• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Petter Vaagan Moen?

Started by Brems, July 03, 2006, 05:40:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brems

=katta i sekken?

Bør ikke mannen ha aklimatisert seg til nå?

Brems

Superjack

PVM har definitivt ikke vært en flopp.

Mr.Brems... Ikke vet jeg hvilke forventninger du har hatt til gutten, men jeg tror de har vært en smule for høye.

PVM er riktig mann, på riktig plass for Brann. Han er oppofrende, har bra pasingnsfot, og ikke minst, han løper hele veien hjemigjen for å ta defensive tak.
Det gjør at Brann kan kjøre kamikazefolk som f.eks Miller på Høyrekanten.
Jeg synest Petter har gjort en bra figur. Har brilierer ikke, men leverer jevnt bra i ALLE kamper. Noe som i grunnen er mye viktigere enn spillere som er kanongode i enkeltkamper, og er usynlige og ubrukelige i andre. F.eks Valenca i sine dager i Brann.
Brannsupporter.

Xminator

Vaagan Moen har levert det man kan forvente. Slår gode dødballer og har scoret mål. Det er laaangt frem til Kvisvik, men tenk etter hva vi har slitt med på venstrekanten før og Vaagan Moen er verdt hver krone...

tormi

At PVm er katta i sekken er bare tabloide BA som presterer å lage sak på. PVM viser veldig god stabilitet for å være så ung. Han kommer til å bli kanon.

Og i år har han også bidratt og vært med å gjøre Brann gode.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Esskåbrann

MEN: jeg syntes han spilte bedre i Kamma enn han har gjort hos oss!
å skal det skje!

bulldog

Quote from: "Esskåbrann"MEN: jeg syntes han spilte bedre i Kamma enn han har gjort hos oss!


kanskje forde han har bedre spillere rundt seg i brann? det er vanskelig å være banens beste når du spiller med andresen miller etc. pvm skal ha mye av æren for de få baklengs iår, han jobber som en helt hele tiden. det gledelige er at han har mer å gå på. han kommer altså til å bli enda viktigere for brann fremover
bulldog

Esskåbrann

Gode medspillere burde jo bare hevet han, ikke fått han til å falle litt igjennom!
å skal det skje!

Lurkin

Petter passer ypperlig i dagens Brann-lag, og med tanke på alderen hans så blir han veldig viktig i årene som kommer, sportslig og økonomisk.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Quote from: "Esskåbrann"MEN: jeg syntes han spilte bedre i Kamma enn han har gjort hos oss!


Hvor mange kamper så du ham for Hamkam? Jeg husker strengt tatt bare en kamp fra sist sesong, den på Stadion mot Brann, og da var Vaagan Moen pissdårlig. Så dårlig har han ikke vert i Brann enda...

BRANN gutten fra Os!

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Esskåbrann"MEN: jeg syntes han spilte bedre i Kamma enn han har gjort hos oss!


Hvor mange kamper så du ham for Hamkam? Jeg husker strengt tatt bare en kamp fra sist sesong, den på Stadion mot Brann, og da var Vaagan Moen pissdårlig. Så dårlig har han ikke vert i Brann enda...



eg Husker 2, heime og borte som mot kamma. spilte ikkje bedre då enn han har spilt i brann!
RANN<3

Kruxleiven

Jeg husker han mot Hønefoss. Han var den eneste med vilje og interesse for å vinne kampen. Det endte jo i frustrasjon og rødt kort da. Ellers ikke fått med meg veldig mange kamper med Petter nei. Katta io sekken er han neppe. Fakta er at det ikke finnes allverdens andre alternativer på venstrekant her til lands. Storflor kanskje. Og noen av dem i Start. Bak dem er det tynt.

Chrisstah

pvm e den riktige mannen. han e ung og blir bare bedre og bedre. syns han har spilt ypperlig for brann denne sesongen. så jo når han ble flyttet på midten då var det jelt dødt på venstresiden. så e han god hjelp for hanstveit og!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Mr_Soma

men gutten er tydelig ute av form... sammen med resten av laget forsåvidt -
man skal kunne forvente mer en det han presterte idag mot Levanger.

Får håpe det ikke tar for lang tid med han.

Go Up