• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ă?tvidaberg - Brann

Started by Xminator, August 24, 2006, 07:44:35 AM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

TrulsVikane

10 til pause..Mons ivar bÞr vÊre i torden humÞr! fy fan assÄ! dette skal ikkje gÄ ann!
kte lidenskap har et navn: BRANN

Helginho


Xminator

Vi fÄr virkelig passet pÄskrevet av de svenske kommentatorene...


Oppreist

1-0 til pause, noe sĂ„ pinlig!! Dette laget er helt ute av form og fĂ„r bank av Molde pĂ„ sĂžndag.... Kollapsen er i full gang.  Det er forĂžvrig helt fortjent om vi ryker ut, vi var meeeget effektive i fĂžrste kamp pĂ„ stadion.  

MĂžkkalaget er tilbake.
Stein pÄ stein blir Steinar.

tolind

Hele fotballnorge og Sverige kommer til Ä le noe jÊvlig av oss hvis vi ryker ut i dag!! Rimelig provoserende Ä hÞre 2 svenske kommentatorer slenge dritt om vÄre gutter......
Mens spillerne anfÞrt av Ove Thue fremfÞrte en gledesstrÄlende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom ogsÄ Friele ut pÄ scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - ifÞrt ordfÞrerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

bulldog

at sÊternes sklir er jo ikke noe nytt. at kantene legger dÄrlige innlegg er nytt. vi kan ikke drite oss ut...ikke
bulldog

Brannmann rob

Quote from: "The Boss"JĂŠvla drittlag..Skandale..


Ja her er vi trofaste supportere!! Kampen e ishe ferdi!

Helginho


Mr_Soma

Stakkar de 15 som tok turen over... pinsamt!

Oppreist

Da forsvant lyden hos meg igjen - noen andre som har lyd?
Stein pÄ stein blir Steinar.

KennethS

tÄ pÄ Brann

Hansakongen

Skandale om BRANN rykker ut om dette forbanna amatÞrlaget.. undrer meg pÄ hva forskjellen er mellom det Þkonomiske mellom brann spillerne og svenskene.... tviler sterkt pÄ at det er noen av svenskene som hever millioner i lÞnn slik mange brann spillere gjÞr.. dette mÄ snu i andre omgang.....

tolind

Da er det lyd i tullingene igjen!! KOM IGJEN BRANN!!!!
Mens spillerne anfÞrt av Ove Thue fremfÞrte en gledesstrÄlende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom ogsÄ Friele ut pÄ scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - ifÞrt ordfÞrerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

anders_flanderz

Quote from: "Helginho"Ikkje faen om dette snur seg, dette er sÄ jevli typisk Brann..

Brannsupportere skal visst ha flau smak i munnen hver gang Brann krysser grensen..




SĂŠternes skada..:(
rite Drite Drite Drite pÄ Oslo By

Ikognoti


Candyman

Quote from: "Brannmann rob"
Quote from: "The Boss"JĂŠvla drittlag..Skandale..


Ja her er vi trofaste supportere!! Kampen e ishe ferdi!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

Oppreist

Quote from: "Hansakongen"Skandale om BRANN rykker ut om dette forbanna amatÞrlaget.. undrer meg pÄ hva forskjellen er mellom det Þkonomiske mellom brann spillerne og svenskene.... tviler sterkt pÄ at det er noen av svenskene som hever millioner i lÞnn slik mange brann spillere gjÞr.. dette mÄ snu i andre omgang.....


Er redd det ikke er noe som tyder pÄ at dette kommer til Ä snu.
Stein pÄ stein blir Steinar.

Chrisstah

e memellien skadet enno?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

TrulsVikane

Han er ikke med i troppen ivertfall
kte lidenskap har et navn: BRANN

anders_flanderz

Quote from: "Chrisstah"e memellien skadet enno?



han var ikke 100% ivertfall
rite Drite Drite Drite pÄ Oslo By

Xminator

Ser for meg kampen. Ett Brannlag som venter Ä fÄ kjempetid med ball. NÄ er det jo faen ikke en kjeft som scorer lenger, og de har sluttet Ä skape sjanser pÄ toppen av alt.

Dette gÄr til helvete.

Gud


TrulsVikane

Vis ikke Brann scorer innen 5-10 minutter sÄ gÄr dette ikke! Hvorfor er brann sÄ svake for tiden?
kte lidenskap har et navn: BRANN

TrulsVikane

Knudsen inn for Bjarnason
kte lidenskap har et navn: BRANN

Helginho

Haha, svensken hadde store problemer med Ă„ uttale Guntveit..

anders_flanderz

Quote from: "TrulsVikane"Knudsen inn for Bjarnason



GUNTVEIT:) endlig et lyspunkt i dag!
rite Drite Drite Drite pÄ Oslo By

rĂždesk

Skandale...
Her reiser Monsen bort med a-laget, og ligger under til pause.
oen mÄ gÄ...!

