• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Armann Smari Bjørnsson

Started by Xminator, August 17, 2006, 06:44:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Er lei av dette springbrett pisset. Tror de kan spille en 15-20 kamper og dra avgårde til gull og grønne skoger.

Xminator

Kanskje Peddien ønsker seg ett springbrett også, og gjør comeback?

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article717202.ece

Lurkin

Det er vel bare fakta, og bra for Brann. Olofinjana, El Fakiri, Scharner, Flo osv har alle dratt videre etter å ha blomstret i Bergen.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

Quote from: "jako"
Quote from: "Nixon"Ryktene sier at Grindheim har en dalende stjerne borte i Oslo. Kanskje vi kan hente han etter sesongen? Tilbake dit han tross alt hører hjemme.


Jaha, er dette noe du faktisk vet eller er det noe du bare finner på?


Jaha, byløven bidro i alle fall med sitt til at Rekdal gikk skal vi tro TV2 i kveld...

Og etter nærmere ettertanke er det kanskje ikke så lurt å hente Grindheim med tanke på alle kompisene hans som studerer her i byen. Alle vet jo hva studenter gjør på fritiden.
Rød makt på Hansa

Xminator

Miljøskifte Nixon, miljøskifte. Absolutt på tide, men til halv pris :p

Xminator

"Han vil uansett være uaktuell for Europa fordi han allerede har spilt E-cup for Hafnarfjördur denne sesongen. " BT

jinxter

Har han kommet til Bergen enda? Var det ikke snakk om at han skulle komme i går eller noe?

Gud


AtroZ

Quote from: "Gud"Han kom i går.
Og så har det ikke vært noe helsides intervju enda?
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

power

Burde han ikke vært med det islandske landslaget? Eller ble han vraket etter forrige samling?

Xminator

http://fotball.bt.no/eliteserien/article63750.ece

Og han er sikkert vraket. Uten at det bør plage oss for mye. Mer trening med Brann.

steinbygger

Må innrømme at det var deilig å se at Armann scoret igår. Ikke pga at det var ett fint mål, men for å stoppe kjeften på en del her inne som ikke ser behovet for lojale spillere som aksepterer å måtte være innbytter og ikke går ut i media og sutrer hver gang de blir plassert på benken. Man kan alltid diskutere fotballkvalitetene hans, men takke meg til en lojal islendning som gjør så godt han kan når han får sjansen enn en sutrekopp som kom fra enga og som nå spiller i ffk som sutret hver gang han ble plassert på benken.

eivhelle

Armann er svært undervurdert. Selv om han har noe begrenset teknikk har han en evne til å score mål. Han er ikke svært ulik en annen islending som bøtter inn mål for Frederikstad.

Romarius

Gjorde en bra kamp i forsvar også. De to innbytterne var våre beste i går. Uten at det sier så mye.

Gubrask

Må innrømme jeg bannet og steikte når Björnsson kom innpå i går, men måtte fort trekke tilbake de ordene. Ikke minst bra at han scorte, men han var også utrolig solid i forsvar. Som Romarius sier, så var de to byttene før 2. omgangen utrolig viktige!

Markmus

Fikk faktisk ikke med meg at Björnsson var kommet innpå før han beinet ballen i mål. Må si jeg ble lettere sjokkert :p
Ka du ve?

Belfort

Quote from: Markmus on August 06, 2008, 13:32:59 PM
Fikk faktisk ikke med meg at Björnsson var kommet innpå før han beinet ballen i mål. Må si jeg ble lettere sjokkert :p


Stokke og Davidsen er nok mer vante til og kommentere rbk så helt oppdatere på Brann er de ikke. Uansett for dårlig av dem. Fant jo heller ikke ut hvem Bjørnsson var kommet inn for før lenge etterpå

Xminator

For ikke å snakke om hvor gøy det var å finne ut hvem som hadde gått av banen...

thesevs

Quote from: Belfort on August 06, 2008, 13:34:44 PM
Stokke og Davidsen er nok mer vante til og kommentere rbk så helt oppdatere på Brann er de ikke. Uansett for dårlig av dem.


De presterte jo å si Ham-Kam om PVM.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Doffen85

Björnsson løp opp en Ventspils spiller hvor de kalte han for Karadas også. Først etter et kvarter fant de ut at Karadas var flyttet frem.

