• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Miller i skotsk media

Started by Alzheimer/Silverspurs, August 02, 2006, 00:32:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alzheimer/Silverspurs

Mogleg det berre er ein filleting, men her er Charlie Miller dratt fram som eksempel på ein spelar med ekstremt talent, men som rota det vekk.

Viss ein vil kalle det å gå til Brann, å rote seg vekk då ;)
http://www.eveningtimes.co.uk/hi/sport/6027716.html

Kan prøve å poste artiklar der skottane blir nevnt i heimlandet her. Men kjenner eg meg sjølv rett så har eg gløymt det i morra :lol:

Ricky

Er jo ingen tvil om at Miller rotet det til for seg; fra å være ungdomsstjerne i Rangers til reserve på Brann (som jo heller ikke var noe topplag på den tiden).

Er kanskje spesielt på de to skottenes vegne jeg håper Brann gjør det bra i Uefa-cupen i år. Så kan de på andre siden av nordsjøen muligens få øynene opp for hvordan Miller har jobbet de siste to årene for å komme opp på et nivå som iallefall holder til å toppe VG-børsen. Synes det er ufortjent at han fremdeles har dette superflopp-greiene hengende over seg.

Satser på at Brann slår ut Rangers på Ibrox.. To scoringer av Winters, begge etter geniale pasninger fra Miller.
Forresten, bytt ut Ibrox med Hampden Park ;)

Xminator

Nå er det jo liten tvil om at Miller har rotet seg vekk. Usikker på hvor mye ett seriemesterskap vil bety for skotten. Selv setter han nok mesterskapstittel med Rangers en del høyere. Om det skjer (bank i bordet), så vil han nok etterhvert finne ut hvilket at mesterskapene som gir mest oppmerksomhet i fremtiden...

Texas

har hørt at miller var regnet som det største talentet i storbrittania før han ble kompis med gazza, og sammen utgjør de to personer som kunne fått gjort så mye mer på en fotballbane.

sambarotta007

For og så kvalifisere seg til CL, og komme i gruppe med rangers... Hadde vært så kanon å slå skottene etter mål av miller og winters  :lol:

xTaTic

Charlie vil nok alltid bli husket som spilleren som kunne vært en legende i Glasgow, men blåste vekk talentet sitt på pub besøk!

Personlig var jeg veldig i tvil når han signerte for Brann, hadde liten tro på at han ville kunne tilføre laget noe så feit og treg som han var blitt.
Da var det annerledes for nesten ti år siden når han spilte i samme 11eren med Laudrup, Gazza, Bjørklund og Gattuso.

Når jeg diskuterer fotball med min nærmeste familie (som alle er gers tilhengere) er det få som tror meg når jeg sier at mannen har fått en ny vår her borte.

...men putter han noen mål når vi banker Celtic på Celtic Park i årets Uefa-cup (de ryker selvfølgelig ut av cl i år som alltid før) tror jeg nok legende statusen på Ibrox ikke er så langt unna!

andy

Skal heller ikke glemme at Uefa cup finalen spilles i Glasgow i år!
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

Alzheimer/Silverspurs

Ah, what a dream. En våt sådan :lol:

Go Up