Candyman

Haha....inn med Cato og Martin....no kommer mÄlene gitt!!! SKANDALE!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

Helginho

Quote from: "rĂždesk"Skandale...
Her reiser Monsen bort med a-laget, og ligger under til pause.


Dermed bytter han inn halve B-laget..

KennethS

Quote from: "Candyman"Haha....inn med Cato og Martin....no kommer mÄlene gitt!!! SKANDALE!
tÄ pÄ Brann

TrulsVikane

Jaja..ender vel med tap idag Ä....NÄ gÄr serien rett til helvette Ä!!
kte lidenskap har et navn: BRANN

Xminator

Flashback fra 2001. Greit fÞr ferien - sÄ gÄr alt til helvete.

Lurkin

Fy flate sÄ mange brukere det er som ser pÄ forumet nÄ.

Ellers driter jeg i UEFA-cupen, sÄ jeg griner ikke over tapet. Det er Molde og Tippeligaen som er viktig.
BerĂžmte Brann fra Bergen

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

Helginho

ikke mye tid Ä gjÞre det pÄ no, fy faen sÄ jevli dette e..

Alle her inne vet at dette ikkje gÄr, eg orker ikke Ä prÞve Ä vÊre optimistisk engang..

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

power

Helge Haugen traff med en pasning.

rĂždesk

Dette er hÄplÞst!!
Er skuffet, virkelig skuffet...

Dette er mjeldes skyld, og kun hans skyld..
Hadde ikke han dritte seg ut hjemme sÄ..

Faen ta..
oen mÄ gÄ...!

sveines

Quote from: "Lurkin"Fy flate sÄ mange brukere det er som ser pÄ forumet nÄ.

Ellers driter jeg i UEFA-cupen, sÄ jeg griner ikke over tapet. Det er Molde og Tippeligaen som er viktig.


Greit nok det, men vi har hatt tre tap i serien, ett tap i cupen og no muligens at vi ryker ut for ett svensk andredivisjonslag! Det er no galt med Brann, og noe mÄ gjÞres. Jeg melder meg pÄ hylekorte om at Mjelde mÄ skiftest ut!!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Chrisstah

vi e berÞmte brann fra Bergen vi skal vinne serien i Är!!! VI scorer 2 pÄ overtid!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

rĂždesk

Svensk fĂžrstedivisjonslag!
oen mÄ gÄ...!

Xminator

"Det er liksom inget innsats" - joda, vi har sett Brann fĂžr...

sveines

Quote from: "rĂždesk"Svensk fĂžrstedivisjonslag!


ja, men i dvisjon nummer 2!! Andredivisjon!!!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Helginho

Mine tanker gÄr til de stakkars Brann-supporterne som tok turen nedover..

Chrisstah

Quote from: "sveines"
Quote from: "Lurkin"Fy flate sÄ mange brukere det er som ser pÄ forumet nÄ.

Ellers driter jeg i UEFA-cupen, sÄ jeg griner ikke over tapet. Det er Molde og Tippeligaen som er viktig.


Greit nok det, men vi har hatt tre tap i serien, ett tap i cupen og no muligens at vi ryker ut for ett svensk andredivisjonslag! Det er no galt med Brann, og noe mÄ gjÞres. Jeg melder meg pÄ hylekorte om at Mjelde mÄ skiftest ut!!!


kan ikke bare hyle pÄ mjelde avgang etter noen tap!! forresten sÄ var kampene mot lsk og start meget bra! bare fikk ikke uttelling! er ikke dette typisk brann uansett hvilken trener vi har??det ligger en forbannelse over oss!! mener mjelde er en fin mann for laget!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det mÄ han bare forholde seg te

Candyman

Quote from: "Helginho"Mine tanker gÄr til de stakkars Brann-supporterne som tok turen nedover..

Og til familie og pÄrÞrende til spillerne, som mÄ stÄ opp imorgen og mÞte blikket til arbeidskollegaer og venner!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spÞrsmÄlet...

KennethS

786 tilskuere er pÄ plass og ser Branns kanskje flaueste E-cupkamp

jo mindre jo bedre:D
tÄ pÄ Brann

Helginho


sveines

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "sveines"
Quote from: "Lurkin"Fy flate sÄ mange brukere det er som ser pÄ forumet nÄ.

Ellers driter jeg i UEFA-cupen, sÄ jeg griner ikke over tapet. Det er Molde og Tippeligaen som er viktig.


Greit nok det, men vi har hatt tre tap i serien, ett tap i cupen og no muligens at vi ryker ut for ett svensk andredivisjonslag! Det er no galt med Brann, og noe mÄ gjÞres. Jeg melder meg pÄ hylekorte om at Mjelde mÄ skiftest ut!!!


kan ikke bare hyle pÄ mjelde avgang etter noen tap!! forresten sÄ var kampene mot lsk og start meget bra! bare fikk ikke uttelling! er ikke dette typisk brann uansett hvilken trener vi har??det ligger en forbannelse over oss!! mener mjelde er en fin mann for laget!!


Fin mann.....men rett mann for Brann videre??? ta action BjĂžrn Dahl!!!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Go Up