• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillerne krever bonus ved gull

Started by Snublefot, July 18, 2006, 23:56:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

Har lest i dag at spillerne (skottene i det minste) krever bonus ved gull..

jeg er enig i at spillerne bør få bonus ved et eventuelt gull, men mener det er helt feil å gå ut i media med dette nå.. skaper fokus i spillergruppen på helt andre ting en å ta 3 poeng i neste kamp, ihvertfall KAN det skape litt ufokusering på hva som er det viktigste i øyeblikket..

regner med at flere har lest det, og har ikke linken her, så sikkert noen som kan slenge inn en link.

lurte litt på hva dere mener om dette?

Mener dere at brann bør gi bonus ved gull? jeg mener ja...

men er det riktig av skottene å gå så hardt ut i media anngående dette nå? jeg mener nei..  virker litt feil fokus for øyeblikket.

slang

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article688273.ece
her e linken

enig i det du sier Snublefot! syns de fortjener en eventuel gull-bonus, men hold diskusjonen innad i klubben!
ansa 08

Ricky

Dette er det jo iBergen som har kokt ihop etter at VG i dagens utgave laget et lite poeng av at Brann ikke opererte med bonuser for evt seriegull. Er ingen som har gått ut i media, er nok kun iBergen som har ringt til alle på laget og spurt hva de mener. Og som vanlig mener skottene mest :p

Synes forøvrig det ikke burde være noen spesiell bonus for seriegull alene. Bonusordningene for seriegull bør knyttes direkte opp til CL-spill.. Et seriegull gir tross alt ikke klingende mynt i kassen før man har greid å omsette det i Champions League-deltakelse. Brann får vel 1 mill (?) fra hovedsponsor Spb.Vest om de vinner serien.. Det blir ikke mye på hver.

Yngve

Støtter Ricky her. Ein skal aldri ta det som ******.no skriv seriøst. Dei har tatt feil før, for å sei det slik..

Eit teikn på at dette ikkje har vore eit tema før, er Miller sitt utsagn
Quote- Dette visste vi ikke, det har vi ikke hørt noe om.
.

Uansett så er dette heilt feil fokus, me har ikkje vunne noko som helst endå. Og om me skulle vinne noko, så lurar eg meg på om ikkje peddien har nokre kroner på lur til spelarane..[/quote]

Xminator

For å si det slik, hvor alvorlig var det? Det er jo for pokker Miller og Winters man snakker om her. Begge er fullt ut i stand til å dra en spøk så det holder. Forøvrig helt etter mitt hjerte når det gjelder humor :)

Winters har sikkert glist godt i skjegget når han ser journalistspiren skrive så blekket spruter. Og de har sikkert glist enda mer når Ludvigsen konfronterer dem med det i etterkant ;)

Ett lite snev av alvor ligger det nok i det. Og det blir nok noen runder med spillergruppen om temaet. Brann tjener ikke så mye direkte på ett seriegull. Pengene kommer først i 2008. Om man klarer å ta seg videre fra 3. kvalikkrunde i CL. Dit er det lenge til, og Winters bør kanskje tenke etter om han kan cashe ut en bonus og reise - eller vente ett par år til og hente ut bonusen på den måten :p

Go Up