• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Viking-Brann

Started by Jay Tee, July 27, 2006, 09:08:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

PetterOlsan

Hvordan gikk kampen? Vant Brann...?
åtte Roy Helge snart finne seg noe annet å gjøre...

TrulsVikane

Quote from: "Scottishman"Noen som fikk med sg ka som sjedde når knutsen fikk rødt kort?

va d begrunn av en takling?
Fikk kun med meg at knudsen dyttet en viking spiller å fikk sitt 2 gule. Jævli irriterende at de viste de andre målene midt i kmapen...
kte lidenskap har et navn: BRANN

Texas

en god del spillere forstår rett og slett ikke at med mindre de gir hundre prosent i 90 minutter så kan man ikke vinne fotballkamper...skandale.

airportrune

Takk for kampen Bergen

GLEDER oss til nye kamper i 2007 sesongen

Da blir det GULL til Viking og sølv til Brann  :shock:




E d løye me e glad i fodball når d e sånn spenning som idag....

Chrisstah

Quote from: "airportrune"Takk for kampen Bergen

GLEDER oss til nye kamper i 2007 sesongen

Da blir det GULL til Viking og sølv til Brann  :shock:




E d løye me e glad i fodball når d e sånn spenning som idag....


spenning og spenning! for dere var det nok det! for oss var det bare skandale!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Orker ikke å forholde meg til denne skandalekampen.
Benytter bare anledningen til å gi Krøvel skylden. For den pesimistiske spåmannen slo til igjen.

Jeg traff han på stadion før kampen og spurte hvordan det kom til å gå.
Vi taper 0-5 var svaret...
Rød makt på Hansa

lobexunited

Hvor mye betaling fikk dere engentlig for dette tapet, dere mÃ¥ faen meg  ..dfv.dv.v

Charmless Man

Brann bør seriøst vurdere å refundere pengene til alle som reiste ned til Stavanger. Trekke det av lønnen til spillerne.
Ladish on the Foot


vikingen

ser i dagbladet at Ã¥rst skriker om korrupsjon  etter denne kampen. http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/05/481930.html

makan til usympatisk spiller!

Candyman

Latterlig. Skandale. Flaut. Alt sammen. Men sjokk? Nei.

Jeg tippet 4-0. Så da slo krøvel meg med sitt 5-0 tips. Men jeg bøyer meg for deg krøvel. Alt du sa i sommer har slått til. At det kunne skje regnet jeg som usannsynlig, ikke umulig men usannsynlig. Jeg glemte selvfølgelig en faktor i mitt regnestykke. At det var Brann vi diskuterte.

Jeg fikk inn kampen på oddsen da, men røk på andre kamper, så tap der og gitt. Men vi hadde ikke noe annet enn ære og spille for. Viking hadde alt. Vi hadde ikke Martin A. med på laget. Da taper vi 9 av 10. Formasjonen var horribel. Så de som trodde vi skulle vinne i kveld har ikke mye peiling.

Eneste jeg applauderte fra sofaen i kveld var denne Ijeh . Fy faen for en kamp han hadde. Spillte med hjertet utenpå drakten!

Siddisene på jobb i morgen kommer selvfølgelig til å gni det skikkelig inn. Gleder meg allerede.
God natt og sov godt.
Piss meg i øret!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Remi

Quote from: "Mr_Soma"Frykter ydmykelse av siddisene... ser for meg overskrifter på mandag

- "Soma tok hevn"
- "Nordlie fikset biffen"
- "Soma senket gamle lagkamerater"
- "Festfotball i oljebyen, Brann ydmyket"
- "Viking reddet plassen etter kalassiffre"

Nei det ble kanskje i overkant negativt, men er redd at motivasjonen til de 11 på Brann er heller laber - mens de 11 i blått yter 110% og gir alt i dueller, for dette må de vinne.


Det var ikke noe overdrevent negativt i det hele tatt! spådommen din er 100% rett! Vi ble YDMYKET!! For å være ærlig begynte jeg nesten å le da jeg så Peter Ijeh sette inn det 4. målet sitt. Han senket jo hele Brann omtrent alene...

Mr_Soma

hehe... ja det ble som fryktet.

Men imponerende av Brann å klare hele 3 plussmål når de tar 46 poeng! Når lag langt nedover på tabellen har laget ett mål mindre enn Brann.

Noe er ihvertfall riv ruskede galt ett sted.

enavgutta

Tidlig oppe Soma eller var vanskelig å sove etter fadesen ?

Mr_Soma

Hehe... en lett blanding. Nei ærlig talt så gikk det som forventet. Blir vel som å gå fra 4 ukers russefeiring, til "fest" i indremisjonen, forventingene er ikke akkurat skyhøye og fallhøyden stor.