Gull63

Noen som vet om Armann har enn karriere som fotograf i tillegg til fotballen.

La merke til følgende; Foto: Armann Bjørnsson

http://www.brann.no/index.php?mapping=210

Står helt nederst. ;D

thesevs

Gratulerer med et meget intesigende innlegg. Dette er diskutert for lenge siden. Og nei - jeg er ikke sint :-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ewen

Quote from: steinbygger on August 06, 2008, 08:04:34 AM
Må innrømme at det var deilig å se at Armann scoret igår. Ikke pga at det var ett fint mål, men for å stoppe kjeften på en del her inne som ikke ser behovet for lojale spillere som aksepterer å måtte være innbytter og ikke går ut i media og sutrer hver gang de blir plassert på benken. Man kan alltid diskutere fotballkvalitetene hans, men takke meg til en lojal islendning som gjør så godt han kan når han får sjansen enn en sutrekopp som kom fra Engen og som nå spiller i ffk som sutret hver gang han ble plassert på benken.





Strålende innlegg! Endeli en sikkeli supporter her som ikke bare tenker på å kjøpe og sparke!

Super Hasund

Eg har veldig sansen for armann. Isje kun vi fordi han e lojal men fordi han gir maks ut av seg, altså 110% hver gang han e ut på banen. Selfølgelig e han ingen ronaldihno men armann e villig til å blø for drakten. Sånne spillere setter eg utrolig høyt
La Folket Synge

*Feltz*

mads1..

Armann.........Han e alt for dårlig for å spille for Brann..
Han mangler d meste som en eliteserie spiller bør ha.
Ser lyst på året..

Prudi

Quote from: mads1.. on August 09, 2008, 14:08:22 PM
Armann.........Han e alt for dårlig for å spille for Brann..
Han mangler d meste som en eliteserie spiller bør ha.


Og likevel var han etter min mening Branns beste i dag. I hvert fall av de som startet. God kamp av Armann. Bør ha plassert Azar bak seg i køen i kampen om stopperplassene

BBB-Tony

Quote from: mads1.. on August 09, 2008, 14:08:22 PM
Armann.........Han e alt for dårlig for å spille for Brann..
Han mangler d meste som en eliteserie spiller bør ha.


Og hva er meningen din i den saken etter dagens kamp? Syns riktignok ikke at han har overbevist i Brann-trøyen, men i dag gjør han en akseptabel kamp, og viser at han kan om han får tillit.. Björnsson har skaffet seg ett dårlig navn blant Brann-supportere fordi han ble gjort til syndebukk etter 6-0 tapet for Lyn i fjor.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Armann kan fort vise seg å være en mann vi kan ha bruk for i tiden fremover. Latterlig som det måtte høres ut. Brann har virkelig forsømt sin oppgave ved å ikke hente inn flere spillere før sesongen 2008.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Macavoy

Man skal ikkje kimse av Armann mener eg. Ja, han var gjerne "uheldig" ved noen anledninger ifjor, men som spillertype e han toppers. Han arbeider knallhardt, kan spille knallhardt, e jo et svært fyrtårn som er fryktelig for motstanderene i alle dødballsammenhenger. I tillegg e han oppofrende, lojal, tålmodig pluss at han tross alt har scoret noen alldeles kjempeviktige mål for oss. Gi han en fair sjangs til å spille seg inn på laget og få kamptrening. Det kan som det blir sagt tidligere her bli viktig for oss utover.

( den brutale mengden tyn eg har blitt utsatt for av kompiser gjennom det siste året når eg hardnakket forsvarer armann har gjort meg immun mot ytterligere tyn. bare for å ha det sagt :p )
"fører i nesten 25 meter og hvilken avslutning, hvilken avslutning!"

enavgutta

Håper Trefoten starter mot Marseille så vi får topp underholdning!

Xminator

Sigurdsson er tilbake, og blir nok foretrukket mot hurtige spillere. Bjarnason og Hanstveit skal nok få kjørt seg "litt"...

viks

http://fotball.bt.no/eliteserien/article116153.ece

QuoteIslendingen er Branns raskeste spiller over 40 meter, noe mange utvilsomt vil avfeie som det rene tøv. Men klyvene til stopperen er nærmest ustoppelige.


