• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Armann Smari Bjørnsson

Started by Xminator, August 17, 2006, 06:44:04 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ewen

Utrolig så populær Armann plutselig ble her inne...

Har alltid ment at Armann burde fått mer spilletid, flaut at vi selger han for knapper og frimerker

Nixon

Quote from: gitarbroiler on August 26, 2009, 11:32:14 AMBeste Armann øyeblikk?? Utvilsomt når han reddet Brann fra nedrykk i 2002...


Vel, han skårte sine tre mål den høsten i kamper vi tapte. Så noe redningsmann var han vel kanskje ikke...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Huff

Ingen stor spiller, men en lojal klubbspiller og en trivelig fyr.

Lykke til videre.

viks

http://www.hartlepoolunited.co.uk/page/NewsDetail/0,,10326~1768618,00.html

QuotePools have swooped to complete a sensational deal to bring Armann Bjornsson to Victoria Park from Norwegian Premier League side SK Brann.


SÃ¥ veldig sesasjonelt var det vel ikke, men jeg fikk meg i hvertfall en god latter.

Armann vil nok bli mest savnet for sine kvaliteter på treningsfeltet i arbeidet med de yngste, og som en humørspreder og positiv person i gruppen. Noe stjerne i TL ble/blir han dessverre ikke....
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

maximus1963

Quote from: Nixon on August 26, 2009, 13:49:18 PM
Quote from: gitarbroiler on August 26, 2009, 11:32:14 AMBeste Armann øyeblikk?? Utvilsomt når han reddet Brann fra nedrykk i 2002...


Vel, han skårte sine tre mål den høsten i kamper vi tapte. Så noe redningsmann var han vel kanskje ikke...


Han scoret vel i den berømmelige bortekampen mot Lillestrøm i gullåret ?
Kniksen var kongen

skuteviken

Quote from: maximus1963 on August 27, 2009, 11:14:24 AM
Quote from: Nixon on August 26, 2009, 13:49:18 PM
Quote from: gitarbroiler on August 26, 2009, 11:32:14 AMBeste Armann øyeblikk?? Utvilsomt når han reddet Brann fra nedrykk i 2002...


Vel, han skårte sine tre mål den høsten i kamper vi tapte. Så noe redningsmann var han vel kanskje ikke...


Han scoret vel i den berømmelige bortekampen mot Lillestrøm i gullåret ?


Den vi vant 5 - 1?
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

SKBrannfan

Quote from: skuteviken on August 27, 2009, 11:28:56 AM
Quote from: maximus1963 on August 27, 2009, 11:14:24 AM
Quote from: Nixon on August 26, 2009, 13:49:18 PM
Quote from: gitarbroiler on August 26, 2009, 11:32:14 AMBeste Armann øyeblikk?? Utvilsomt når han reddet Brann fra nedrykk i 2002...


Vel, han skårte sine tre mål den høsten i kamper vi tapte. Så noe redningsmann var han vel kanskje ikke...


Han scoret vel i den berømmelige bortekampen mot Lillestrøm i gullåret ?


Den vi vant 5 - 1?


Ja. Mener også at han jublet etter scoringen sin foran lillestrømsupporterne, som medførte at Jan Gunnar Solli fikk en snusboks i hode.

Alzheimer/Silverspurs

Yep, han scora eit fantastisk mål på volley i lengste hjørne i den kampen. Det var då eg tenkte "det her går jaggu veien".

Markmus

Björnssons mål kom på returen fra Bakke som hadde klinket ballen i tverrligger fra 30-35 meter, aye?
Ka du ve?

KEA

Armann scoret da mot Ventspils, slik at vi gikk videre og fikk oppleve CL-kampene mot Marseille - hvorav bortekampen er den største kampen Brann noensinne har spilt, både i antall publikum og i betydning (CL-spill, som vi dessverre ikke klarte), og kampene mot Deportivo. Dette gjør at han vil bli stående i historiebøkene, selv om han ikke klarte å etablere seg fast på laget.

Lykke til i England.