Ha en fin dag!

enavgutta

Hehe, herlig innlegg Soma. Begynner faktisk å se litt fandeninvolsk på det hele nå!

stibere

Quote from: "lobexunited"Hvor mye betaling fikk dere engentlig for dette tapet, dere mÃ¥ faen meg  ..dfv.dv.v


Det lurer jeg også på

stibere

Quote from: "vikingen"ser i dagbladet at Ã¥rst skriker om korrupsjon  etter denne kampen. http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/05/481930.html

makan til usympatisk spiller!


jaja kansje brann bare er så mye dårligere enn bunnlaget viking

Mr_Soma

Quote from: "lobexunited"Hvor mye betaling fikk dere engentlig for dette tapet, dere mÃ¥ faen meg  ..dfv.dv.v


Dette var en del av Soma-avtalen.

Candyman

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "lobexunited"Hvor mye betaling fikk dere engentlig for dette tapet, dere mÃ¥ faen meg  ..dfv.dv.v


Dette var en del av Soma-avtalen.

Skulle nesten tro det. De har fått med seg at Dahl var bedre enn de trodde, og da fikk de denne kampen i tillegg. Grei deal!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Romani3

Det e nesten litt typisk Brann å tape en sånn kamp..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Mr_Soma

Quote from: "Romani3"Det e nesten litt typisk Brann å tape en sånn kamp..


LITT typisk?

aaesch

Gratulerer med sølvet, folkens! Dere slo oss så vidt i år, men neste år blir det nok hardere motstand å få!

Men ærlig talt, den Viking-kampen... ok, skal ikke strø mer salt i såret.

Sees i RL. MÃ¥tte det beste laget vinne!

Mvh
VIF-gutt

Marek

Quote from: "aaesch"Men ærlig talt, den Viking-kampen... ok, skal ikke strø mer salt i såret.


Ja hva med den Viking kampen? Hva er det du vil fram til her nå?
ons Ivar skal hem...

Mr_Soma

Slo dere såvidt? vi har lagt oppe i toppen i hele år... dere som har kavet langt nedi kjelleren hele sesongen.

Chrisstah

Quote from: "aaesch"Gratulerer med sølvet, folkens! Dere slo oss så vidt i år, men neste år blir det nok hardere motstand å få!

Men ærlig talt, den Viking-kampen... ok, skal ikke strø mer salt i såret.

Sees i RL. MÃ¥tte det beste laget vinne!

Mvh
VIF-gutt


har du glemt 30 april i år eller? det var nok sesongens høydepunkt og noe jeg sent vil glemme!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

aaesch

Quote from: "Chrisstah"

har du glemt 30 april i år eller? det var nok sesongens høydepunkt og noe jeg sent vil glemme!

Chrisstah

Quote from: "aaesch"
Quote from: "Chrisstah"

har du glemt 30 april i år eller? det var nok sesongens høydepunkt og noe jeg sent vil glemme!


er ingenting å diskutere egentlig! nesten så vidt har ingenting å si! vi er over dere på tabellen! neste år rykker dere ned forhåpligvis;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "aaesch"


Gud hjelpe meg dere må ha hatt en stakkarslig sesong når høydepunktet kulminerer i det faktum at Brann bare kom S� VIDT foran.

Hvordan ble alle tilskuerne fra i fjor av?
ons Ivar skal hem...

robh3

Denne kampen var fikset for å sende TIL ned i 1 divisjon. På den måten sparer Brann en masse penger i reiseutgifter, siden Tromsø er ca. like langt unna som mange gode Royal Leauge lag er...

aaesch

Quote from: "Marek"


Hvem har sagt at det er et høydepunkt? Men noen må ta ansvar for å informere om realitetene man tydeligvis ikke har tatt innover seg ennå.

Marek

Quote from: "aaesch"
Quote from: "Marek"


Hvem har sagt at det er et høydepunkt? Men noen må ta ansvar for å informere om realitetene man tydeligvis ikke har tatt innover seg ennå.
ons Ivar skal hem...

trymsi

Noen som vet hva den artige, "..det går helt fint" sangen som vi hørte på båten ned til Stavanger?
Den var jo bare genial!

Romani3

Quote from: "trymsi"Noen som vet hva den artige, "..det går helt fint" sangen som vi hørte på båten ned til Stavanger?
Den var jo bare genial!


Grunnmuren- Strippekikk?

Hater den sangen... Så irriterende å høre den om og om igjen. Sitter jo fast i håvve...
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Romani3

color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Go Up