QuoteArmann har vært god i det siste. Han har en del ekstreme ferdigheter. Han er god i luften og i duellspillet, og har ekstrem hurtighet, sier Mons Ivar Mjelde.


Noe jeg ikke har fått med meg, evnt noen som kjenner til en billig optiker som kan skaffe meg briller? Dette kan da ikke være sant...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dudo

Du kan jo ta med litt mer av artikkelen, spesielt myntet på sånne som deg ;-p :

QuoteRaskest på 40 meter

Islendingen er Branns raskeste spiller over 40 meter, noe mange utvilsomt vil avfeie som det rene tøv. Men klyvene til stopperen er nærmest ustoppelige.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Quote from: viks on August 22, 2008, 13:59:26 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article116153.ece

QuoteIslendingen er Branns raskeste spiller over 40 meter, noe mange utvilsomt vil avfeie som det rene tøv. Men klyvene til stopperen er nærmest ustoppelige.


QuoteArmann har vært god i det siste. Han har en del ekstreme ferdigheter. Han er god i luften og i duellspillet, og har ekstrem hurtighet, sier Mons Ivar Mjelde.


Noe jeg ikke har fått med meg, evnt noen som kjenner til en billig optiker som kan skaffe meg briller? Dette kan da ikke være sant...



Har lagt merke til at han faktisk har en høy toppfart. Problemet er de første meterene.

viks

Quote from: Belfort on August 22, 2008, 14:02:38 PM
Quote from: viks on August 22, 2008, 13:59:26 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article116153.ece

QuoteIslendingen er Branns raskeste spiller over 40 meter, noe mange utvilsomt vil avfeie som det rene tøv. Men klyvene til stopperen er nærmest ustoppelige.


QuoteArmann har vært god i det siste. Han har en del ekstreme ferdigheter. Han er god i luften og i duellspillet, og har ekstrem hurtighet, sier Mons Ivar Mjelde.


Noe jeg ikke har fått med meg, evnt noen som kjenner til en billig optiker som kan skaffe meg briller? Dette kan da ikke være sant...



Har lagt merke til at han faktisk har en høy toppfart. Problemet er de første meterene.


På 40 meter er jo de første meterene ekstremt viktige, disse målingene må i tilfelle være gjort med "flying start" altså at man har begynt å løpe før man starter tiden.

Skulle likt å sett den på dette forumet som kan dokumentere at de faktisk har "kjent til" informasjonen om at Armann Bjørnsson er rask før denne "bomben" fra Mjelde...

Jeg er i sjokk...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dudo

Kjent til og kjent til. Jeg har flere ganger ytret "Han er faktisk ikke så treg/Han er faktisk ganske rask" om Armann. Men at han var raskest? Trodde vi hadde minst to islendinger som var raskere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: viks on August 22, 2008, 14:12:13 PMSkulle likt å sett den på dette forumet som kan dokumentere at de faktisk har "kjent til" informasjonen om at Armann Bjørnsson er rask før denne "bomben" fra Mjelde...


Skjønner ikke at dette skal være noen stor bombe. Dette har da vært skrevet om i media, og omtalt her på forumet, tidligere.
Rød makt på Hansa

Belfort

I fotball er de første meterene ekstremt viktig. Husker jo hvordan Edu parkerete Smari i fjorårets kamp,men så har jo også Edu 4,70(småskadet) på 40 meters test.

steinbygger

Quote from: viks on August 22, 2008, 14:12:13 PM
Quote from: Belfort on August 22, 2008, 14:02:38 PM
Quote from: viks on August 22, 2008, 13:59:26 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article116153.ece

QuoteIslendingen er Branns raskeste spiller over 40 meter, noe mange utvilsomt vil avfeie som det rene tøv. Men klyvene til stopperen er nærmest ustoppelige.


QuoteArmann har vært god i det siste. Han har en del ekstreme ferdigheter. Han er god i luften og i duellspillet, og har ekstrem hurtighet, sier Mons Ivar Mjelde.


Noe jeg ikke har fått med meg, evnt noen som kjenner til en billig optiker som kan skaffe meg briller? Dette kan da ikke være sant...