Markmus

Han holdt faktisk på å sette inn 3-0 i Deportivo-kampen ja :P Fikk ballen utenfor 16m og helt uventet fyrte han av en ball som bare snek seg en halvmeter over krysset.
Ka du ve?

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Husker også "Helstad-målet" borte mot Start i gullåret. Viktig scoring!
GÃ¥ av.

Ferguson

Quote from: Spelaren on August 27, 2009, 19:22:16 PM
Husker også "Helstad-målet" borte mot Start i gullåret. Viktig scoring!


Et av de flotteste målene jeg har sett. Det kom veldig uventet!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Joggi Bogga

Jeg har alltid vært av den oppfatning av at Armann var feil mann og selge på feil tidspunkt. På den andre side var det fint å gi ham sjansen i England. Men hva skal man egentlig si etter å ha sett dette?

http://www.youtube.com/watch?v=SMH_B5rGLJQ&feature=player_embedded
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Derabilo

Han er iallfall veldig fleksibel da. Har aldri sett en så stor mann bli så liten på så kort tid før.
Bergen ut av Norge -

Gulløl

En kjernekar, men har aldri vært den som har stokket bena raskest.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Quote from: Joggi Bogga on December 29, 2010, 15:12:20 PM
Jeg har alltid vært av den oppfatning av at Armann var feil mann og selge på feil tidspunkt. På den andre side var det fint å gi ham sjansen i England. Men hva skal man egentlig si etter å ha sett dette?

http://www.youtube.com/watch?v=SMH_B5rGLJQ&feature=player_embedded


Hadde en identisk miss mot Viking hjemme i 07, mener vi allerede ledet 5-2 da, så missen var totalt uviktig. Klepp hadde likevel tråklet seg forbi en fem til åtti mørkeblå spillere for så å legge prikkfritt inn, så han ble fratatt sesongens peneste assist.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Den er grov, men samtidig satte jo stort sett Bjørnsson de målene der for Brann. 2007 og 2008 kunne sett en del mindre bra ut uten ham...

Klaus_Brann

Ja vel?
Jeg kan virkelig ikke huske at han boetta inn maal.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

skuteviken

Bjørnsson satt mange viktige mål for oss igjennom iallefall 2008 og 2009, det husker jeg godt. Han pleide å gå de i i mål. Hvem husker ikke Ventspils og Fredrikstad (09?), det var nok flere og, men jeg husker hans evne til å avgjøre kamper selv om det så keitete ut.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Brann_ruler86

Han satte vel en tunnel på keeper borte mot Start hvis jeg ikke husker helt feil. Kampen endte 1-1. Var det i 2007? Mener at Start var det eneste laget vi ikke vant mot det året, at begge kampene endte uavgjort.
GÃ¥ ta banen!

Markmus

Quote from: Brann_ruler86 on December 30, 2010, 19:46:14 PM
Han satte vel en tunnel på keeper borte mot Start hvis jeg ikke husker helt feil. Kampen endte 1-1. Var det i 2007? Mener at Start var det eneste laget vi ikke vant mot det året, at begge kampene endte uavgjort.


Husker dette. Han ble byttet inn mot slutten og utlignet. Satte vel ikke tunnel, men klabbet til ballen slik at den spratt stolpe inn?
Ka du ve?

TheRock

Legendarisk det målet mot Lillestrøm i gullsesongen da Bakke hadde et langskudd som gikk i tverrligger hvorpå Bjørnsson banker inn returen med venstre. Foreviget som gåsehudøyeblikk i denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=ik-mqixPoEM

Derabilo

Bjørnsson var vel faktisk viktig for oss i sitt første opphold i klubben, en nyttig ressurs som var med å holde oss unna nedrykk i 2002 med 3 mål på 7 kamper. Var vår mest effektive spiss da (kilde: Wikipedia).
Bergen ut av Norge -

Xminator

Bjørnsson hadde uten tvil vert en viktig spiller for oss nå som Brann tross alt har rotet seg så til de grader ned i sumpen.

Go Up