• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Togbilletter selges i forbindelse med VIF - BRANN

Started by Pondan, August 10, 2006, 21:55:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan

HALLO? Er det rett at folk i BBB kan selge billetter? Men om brukere gjør det, er all helvete løs? Talentløst..

Bataljonen

Quote from: "Pondan"HALLO? Er det rett at folk i BBB kan selge billetter? Men om brukere gjør det, er all helvete løs? Talentløst..


Vi ønsker ikke at forumbrukere skal drive med billettsalg(kampbilletter etc) igjennom våre sider pga faren for svartebørssalg. Bataljonen har nulltoleranse når det kommer til svartebørssalg. Denne diskusjonen har vært oppe på forumet tidligere.
Derfor vil vi stå for salget og stå for videreformidlingen for å forhindre at enkelte skal tjene penger på andres bekostning.

Og hva er så gale med at vi ønsker å bekjempe dette på våre sider ?

Og for ordens skyld om noen lurte så er det ikke mine private togbilletter som skal selges, dette er en forespørsel fra et medlem som ikke har mulighet for å benytte seg av sine billetter, derfor ville vedkommende selge disse igjennom oss.

Så jeg skjønner ikke helt hva du hisser deg sånn opp for.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Så om jeg har noen kampbilletter, buss/togbilletter som jeg må selge, så kan jeg kontakte dere, så legger dere det ut? Da snakker vi om normal prisklasse..

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Så om jeg har noen kampbilletter, buss/togbilletter som jeg må selge, så kan jeg kontakte dere, så legger dere det ut? Da snakker vi om normal prisklasse..


Ja vi kan være behjelpelig med vidersalg av billetter, men da til pålydende pris.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Pondan

Hmm oki.. Håper dette gjelder alle andre også :)

Go Up