Har lagt merke til at han faktisk har en høy toppfart. Problemet er de første meterene.


På 40 meter er jo de første meterene ekstremt viktige, disse målingene må i tilfelle være gjort med "flying start" altså at man har begynt å løpe før man starter tiden.

Skulle likt å sett den på dette forumet som kan dokumentere at de faktisk har "kjent til" informasjonen om at Armann Bjørnsson er rask før denne "bomben" fra Mjelde...

Jeg er i sjokk...


Sier vel mer om hvor mye du følger med på Brann hvis ikke du viste dette, men som andre her har sagt problemet til Arman er de første meterene. Toppfarten er veldig høy.

viks

Quote from: Belfort on August 22, 2008, 14:18:22 PM
I fotball er de første meterene ekstremt viktig. Husker jo hvordan Edu parkerete Smari i fjorårets kamp,men så har jo også Edu 4,70(småskadet) på 40 meters test.


Jeg husker også at Magnus Powel parkerte Armann på de første meterene i samme kamp, og han er vel ikke akkurat noen galopphest han heller..

Som du sier så er de ti første meteren nesten alfa omega i fotball, og jeg nekter fortsatt for at Armann er rask der.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

viks

Quote from: steinbygger on August 22, 2008, 14:37:22 PM
Quote from: viks on August 22, 2008, 14:12:13 PM
Quote from: Belfort on August 22, 2008, 14:02:38 PM
Quote from: viks on August 22, 2008, 13:59:26 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article116153.ece

QuoteIslendingen er Branns raskeste spiller over 40 meter, noe mange utvilsomt vil avfeie som det rene tøv. Men klyvene til stopperen er nærmest ustoppelige.


QuoteArmann har vært god i det siste. Han har en del ekstreme ferdigheter. Han er god i luften og i duellspillet, og har ekstrem hurtighet, sier Mons Ivar Mjelde.


Noe jeg ikke har fått med meg, evnt noen som kjenner til en billig optiker som kan skaffe meg briller? Dette kan da ikke være sant...



Har lagt merke til at han faktisk har en høy toppfart. Problemet er de første meterene.


På 40 meter er jo de første meterene ekstremt viktige, disse målingene må i tilfelle være gjort med "flying start" altså at man har begynt å løpe før man starter tiden.

Skulle likt å sett den på dette forumet som kan dokumentere at de faktisk har "kjent til" informasjonen om at Armann Bjørnsson er rask før denne "bomben" fra Mjelde...

Jeg er i sjokk...


Sier vel mer om hvor mye du følger med på Brann hvis ikke du viste dette, men som andre her har sagt problemet til Arman er de første meterene. Toppfarten er veldig høy.


Har vel vært på samtlige kamper bortsett fra rbk borte i år, og der var vel Smari skadet...Har sett de fleste kampene i reprise også, men det blir jo litt off-topic.

Poenget er at Smari ikke er fotball-rask...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Belfort

Tror Smari og Birger Madsen i Sandefjord er to like spillere. Begge to blir beskyldt for og være treg mens både Mjelde og Thodesen hevder de respektive spillerene er raske. Stor toppfart men dårlig de 10 første meterne.

Ricky

Armann løp jo fra hele Start-forsvaret og utlignet i Kristiansand i fjor.. En klassisk rask bakromsspiss :)

smaalanda

Euro-Armann kommer til å bli en kultfigur.
KMO!!!

Xminator

Det er jo også en mulighet at resten av spillerene er jævlig trege :) Det står bare at han er raskest av Brannspillerene. Tror også dette er en test foretatt med flying start. Fra stille start eller vending tror jeg han er sånn midt på treet.

krakra

Med mindre Vikingkampen bare var et blaff bør Armann være fast targetspiss for Brann fremover nå. Herregud så deilig det var å se denne utskjelte mannen spille så godt.

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: smaalanda on August 22, 2008, 15:00:51 PM
Euro-Armann kommer til å bli en kultfigur.


Med skåring i kveld blir han den nye Hasund!
Rød makt på Hansa

abe78

.og husk!

Christian

Quote from: ostraume on September 18, 2008, 09:36:09 AM
Euro-Armann putter i dag.

Tør vi håpe på at Euro-Armann sparte målet sitt til i kveld?

Go Up