• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø-Brann

Started by bernu, August 17, 2006, 22:39:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bernu

Blir det no organisert tur fra Bataljonen sin side nordover ? Fly ?
HANSA - Z

Hansakongen

Tror ikke det blir noe tur med BBB nordover... de pleier aldri å organisere turer dit eller til bodø.. så her må nok folket fikse turen på egenhånd... eller kanskje BBB overrasker i år?? hvem vet ??

Bataljonen

i år blir det nok ikke organisert tur men skal ikke se bortifra at det blir det til neste år. Vi kan si så mye at vi jobber med å få til en samarbeidsavtale på fly.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

bernu

ok .... da får vi sjekke flybilletter.
Takk for raskt svar :)
HANSA - Z

moffy_

Eg finner ingen fly som kan passe hjemover.. :(  kampen står oppført kl.2000 på brann.no, og det gjør jo ikke akkurat saken enklere for oss som må på jobb mandags morgen
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

SuperBrann

Quote from: "moffy_"Eg finner ingen fly som kan passe hjemover.. :(  kampen står oppført kl.2000 på brann.no, og det gjør jo ikke akkurat saken enklere for oss som må på jobb mandags morgen


Sånn er det der i nord, du rekker ikke siste flyet hjem uansett. Så man må overnatte til mandag, kan foresten anbefalle Skansen Hotell.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

moffy_

Tenk så greit alt hadde vært om vi kunne hatt lørdagskamper!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Nixon

Quote from: "moffy_"Tenk så greit alt hadde vært om vi kunne hatt lørdagskamper!


Hvorfor det?
Eneste måtte vært i Tromsø der man må overnatte uansett. Men ellers kommer man seg ikke hjem fra noen steder på lørdag kveld.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Azzurri

Hvorfor Nixon!? Jo, når man først må overnatte i Tromsø, så er det greier å overnatte fra lørdag til søndag enn søndag til mandag. Grunn: Bedre uteliv + man rekker hjem til jobb mandag!

krøvel vellevold

Quote from: "Azzurri"Hvorfor Nixon!? Jo, når man først må overnatte i Tromsø, så er det greier å overnatte fra lørdag til søndag enn søndag til mandag. Grunn: Bedre uteliv + man rekker hjem til jobb mandag!


Lørdagsfotball skulle vel ikke bare innføres i Tromsø???

Norsk kollektivtransport stenger lørdag kveld. Det går f.eks. ikke nattog fra Oslo til Bergen natt til søndag. For de 17 som reiser med bussen, er kanskje lørdag best. (Da hadde det kanskje blitt 31 på bussen i stedet). Men ikke for oss som bruker andre transportmidler!
Legg ned hele klubben!

Northside

hva med Lørdagskamper seinest kl 14:00 og søndagskamper seinest kl 18:00? Det ville vært perfekt!

Nixon

Quote from: "Azzurri"Hvorfor Nixon!? Jo, når man først må overnatte i Tromsø, så er det greier å overnatte fra lørdag til søndag enn søndag til mandag. Grunn: Bedre uteliv + man rekker hjem til jobb mandag!


Som Krøvel skriver over hadde nok ikke moffy_ bare Tromsø i tankene da han ønsket lørdagskamper. Og jeg skriver jo, hvis du hadde lest alt, at i Tromsø kan det være en god ide.

Men ellers er lørdag kveld ikke noe godt alternativ.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Candyman

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Azzurri"Hvorfor Nixon!? Jo, når man først må overnatte i Tromsø, så er det greier å overnatte fra lørdag til søndag enn søndag til mandag. Grunn: Bedre uteliv + man rekker hjem til jobb mandag!


Som Krøvel skriver over hadde nok ikke moffy_ bare Tromsø i tankene da han ønsket lørdagskamper. Og jeg skriver jo, hvis du hadde lest alt, at i Tromsø kan det være en god ide.

Men ellers er lørdag kveld ikke noe godt alternativ.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up