• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Takk Mjelde

Started by hocey, August 25, 2006, 07:22:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hocey

Tusen takk Mjelde for at din aroganse til motstanderen i UEFA cupen har gjort at vi ikke kan glede oss til europeisk moro til høsten.

Takk Mjelde for at du skjønte at du hadde bommet med taktikken i den håpløse hjemmekampen og byttet 3 spillere slik at vi ble ekstremt sårbare for skader når det gjenstod en halvtime.

Takk Mjelde for at du sto nonchalant på sidelinjen i hele andre omgangen i hjemmekampen og rolig så på at vi som hadde kastet penger bort på en billett på å se en av de pinligste kampene på Brann stadion i nyere tid.

Takk Mjelde for at hele Sverige ler av norsk fotball.

Takk Mjelde for at du lar spisser som ikke scorer spille kamp etter kamp når du skal toppe laget.

Takk Mjelde for at det enda er et aldri så lite håp om at du kan redde sesongen ved å ta serie gull selv om Brann langt i fra er favoritt.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator

Kryp tilbake til dritthullet du har ligget i de siste 6 måndene. Vi har ikke bruk for "supportere" som deg.

ostraume

Takk hocey for at du er tilbake i forumet med det eneste du tydeligvis har en mening om.

Takk Mjelde for å ha holdt hocey unna siden sesongstart.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

KennethS

Takk Mjelde for at du gjør Uefa cupen til en bakgårdscup for store norske lag.
tå på Brann

hocey

Quote from: "Xminator"Kryp tilbake til dritthullet du har ligget i de siste 6 måndene. Vi har ikke bruk for "supportere" som deg.


Så du er fornøyd med arrogansen Mjelde utviste våre svenske motstandere?

Og du mener at det er du som har enerett på å definere supportere?
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator

For meg har utspilt din rolle som debatant på dette forumet Hocey. Interessen for å delta i en av Goebbelsteknikkene dine er ikkeeksisterende. Gå og lek på motorveien Hocey.

hocey

Quote from: "Xminator"For meg har utspilt din rolle som debatant på dette forumet Hocey. Interessen for å delta i en av Goebbelsteknikkene dine er ikkeeksisterende. Gå og lek på motorveien Hocey.


Da er jo det tidenes paradoks at du gidder å svare.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Snublefot

Quote from: "ostraume"Takk hocey for at du er tilbake i forumet med det eneste du tydeligvis har en mening om.

Takk Mjelde for å ha holdt hocey unna siden sesongstart.


Jeg signerer på denne=)   årets innlegg ostraume..    litt ironi, og så blodig alvor..  jeg er imponert, og 100 % enig=)

knuta

Har skrevet dette tidligere. Er ganske sjokkert over Mjelde's prioriteringer i Uefa-cupen. Er her helt på linje med leder Bjørn Dahl i Brann og forsåvidt hockey. Er brannsupporter og har bodd og jobbet i Bergen selv om jeg er nordfra.

(En ting som forundrer meg meget. På høsten kjemper alle lag for å bli blant de 3-4 beste lagene for å få lov til å bli med I UEFA-cupen. Når så UEFA-kampene kommer blir denne lav-prioritet hos flere klubber. Hvorfor??. Etter at Mjelde begynte å sjonglere med den faste 11, begynte også nedturen. Dette har jeg oppservert hos flere klubber gjennom årene. Still alltid det beste laget, hver kamp skal være med innsats og tæl. Det er dette man tar med seg videre. Jeg forstår ikke hvorfor lagene gjør dette, og håper at dette ikke skjer igjen i Brann. Man kan ikke hvile seg til suksess.)

hocey

Quote from: "knuta"Har skrevet dette tidligere. Er ganske sjokkert over Mjelde's prioriteringer i Uefa-cupen. Er her helt på linje med leder Bjørn Dahl i Brann og forsåvidt hockey. Er brannsupporter og har bodd og jobbet i Bergen selv om jeg er nordfra.

(En ting som forundrer meg meget. På høsten kjemper alle lag for å bli blant de 3-4 beste lagene for å få lov til å bli med I UEFA-cupen. Når så UEFA-kampene kommer blir denne lav-prioritet hos flere klubber. Hvorfor??. Etter at Mjelde begynte å sjonglere med den faste 11, begynte også nedturen. Dette har jeg oppservert hos flere klubber gjennom årene. Still alltid det beste laget, hver kamp skal være med innsats og tæl. Det er dette man tar med seg videre. Jeg forstår ikke hvorfor lagene gjør dette, og håper at dette ikke skjer igjen i Brann. Man kan ikke hvile seg til suksess.)


Men det er vel ingen som har klart kunststykket å nedpriotere UEAFA cuåen før slik som Brann har gjort i år?
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Toa

Quote from: "hocey"
Quote from: "knuta"Har skrevet dette tidligere. Er ganske sjokkert over Mjelde's prioriteringer i Uefa-cupen. Er her helt på linje med leder Bjørn Dahl i Brann og forsåvidt hockey. Er brannsupporter og har bodd og jobbet i Bergen selv om jeg er nordfra.

(En ting som forundrer meg meget. På høsten kjemper alle lag for å bli blant de 3-4 beste lagene for å få lov til å bli med I UEFA-cupen. Når så UEFA-kampene kommer blir denne lav-prioritet hos flere klubber. Hvorfor??. Etter at Mjelde begynte å sjonglere med den faste 11, begynte også nedturen. Dette har jeg oppservert hos flere klubber gjennom årene. Still alltid det beste laget, hver kamp skal være med innsats og tæl. Det er dette man tar med seg videre. Jeg forstår ikke hvorfor lagene gjør dette, og håper at dette ikke skjer igjen i Brann. Man kan ikke hvile seg til suksess.)


