• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nytt kaliber av spillere

Started by Brannmus, August 03, 2006, 10:20:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Med Sigurdsson ute i noen dager, kanskje noen uker, kommer nok det til å florere av overgangsrykter. En ting jeg har merket meg, som jeg syntes er gledelig er at ryktene nå er "bedre" enn noen gang tidligere.

Ser vi på spillerne som det blir snakket om, så er det klassespillere og ikke ukjente spillere fra ukjente lag i ukjente deler av Europa.

Ser vi på hvem Brann har forhørt seg om: Solli, Strømstad, Priske, Hæstad for å nevne noen, så er dette alle spillere jeg anser som klassespillere. Spillere som er på landslaget eller landslagsaktuell.

Jeg ser det som en styrke at Brann sikter høyt. Ikke bare for klubben, men også utad i pressen. At Brann ser seg om etter kvalitetsspillere gjør i stor grad at vi får bedre informasjon tror jeg.

Om Brann ser på spillere fra Latvia og Litauen, så er det større sjanse for at avisene føler seg fri til å virkelig spekulere, fremfor å faktisk måtte gjøre en skikkelig jobb.

Syntes faktisk pressen også har vært overraskende flinke i sine spekulasjoner. Det har vært lite synsing og jeg har faktisk til min glede lest at avisene henviser til to, til og med TRE kilder som de har navn på. Tyder dette på at Brann kanskje er bitt mer proffe når det gjelder hvordan de håndterer overganger og hvem de handler med?

Bataljonen

Vi har allerede en startet tråd som omhandler spillere, bruk denne.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up