• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Rosenborg

Started by Super Hasund, August 31, 2006, 11:07:40 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

gøransørloth

Quote from: "kabelmann"RBK-spillerne har begynt feiringen. Noen kallasseiere til Brann og et braktap eller to på RBK så er gullet i boks ;)

krøvel vellevold

Quote from: "gøransørloth"
Quote from: "kabelmann"RBK-spillerne har begynt feiringen. Noen kallasseiere til Brann og et braktap eller to på RBK så er gullet i boks ;)


Selvsagt tar RBK gull, og fansen feirer. Men spillere skal rett og slett ikke ta noe på forskudd. Taper RBK begge de to siste (vi vet jo at RBK tidligere har drete seg ut etter at gullet har vært sikret), så er de faktisk avhengige av "hjelp". Hadde Brann måttet vinne 24-0, så er det selvsagt ikke mulig. Men hver for seg er det ikke umulig at RBK taper med to mål både mot Viking og FFK. (RBK-Stabæk 1-6, RBK-Odd 3-5, RBK-VIF 1-4, RBK-Brann 0-4, RBK-Sandefjord 2-5 og RBK-Hamkam 0-3 er jo alle helt usannsynlige resultater, men de skjedde...) Og det er ikke umulig at Brann kan slå Hamkam 6-0 eller Viking 3-0. Men det er bare det at alle disse fire tingene må skje samtidig! En ting er i hvert fall sikkert: Hvis Brann hadde ledet med 6 poeng og 13 plussmål på RBK og det var to runder igjen, hadde jeg ikke vært for sikker på at det ble gull til Brann...

Det som er greit med RBK- Viking i neste runde, er at hvis Viking vinner (og Brann vinner mot Hamkam med noen mål) så er det fremdeles teoretisk mulig med gull. Blir det uavgjort eller RBK-seier, så er Viking på god vei ned i 1.divisjon hvis vi slår dem. RBK - Viking er nesten en slags vinn-vinn-kamp!
Legg ned hele klubben!

YadaYada

Quote from: "Brannfrelst"Håper bare Brann gruser Ham-Kam nå,og RBK taper 1-2 mot viking etter at riseth scorer selvmål. Når Karen Espepung akkurat skal dele ut medaljene. Slik at trønderbartene ikke får den gullfesten på hjemmebane de ville ha :)


Så får vi se om de har gravert opp ett ekstra sett med gullmedaljer for utdeling på Viking stadion, eller om NFF blir tatt på sengen..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

chameleon

jeg ville vært sjeleglad for sølv...

steinbygger

Som vi alle husker så var det ett h... kaos med billettene til denne kampen. Dahl med magen gikk ut og sa at de skulle si opp samarbeidet med billettluka.no. Har akkurat betalt paturkortet for gullsesongen 2007 og så til min store overraskelse at konto jeg betalte til var.... akkurat billettluka.no sin konto. Har noen noe info om hva som kom ut av diskusjonen med billettluka? Kommer vi til å slite med de samme problemene i 07 som vi hadde i 06?

Brannmus

Quote from: "steinbygger"Som vi alle husker så var det ett h... kaos med billettene til denne kampen. Dahl med magen gikk ut og sa at de skulle si opp samarbeidet med billettluka.no. Har akkurat betalt paturkortet for gullsesongen 2007 og så til min store overraskelse at konto jeg betalte til var.... akkurat billettluka.no sin konto. Har noen noe info om hva som kom ut av diskusjonen med billettluka? Kommer vi til å slite med de samme problemene i 07 som vi hadde i 06?

Er vel mulig at kontrakten ikke går ut før 31.12.2006 og derfor kan ikke Brann bytte før partoutkortsalget er gjort?

Problemet blir jo med pågangen etter enkeltbilletter til kamper først og fremst, så at en annen leverandør er på banen til dette er vel ikke umulig.

Go Up