Men det er vel ingen som har klart kunststykket å nedpriotere UEAFA cuåen før slik som Brann har gjort i år?


Vålerengen ifjor da de vant serien?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Tom C

Aldri mer Obos....

Kararay

Quote from: "hocey"Tusen takk Mjelde for at din aroganse til motstanderen i UEFA cupen har gjort at vi ikke kan glede oss til europeisk moro til høsten.

Takk Mjelde for at du skjønte at du hadde bommet med taktikken i den håpløse hjemmekampen og byttet 3 spillere slik at vi ble ekstremt sårbare for skader når det gjenstod en halvtime.

Takk Mjelde for at du sto nonchalant på sidelinjen i hele andre omgangen i hjemmekampen og rolig så på at vi som hadde kastet penger bort på en billett på å se en av de pinligste kampene på Brann stadion i nyere tid.

Takk Mjelde for at hele Sverige ler av norsk fotball.

Takk Mjelde for at du lar spisser som ikke scorer spille kamp etter kamp når du skal toppe laget.

Takk Mjelde for at det enda er et aldri så lite håp om at du kan redde sesongen ved å ta serie gull selv om Brann langt i fra er favoritt.


Før eg sier noe annet. de to første innleggene her er det eneste eg har lest hittil.

MEN!!!! Er ganske så enig med nesten alt du sier HOCEY. og at du treffer spikeren på hodet der... og ka da Xaminator mener om at du skal krype ned i hullet ditt holder eg ikkje med han i. Du sier mye dumt her inne hocey men dette var bra.

Xaminator. hvis du ikkje tåler at folk har en annen mening enn din, så hold kjeft. Jeg er selv ganske fortvilet over at Mjelde har gått fra vårsesongen kor han virket mentalt solid, til ekstrem usikker på sine egne valg.

Migen og helstad bør starte mot Molde av en enkel grunn. Winters scorer ikkje lengre og det merkes på tabellen. Bengt har scoret mindre enn hva som er et minimum for en spiller av hans kvalitet.

Men eg håper at Mjelde finner tilbake til "vårformen sin" fortere enn svinnt, slik at vi kan få noe å glede oss over her i byen.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Chrisstah

takk mjelde for at du har vist at laget vårt kan spille norges beste fotball
takk mjelde for at du leder laget vårt til seriegull i november!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Rød makt på Hansa

Lurkin

Hocey: Dette er et diskusjonsforum for Brann-supportere. Jeg foreslår at du oppretter et 'jeg-hater-Mjelde'-forum og holder deg her. Hvor var du når det gikk bra? Det er ganske enkelt å angripe folk som ligger nede skjønner jeg. Patetisk.
Berømte Brann fra Bergen

Lurkin

..og ja:

Quote from: "hocey"Og du mener at det er du som har enerett på å definere supportere?


Du er ikke så god i engelsk, altså? Gi meg den norske definisjonen på 'support', og du finner ikke et bilde av idiotiske, trangsynte, patetiske og logikkblottede menn som bryr seg mer om å unytte de sjansene de har til å sparke en mann når han ligger nede, stikke vekk når han står oppreist, og generelt vise en holdning som består av personlig hat mot et enkeltindivid, mangel for fotballforståelse og aboslutt ingen interesse for det som er best for klubben.
Berømte Brann fra Bergen

enavgutta

En kollektiv skam, nøyer jeg meg og si om denne saken. Om vi tar seriegullet nå blir jeg mektig imponert.

hocey

Quote from: "Lurkin"..og ja:

Quote from: "hocey"Og du mener at det er du som har enerett på å definere supportere?


Du er ikke så god i engelsk, altså? Gi meg den norske definisjonen på 'support', og du finner ikke et bilde av idiotiske, trangsynte, patetiske og logikkblottede menn som bryr seg mer om å unytte de sjansene de har til å sparke en mann når han ligger nede, stikke vekk når han står oppreist, og generelt vise en holdning som består av personlig hat mot et enkeltindivid, mangel for fotballforståelse og aboslutt ingen interesse for det som er best for klubben.


For det første sa jeg at jeg skulle holde kjeft så lenge Mjelde leverte varene. For det andre sa jeg før i sommer inne på forumet at jeg var imponert over Brann og at det ikke ville være riktig å sparke han nå. For det tredje hater jeg ikke Mjelde i det hele tatt. Jeg likte han som spiller og Lurkin, det er viktig å skille mellom person og sak. Jeg sier ikke i første innlegget at Brann bør sparke treneren nå. Det jeg sier er at jeg er kraftig provosert over hvordan han har håndtert UEFA cupen og hvordan han gir ubegrenset tillitt til spisser som ikke scorer mål. Nå skal det sies som det har gått opp for han at Brann ikke vinner fotball kamper med spisser som ikke scorer mål, men hvorfor tar det så lang tid før han oppdager det. Det er også for såvidt greit med å hvile et par enkelt spillere, men det var langt fra det han gjorde i hjemme kampen.

Rart ikke andre enn NFF har reagert på hvordan Brann har opptrådt i UEFA cupen fordi det går utover andre lag også!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

enavgutta

Greit, Mjelde, støtteapparatet og spillerene hånet vårt gode navn og rykte, ambisjoner og verdighet. Men jeg tror vi bør legge lokk på diskusjonene og heller prøve å stå samlet bak laget, for nå gjelder det virkelig å redde sesongen og våre fremtidsdrømmer!

Lurkin

hocey: Ja, Mjelde gjorde en feil. Men hvis alle er enige med å vente til etter sesongen med å ta beslutninger, hvorfor har vi alle disse trådene som ikke akkurat er å med på å støtte (support) laget?
Berømte Brann fra Bergen

Go Up