det sier det meste spør du meg! Akkurat nå så koser jeg meg med tallenes klare tale!

Talentspeider

Quote from: "jako"
Quote from: "Talentspeider"Det er jo interessant da at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens det er hver 15. Bergenser som går på kamp. Dette forteller vel tydlig hvor fotball interessen er størst?


Det er en meget stor andel av de som går på Lerkendal som kommer fra Nord-Trøndelag. Så her bommer du igjen. Så slutt med dette vrøvlet. Du driter jo ikke bare ut deg selv, men også resten av trønderne.


Så det er bare folk fra Bergen sentrum som går på Brann-kamp? Hvis du åpner opp øya litegrann så ser du at Bergen også har et omland!

jako

Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "jako"
Quote from: "Talentspeider"Det er jo interessant da at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens det er hver 15. Bergenser som går på kamp. Dette forteller vel tydlig hvor fotball interessen er størst?


Det er en meget stor andel av de som går på Lerkendal som kommer fra Nord-Trøndelag. Så her bommer du igjen. Så slutt med dette vrøvlet. Du driter jo ikke bare ut deg selv, men også resten av trønderne.


Så det er bare folk fra Bergen sentrum som går på Brann-kamp? Hvis du åpner opp øya litegrann så ser du at Bergen også har et omland!


Ja visst har vi det, men tar du med Nord-Møre, Nordland, Nord- og Sør-Trøndelag så er det ganske likt. Brann har stort sett hele Hordaland og deler av Sogn og Fjorande. Du kan jo regne det ut selv. Rosenborg har heller ikke noen åpenbare konkurrenter i sitt nedslagsfelt. Mens Brann har Viking, Sogndal, Aalesund, Haugesund og Bryne. Primært de to første. Da sier det seg selv at konkurransen om opmerksomheten her er sterkere. Og ikke har vi hatt tyve år med sammenhengende suksess heller. Så at vi faktisk har hatt et såpass høyt snitt er jo atskillig mer imponerende.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Talentspeider"Må igjen gjenta at hver 8. Trondhjemmer går på fotballkamp for å se på RBK mens til sammenligning går hver 15. Bergenser for å se på Brann. Det sier det meste spør du meg! Akkurat nå så koser jeg meg med tallenes klare tale!


Du får runke ferdig da lillegutt. Så skal heller vi som vet hele sannheten smile litt overbærende ned til deg.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kabelmann

Quote from: "Talentspeider"Må igjen gjenta at hver 8. Trondhjemmer går på fotballkamp for å se på RBK mens til sammenligning går hver 15. Bergenser for å se på Brann.

Artig at du fremdeles tør å komme tilbake til forumet. Sjelden har vel noen blitt rasset så til de grader uten etterhvert å ha skjønt hvor langt ute på viddene de har vært. På deg siger det bare ikke inn, og jeg tror du kunne utgjort et veldig interessant objekt for de som forsker på treskaller.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Corran

Gratulerer Talentløs det er første gang noen har klart å få meg provosert på et forum. men det er det du skriver som er provoserende men du er rett og slett provoserendes dum Tror det er første gang jeg har sett noen så stokk dum som du er
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Texas

hei du talentløse talenspeider! Du har litt vanskelig for å ta inn diverse fakta opplysninger som ikke støtter din talentløse argumentasjon.

For det første, regnestykker, spesielt i prosent kan du ihvertfall ikke sette opp, så det tror jeg du skal vente med et par år til før du prøver deg på igjen. Ihvertfall ikke i et offentlig forum. Greit å bli ferdig med 5. klasse liksom. hold deg til pluss, minus og gangetabellen.

krøvel og flere andre har prøvd å forklare deg at rbk har et større nedslagsfelt enn bare de i hjemmekommunen. altså, så er det naturlig at flere enn bare de som bor i trondheim går på kamp. Akkurat slik som det er naturlig at folk fra askøy går på brann kamper.

rbk selger også vekk mange billigbilletter. Tror du ikke dette spiller inn på tilskuertallet? (et konkret spm som jeg forventer at du svarer på)

angående steming på tribunen så blir det ganske subjektivt så det liten vits i å diskutere det. hvis du er representativ for lerkenda publikumet så har vi i bergen totalt forskjellig syn på hva god stemning er.

så i mellomtiden mellom brann-rbk kan du få lov til å sitte å kose deg med de fantastiske tallene du har kommet frem til. For etter den dagen så kommer du for alltid til å vite hvem som har det beste publikumet i norge, og har det desidert beste laget. rbks storhetstid er forbi.

