• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nettmøte med PVM

Started by Brannmus, June 28, 2006, 12:02:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Ser at Brann skal ha nettmøte med Petter Vaagan Moen i morgen (torsdag). Det er kun for de som er medlemmer i Garderoben, men tenkte at kanskje de som ikke er medlemmer og hadde spørsmål kunne poste dem her. Så om noen gidder, så kan de jo stille dem da på veiene av de andre supporterne?

Er jo en fin måte å få inn flere spørsmål til Petter og han syntes sikkert det er kjekt at det blir litt oppmerksomhet rundt han.

Så da blir det to ting:
1. Noen som gidder å sende spørsmål om folk poster dem her?
2. Noen som gidder å poste spørsmål her for å få dem besvart?>

Oppreist

God idé Brannmus - merkelig at det kun er sesongkortinnehavere som skal stille spørsmål. Kan du poste mine spørsmål?

1) Hvem blir den fremste utfordreren til seriegullet og hvorfor?
2) Hva er viktigst - NM eller UEFA-cup?
3) Hvordan skiller Brann seg fra andre klubber du har spilt for?
4) Hvilket tippeligalag er vanskeligst å spille mot og hvorfor (andre lag enn Brann)?
5) Hvilken back i tippeligaen er vanskeligst å spille mot og hvorfor (andre lag enn Brann)?
6) På hvilke områder skal Brann bli bedre enn i vårsesongen og hva skal til for å få dette til?
7) Hva skal til for at du blir fornøyd med årets Brannsesong?
Stein på stein blir Steinar.

Brannmus

Jeg kan ikke poste, er i samme situasjon som mange andre og har ikke sesongkort i år. Men håper noen gidder å poste disse spørsmålene. Mye interessant absolutt.

olebrann3


olebrann3


olebrann3

Hvem blir den fremste utfordreren til seriegullet og hvorfor?

(Innsendt av Ole-K)

Svar:

Hei Ole-Kristian!

Det er mange gode lag,jeg vet ikke hvem som blir de største utfordrerne.

Petter

olebrann3

Prioitering
28.06.2006 17:00

Hva er viktigst - NM eller UEFA-cup?

(Innsendt av Ole-K)

Svar:

Hei Ole-Kristian!

Det hadde vært gøy å komme langt i både NM og UEFA-cup. Jeg synes begge er like viktigge, men å vinne NM er et mål alle norske tippeliga-lag har.

Petter

olebrann3

Forskjeller?
28.06.2006 17:01

Hvordan skiller Brann seg fra andre klubber du har spilt for?

(Innsendt av Ole-K)

Svar:

Hei Ole-Kristian!

Jeg har kun spilt for Ham-Kam tidligere. Forskjellen er ikke veldig stor, men Brann er mer ballbesittende enn Ham-Kam.

Petter

olebrann3

Gode lag?
28.06.2006 17:01

Hvilket tippeligalag er vanskeligst å spille mot og hvorfor (andre lag enn Brann)?


(Innsendt av Ole-K)

Svar:

hei Ole-Kristian!

Jeg synes Odd er vanskelige å spille mot fordi de dobler ofte på kantene, og de har mange gode ballspillere.

Petter

olebrann3

Gode backer?
28.06.2006 17:01

Hvilken back i tippeligaen er vanskeligst å spille mot og hvorfor (andre lag enn Brann)?

(Innsendt av Ole-K)


Svar:

Hei Ole-Kristian!

Jarl Andre Storbæk er en vanskelig back å spille mot fordi han er både rask og sterk.

olebrann3

Ser ut til at han var ferdig fikk no svar på noen av de i alle fall

abe78

Svarene er så lite spennende de kan få bli. Diplomatisk og kjedelig. Totalt meningsløst.
.og husk!

Brannmus

Jeg er for så vidt glad at det ikke kom noen kontroversielle svar, men hvem vet, kanskje det ikke var noen kontroversielle spørsmål?

Go Up