• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking

Started by Xminator, July 14, 2006, 07:16:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Grey

Quote from: "The Boss"
Ellers, fra min plass på felt Z var føltes stemningen som noe av det dårligste hittil i år.. Eller, minst gode er vel mer riktig å si..


Kan si meg enig i dette, dog stemningen var bra når folk sang. "Problemet" var heller dødperiodene som oppsto innimellom.
Maybe a Greyhound could be my way

Northside

Leste i dagens BA at en Viking familie var skuffet over at sønnen ikke fikk komme inn på felt k (?) på denne kampen pga han hadde Viking drakt.

Hvorfor BA skriver en hel side om dette kan skyldes fritidsproblemer eller mangel på arbeid. Men hvor dum går det an å bli? kjønner ikke folk at et bortefelt er for bortesupportere? Nesten synd de ikke fikk komme inn slik at de kunne fått noen brusbegre eller stoler i skallen, kanskje de hadde lært då!

BrannFa(e)n

Det skal dog være noe tøyelig, Northside, selv om den saken i BA helt og holdent er dems egen feil.

Når jeg reiser på bortekamper kan jeg godt treffe på gamle kjente, som da holder med motstanderlaget. Det er kanskje en av de få gangene jeg ser dem og velger dermed å skippe bortefeltet til fordel for å tilbringe litt tid med dem. Jeg har dog med meg nøytral jakke / genser som jeg kan tre over meg så det er aldri noe problem, men hadde sett på det som dypt urettferdig at jeg ikke kan se på kampen fra andre plasser enn bortefeltet i slike situasjoner.
rannfasiten

blahblah

borte supportere tilhører borte feltet, enkelt og greit.

Northside

Quote from: "BrannFa(e)n"

Når jeg reiser på bortekamper kan jeg godt treffe på gamle kjente, som da holder med motstanderlaget. Det er kanskje en av de få gangene jeg ser dem og velger dermed å skippe bortefeltet til fordel for å tilbringe litt tid med dem. Jeg har dog med meg nøytral jakke / genser som jeg kan tre over meg så det er aldri noe problem, men hadde sett på det som dypt urettferdig at jeg ikke kan se på kampen fra andre plasser enn bortefeltet i slike situasjoner.


Så sant du går nøytralt kledd og ikke jubler hemningsløst ved scoring så kan du sitte hvor som helst. Går du i drakt eller andre supporter effekter (slik som de i BA), så skal du bortvises til bortefeltet.

blahblah

Quote from: "NorthsideFCDH"
Så sant du går nøytralt kledd og ikke jubler hemningsløst ved scoring så kan du sitte hvor som helst.

Tror ikke en Lsk eller en brann supporter kunne sittet i nærheten av colasvingen på ullevaal, akkurat som ikke en enga supporter ikke kan sitte i nærheten av felt z.

I resten av landet går det sikkert greit..

Northside

Quote from: "blahblah"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Så sant du går nøytralt kledd og ikke jubler hemningsløst ved scoring så kan du sitte hvor som helst.

Tror ikke en Lsk eller en brann supporter kunne sittet i nærheten av colasvingen på ullevaal, akkurat som ikke en enga supporter ikke kan sitte i nærheten av felt z.

I resten av landet går det sikkert greit..


Hvorfor det då? Så sant du går i nøytrale klær og ikke jubler når de lag scorer så vet jo heller ingen hvem du holder med!

blahblah

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "blahblah"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Så sant du går nøytralt kledd og ikke jubler hemningsløst ved scoring så kan du sitte hvor som helst.

Tror ikke en Lsk eller en brann supporter kunne sittet i nærheten av colasvingen på ullevaal, akkurat som ikke en enga supporter ikke kan sitte i nærheten av felt z.

I resten av landet går det sikkert greit..


Hvorfor det då? Så sant du går i nøytrale klær og ikke jubler når de lag scorer så vet jo heller ingen hvem du holder med!

du skrev over "ikke jubler hemmingsløst", da trodde jeg du mente at du kan juble rolig for og si det sånn, og da vet de nok fort hvilket lag du er.

og jeg går forøverig ikke på kamp for og være redd for og juble når laget mitt scorer..

Chrisstah

Quote from: "blahblah"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "blahblah"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Så sant du går nøytralt kledd og ikke jubler hemningsløst ved scoring så kan du sitte hvor som helst.

Tror ikke en Lsk eller en brann supporter kunne sittet i nærheten av colasvingen på ullevaal, akkurat som ikke en enga supporter ikke kan sitte i nærheten av felt z.

I resten av landet går det sikkert greit..


Hvorfor det då? Så sant du går i nøytrale klær og ikke jubler når de lag scorer så vet jo heller ingen hvem du holder med!

du skrev over "ikke jubler hemmingsløst", da trodde jeg du mente at du kan juble rolig for og si det sånn, og da vet de nok fort hvilket lag du er.

og jeg går forøverig ikke på kamp for og være redd for og juble når laget mitt scorer..


uansett så kaster de deg ikke ut av den grunn så lenge du har nøytrale klær!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

C@Bøe_79

Stemningen fra min plass på Viking-kampen var hel utrolig, har sjeldent hatt så mye frysninger under en kamp.
Høre Nystemten,Vi vinner serien i år,Vi Brann Bergens stolthet og jubelen når Thorstein entret banen. Det var noe av det største jeg har opplevd med Brann.
Men sant skal sies, at jeg satt foran en storskjerm i Bulgaria.
Satt på en pub kalt Barbardos, og der satt det ca 50 bergensere.
Det var vill jubel, til stor ergelse for familien på 8 fra Sverige, som hadde reservert bordet nærmest storskjermen:-)
Etterpå runget Brannsangen fra Fenix Resturant og Bar, bord ble danset på. Og Spetakkel og 12mann rystet ferieparadiset ved Svartehavet, Sunny Beach hadde fått føle Brann og Bergen skikkelig på kroppen...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Superjack

En litt morro/skremmende problemstilling:

I siste serierunde møter som alle vet Brann Viking i Stavanger. Brannfansen har kjøpt billetter i søkk og kav, før salget ble stengt tidligere i sommer.

Men slik som situasjonen er i serien pr i dag så kan den kampen fort bli en kamp der begge lag MA! vinne. Brann for å ta seriegullet, Viking for ikke å rykke ned...

Jeg må si at jeg ser med bekymring på hva som kan skje om Brann vinner serien og samtidig rykker ned, eller Viking overlever i TL, på bekostning av ett Brann-gull.

Vill feiring møter sinte, skuffede mennesker er en skummel blanding.
Håper det blir en kamp som ender slik at Viking kan feire fortsatt TL spill, og Brann seriegull, så kan alle feire sammen :)
Brannsupporter.

Lurkin

Drømmer er vel å vinne på Stadion mot H-K for så å sende Viking ned. Hvis den absolutt skal avgjøres i Stavanger så kan vi like godt sende ned Viking, jeg er ikke redd for noen store supporterangrep. Er mye snut der nede og de fleste bergensere vil nok hjem til Torgallmenningen så kjapt som faen.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up