Even

Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "jako"
Quote from: "Talentspeider"Det er jo interessant da at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens det er hver 15. Bergenser som går på kamp. Dette forteller vel tydlig hvor fotball interessen er størst?


Det er en meget stor andel av de som går på Lerkendal som kommer fra Nord-Trøndelag. Så her bommer du igjen. Så slutt med dette vrøvlet. Du driter jo ikke bare ut deg selv, men også resten av trønderne.


Så det er bare folk fra Bergen sentrum som går på Brann-kamp? Hvis du åpner opp øya litegrann så ser du at Bergen også har et omland!


Du må være den største idioten som finnes på denne planeten.
Kan du for en gangs skyld svare på det folk sier og ikke lukke øynene.
Kan du for en gangs skyld åpne opp den forbannet tette knotten din og forstå det folk sier til deg???

SLUTT med å komme med det samme hele tiden, og svar heller lese på de brilliante tallene til krøvel?

herregud

krøvel vellevold

Quote from: "Talentspeider"
Quote from: "jako"
Quote from: "Talentspeider"Det er jo interessant da at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens det er hver 15. Bergenser som går på kamp. Dette forteller vel tydlig hvor fotball interessen er størst?


Det er en meget stor andel av de som går på Lerkendal som kommer fra Nord-Trøndelag. Så her bommer du igjen. Så slutt med dette vrøvlet. Du driter jo ikke bare ut deg selv, men også resten av trønderne.


Så det er bare folk fra Bergen sentrum som går på Brann-kamp? Hvis du åpner opp øya litegrann så ser du at Bergen også har et omland!


Det er jo DU som kommer med tall om at hver 8. trondhjemmer ser RBK, mens hver 15. bergenser ser Brann! Det går ikke an å regne slik, da både Brann og spesielt RBK har veldig mange av sine fans utenfor hjemkommunen. Hvordan vil du forresten forklare at Lens, Sochaux og Mattersburg trekker flere tilskuere enn de har innbyggere, hvis du tror at det er slik at alle tilskuerne på kamp er fra klubbens hjemkommune? Og uansett: Hvis du absolutt skal sammenligne innbyggertallet i hjemkommunene; hva er det du hoverer over? Selv Molde har jo i så fall over dobbel så stor interesse som RBK, og det er vel ingen som påstår at interessen er stor i Molde! Og også Sandefjord, Hamkam, Aalesund og Sogndal har høyere interesse enn RBK hvis vi absolutt skal basere oss på dette talentløse regnestykket ditt. Noen som har hørt om den genuine interessen i Sandefjord, på Hamar eller i Sogndal? Not!

Du driter ikke bare deg selv ut, Talentspeider. Du gir alle rbk-fans og trøndere generelt et dårlig rykte med disse mongoloide innleggene dine!
Legg ned hele klubben!

Talentspeider

Dere vil fortsatt ikke innrømme at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens hver 15. Bergenser går på kamp! Dere prøver å skylde på omland osv. Koser meg fortsatt med disse tallene!!!

Talentspeider

Brann er en av de dårligste lagene i tippeligaen til å trekke folk når du tenker på befolkningsgrunnlaget i fylket. Litt over 5% av Bergenserne i Bergen by går på Brann-kamp og det er ikke mye å skryte av!!!

slang

Enten har e du 13. år el så e du bare dum.
ansa 08

Brannmus

Quote from: "Talentspeider"Dere vil fortsatt ikke innrømme at hver 8. Trondhjemmer går på kamp mens hver 15. Bergenser går på kamp! Dere prøver å skylde på omland osv. Koser meg fortsatt med disse tallene!!!

Og det er like koselig at de samme tallene viser at  Molde, Sandefjord, Hamkam, Aalesund og Sogndal er bedre til Ã¥ trekke folk til sine hjemmekamper?

Foreslår å bare boikotte Talentspeideren her. Han vil og kommer bare til å vir og vrenge på alle tall og argumenter for å prøve å hisse opp folk. Så ikke gi han gleden av dette lengre. Er en meningsløs diskusjon vi er kommet inn på. Dette er en kamptråd, la oss diskutere kampen på banen og heller ta en egen tråd om tribuneliv en annen plass.

Ber moderatoerne her på forumet holde denne tråden på sporet nå. Det kan ikke være så forbanna vanskelig vel? Jeg vet at jeg ikke er den eneste som er lei av å se denne tråden bare gli ut i meningsløst pjatt. Så kom igjen - jobb for penga nå våre kjære moderatorer! ;0)

Go Up