• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trekning 4.runde NM

Started by Plekter, July 06, 2006, 09:20:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Plekter

Når er trekningen? Anyone?

Gud

Vil tippe rett etter at kveldens cupkamper er ferdigspillt.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lurkin

Follo eller Mandalskameratene hadde vært fint.
Berømte Brann fra Bergen

Nixon

Trekningen kan sees "live" i morgen på TV2 i pausen under kampen Sogndal - Bryne. Det vil si ca. klokken 19.50.
Rød makt på Hansa

Terje Bø

Håper vi trekker fucking Millwall!  :twisted:
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air

Plekter

Quote from: "Terje Bø"Håper vi trekker fucking Millwall!  :twisted:


Engen?

monzilla

haha

en tier på ålesund borte.

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Ferguson

Og vi trakk Start og blir nok borte
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Dinho

Kunne absolutt vært bedre, men vi ungikk no viking, vif og rbk

Gud

Hadde håpet på Follo, men med tanke på den tilstanden Start er i for tiden skal de være overkommelige på bortebane.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Pondan


krøvel vellevold

Typisk at RBK vel trakk det enkleste laget de kunne få. Ellers er det trist at enten AaFK eller VIF går videre. Men det er jo fint å vite at en av dem går ut. Etter fjorårets seriegull, er vel ikke cupgull så stort for VIF. En cupfinale for AaFK, ville vært det største som har hendt i byens historie. Og har ikke disse sunnmøringene vært skrytete og plagsomme nok de siste 3-4 årene, hadde de blitt det med både cupfinale og opprykk. Det er nesten så jeg håper VIF slår dem. Klanen har jo uansett fått jekket seg ned det siste halvåret.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Brann-Aalesund i cupfinalen hadde jo vært en klassiker å snakke om i generasjoner ;)

Nixon

Quote from: "Xminator"Brann-Aalesund i cupfinalen hadde jo vært en klassiker å snakke om i generasjoner ;)


Sant nok. Men da hadde man hatt to fanatiske supportergrupper som hadde støvsuget Norge etter billetter. Det hadde blitt litt av et kaos!:)

Men når spilles kampen? Regner med at det blir 20. siden vi har kamp den 17., men er det helt sikkert?
Rød makt på Hansa

Brannmus

Lillestrøm møter Lyn såvidt jeg fikk med meg.. Var ikke dette en av lagene LSK måtte unngå, for at det kanskje kunne da bli kollisjoner med UEFA-cup, som igjen kunne ramme Brann sin seriekamp?

Nixon

Quote from: "Brannmus"Lillestrøm møter Lyn såvidt jeg fikk med meg.. Var ikke dette en av lagene LSK måtte unngå, for at det kanskje kunne da bli kollisjoner med UEFA-cup, som igjen kunne ramme Brann sin seriekamp?


Det var vel noe der. Og da kan kampen i verste fall bli utsatt til 25. oktober om jeg ikke husker feil.
Rød makt på Hansa

Northside

Egentlig så unner eg AaFK en tur i cupfinalen... Har ikke så mye imot dem, og i følge NFF så er jo finalen for sponsorer og familier, noe som ville passet AaFK perfekt :)

At vi får Start er ikke like artig, kjedelig lag å møte. Hadde et håp om Viking borte, så får vi en artig tur også.

KennethS

Da LSKs representant Per Magne Misund skulle trekke LSKs motstander lå kun Lyn og Ham-Kam igjen i treningsbollen.

At det ble Lyn betyr at toppoppgjøret mot Brann som var berammet til 2. august, vil bli utsatt på ubestemt tid.

Opprinnelig skulle 4. runde-kampen gått 26. juli, men da kolliderer den med Lyns kvalifiseringskamp i UEFA-cupen. Derfor må den spilles uka etter - da LSK opprinnelig skulle møtt Brann i seriekamp.

19. juli møtes også Lyn og LSK i seriekamp som spilles på Ullevaal


Ser ut til at Brann kampen 2 august blir flytter ja.
tå på Brann

krøvel vellevold

Viking - B/G. Kampen går antagelig i Stavanger. Hjemmeseier. Håper på borteseier (med mindre vi trekker B/G borte i en senere runde).

VIF - AaFK. Kampen går antagelig i Oslo. Hjemmeseier. Er ikke sikker på hva jeg håper. Hater begge to. AaFK i cupfinale hadde blitt uutholdelig!

Start - Brann. Kampen går antagelig i Kristiansand. Brann ryker ofte i 4.runde/kvartfinale borte, men dette bør ikke være en umulig oppgave. Brann blir favoritt.

FFK - Bryne/Godset . Kampen går antagelig i Fredrikstad uansett. Hjemmelaget blir favoritt, men ser ikke bort i fra at Godset kan slå ut FFK. Holder med FFK her. Liker ikke Godset.

Mandalskam - RBK. Veldig jevnt angående hvem som skal få hjemmekamp, så det blir vel RBK. RBK slår selvsagt disse etter ekstraomganger. Håper selvsagt MK vinner.

Follo - Stabæk/Sogndal. Kampen går antagelig i Follo uansett. Bortelaget skal vel vinne dette. Håper på Follo.

Lillestrøm - Lyn. Kampen går antagelig på Lillestrøm. LSK blir favoritt, men jeg håper Lyn vinner. Nå blir LSK - Brann ikke spilt 2.august heller.      

Sandefjord/Skeid - Hamkam. Kampen går antagelig i Sandefjord eller Oslo. Sandefjord slår vel Skeid og jeg tror Hamkam slår Sandefjord, selv om det blir bortekamp. For min del må Skeid slå både Sandefjord og Hamkam.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Spilledatoer er 19. og 20. juli, men i og med at Brann spiller seriekamp mandag 17.juli, ligger det vel i kortene at vi spiller cupkampen den 20.juli. Og det er sikkert ikke TV2 misfornøyd med, for da kan de andre kampene (unnatt Viking - B/G pga Vikings kamp 17/7) gå onsdag, mens de setter Viking - B/G torsdag kl. 18 og storoppgjøret Start - Brann på Zebra kl. 19 eller på TV2 kl. 20. Det er mitt tips!
Legg ned hele klubben!

KennethS

Lyn og Lillestrøm har seriekamp 19 juli også. Så den kampen blir nok flyttet til 3 august.
tå på Brann

Go Up