• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Glentoran

Started by Xminator, July 23, 2006, 18:56:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Quote from: "krøvel vellevold"En annen ting: Jeg kom på Stadion med billett utskrevet på nettet. Da bør jo Brann ha scannere ved inngangene. Ved en av inngangene nede på Hansa, fikk jeg beskjed om at jeg måtte gå inn oppe på siden hvis jeg hadde slik billett. Så gikk jeg inn der, og vaktene så ikke engang at jeg gikk inn. Gikk faktisk bort og spurte om de skulle se billetten, og kommenterte at de vel ikke hadde noen scanner på seg. Nei,det hadde de ikke. Så sa jeg at jeg da kunne printet ut billetten i 1000 eksemplarer og delt ut. "Hvem skulle du delt de 1000 ut til da?", var svaret. Så seriøs er altså billettkontrollen på Stadion.


Dette forundrer meg litt også. Jeg hadde også printet ut internett-billett til meg og min far. Og vi ble bare vinket inn uten noen sjekk av billetten. Det virket som de bare konstaterte at det så ut som to billetter, så da er det vel ok. Dette bør noen ta opp med Brann, ellers er det bare et tidsspørsmål før noen "glupinger" misbruker dette og  da blir det nyhetsoppslag og kritikk og hele bøtteballetten. Ser det for meg nå; alt for mange folk inne på stadion i en toppkamp mot RBK, som resulterer i massevelt på Hansatribunen når brann scorer, med påfølgende skadde mennesker og fullt kaos... Etterforskingen viser elendige kontrollrutiner av billetter og konklusjon blir massiv bot og poengtrekk for Brann. Brann tar bronsen, ett poeng etter LSK og RBK.
Aldri mer Obos....

Candyman

Quote from: "ostraume"
Quote


Dette gjaldt en gjeng med barn som sto og hang på gjerdet på plattingen foran sitte. Komisk scene igrunn, Hanøy tar tak på anlegget og en securitasvakt kommer trakkende for å jage barna opp igjen på tribunen.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Robbie

Winters, Thorbjørnsen og forsvaret hadde en ok kamp. Memelli og Huseklepp skal ha for innsatsen, men kvaliteten de viser minner mer om Dylan og Mika Kottila... Og Zavrl/Haugen er vel kanskje ikke en sentralmidtbane som vitner om kreativitet. Synes heller vi kunne brukt Miller sentralt på midten. Trenger hans gjennombruddspasninger, så kan heller Haugen stå for løpingen. Miller hadde forøvrig årsverste i går. Kunne fort blitt rødt kort i går. Han var jo helt i ubalanse. Noen som hørte hva Glentoranfansen sang til han? Han fikk ihvertfall plantet en langfinger rett i fjeset deres!

Go Up