• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brian Priske fikk sparken..

Started by Morriss, June 27, 2006, 13:32:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Morriss

Bør ikke Brann slå til? Dette er vel en bedre spiller enn Karadas, og han er gratis. Eneste haken er sig-on-fee og lønningen som sikkert blir litt for høy for Brann.

http://www.bt.dk/sport/intfodbold/artikel:aid=450816/

Priske spilte 10 av 12 kamper for Danmark i VM-kvalliken, og har tidligere uttalt at han muligens kunne tenkt seg å spille for Brann.

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Superjack

Steng tråden og sleng den inn i en av overgangstrådene! :)
Brannsupporter.

HA1505

Men uten overgangssum vil man vel kunne legge noe av dette i potten for sign on fee og lønning? Uten at jeg vet hva denne mannen ville kostet å kjøpe fri vil vel sign on fee være noe lavere?

enavgutta

Hør folkens ! Vi har Bjørn Dahl og Knutsen som backup her. Nå har jo Cato også funnet ut at han ikke vil ta seg en jobb leketøysbutikken på Sundt ... så hva skal vi med enda en back ?

Esskåbrann

Hva er det for ett spørsmål? Vi vil vel ha ett mest mulig lag? Skal vi slå rekorden til Rema 1000 sitt bedriftslag, må vi ha en sterk, og ikke minst BRED stall. Har vi mulighet til å hente spillere av denne kaliberen, så må vi benytte oss av den! Samma om vi har spillere som spiller på den plassen fra før av!
å skal det skje!

Xminator

Da kan Knudsen få innfritt ønsket om å vurderes som midtbanespiller og hestehandelen fra Viking kan få være backup.

BrannFa(e)n

Er man god som back så er man nesten automatisk brukbar sentralt i forsvarsrekken også, hint-hint.

Samtidig lurer jeg på hva vi er hvis RBK blir til Rema 1000s bedriftslag. Må ikke kaste stein i glasshus.
rannfasiten

naitsirk

QuoteHva er det for ett spørsmål? Vi vil vel ha ett mest mulig lag? Skal vi slå rekorden til Rema 1000 sitt bedriftslag, må vi ha en sterk, og ikke minst BRED stall. Har vi mulighet til å hente spillere av denne kaliberen, så må vi benytte oss av den! Samma om vi har spillere som spiller på den plassen fra før av!


bredden i stallen e uvesentlig.kvaliteten e derimot viktig. brann har ikkje nokon breidare stall i år, men byrjar å få meget gode backuper på alle plasser.her må dei berre fortsetta. seier ikkje nei takk til Priske og sjølv om dette medfører benken på dei som er der i dag. [/quote]

Brannmus

Spørsmålet er vel først og fremst om Priske i det hele tatt ville til Brann. Skal han ta et skritt ned i karrieren, så tror jeg det er større sjanse for at han velger Danmark.

Klubbene der har nok bedre kjenskap til han og hans egenskaper. Dermed lettere å få seg kontrakt. Mulig han da ikke fristes av Brann og det som burde bli en periode med prøvespill før han får vite om klubben er interessert.

Men, når det er sagt. Skader aldri å forhøre seg om situasjonen hans og om han kunne tenke seg spill i Tippeligaen. Mulig at dette allerede er gjort og at POL vet at Priske ikke kommer til Norge uansett.

Jeg skjønner ikke logikken i at Brann kan få for mange gode spillere. Er ingen som sier at Real Madrid kan få for mange spillere på noen plasser. Vi må satse på å forsterke stallen ved en hver anledning så lenge det er økononisk forsvarlig.

Om noen spillere skulle begynne å sutre for at de må sitte på benken, så sier jeg: Hva så? Er du ikke god nok, så må du enten bli bedre eller stoppe å klage. Selvfølgelig vil alle spille, men er det en annen som er bedre, må de akseptere å sitte på benken.

Skal spillerne da finne seg en ny klubb, så har heldigvis Brann kontrakter med disse spillerne, så klubben kan avgjøre om noen som føler seg oversett skal få dra eller ikke.

Sånn som Brann sitt lag er nå, så tror jeg at de fleste spillerne vil få kamper for Brann denne sesongen. Vi har god dekning, utenom på sentral midtbane, men dette betyr at noen må sitte på benken. Skader, karantener og andre ting kommer til å gjøre at omtrent alle får sin sjanse til å vise hva de er god for. Benytter de seg ikke av den, så kan de heller ikke klage på benkeplassen.

C@Bøe_79

Quote from: "Brannmus"Spørsmålet er vel først og fremst om Priske i det hele tatt ville til Brann. Skal han ta et skritt ned i karrieren, så tror jeg det er større sjanse for at han velger Danmark.

Klubbene der har nok bedre kjenskap til han og hans egenskaper. Dermed lettere å få seg kontrakt. Mulig han da ikke fristes av Brann og det som burde bli en periode med prøvespill før han får vite om klubben er interessert.

Men, når det er sagt. Skader aldri å forhøre seg om situasjonen hans og om han kunne tenke seg spill i Tippeligaen. Mulig at dette allerede er gjort og at POL vet at Priske ikke kommer til Norge uansett.

Jeg skjønner ikke logikken i at Brann kan få for mange gode spillere. Er ingen som sier at Real Madrid kan få for mange spillere på noen plasser. Vi må satse på å forsterke stallen ved en hver anledning så lenge det er økononisk forsvarlig.

Om noen spillere skulle begynne å sutre for at de må sitte på benken, så sier jeg: Hva så? Er du ikke god nok, så må du enten bli bedre eller stoppe å klage. Selvfølgelig vil alle spille, men er det en annen som er bedre, må de akseptere å sitte på benken.

Skal spillerne da finne seg en ny klubb, så har heldigvis Brann kontrakter med disse spillerne, så klubben kan avgjøre om noen som føler seg oversett skal få dra eller ikke.

Sånn som Brann sitt lag er nå, så tror jeg at de fleste spillerne vil få kamper for Brann denne sesongen. Vi har god dekning, utenom på sentral midtbane, men dette betyr at noen må sitte på benken. Skader, karantener og andre ting kommer til å gjøre at omtrent alle får sin sjanse til å vise hva de er god for. Benytter de seg ikke av den, så kan de heller ikke klage på benkeplassen.


Alt dette utenom hva han vil, får vel man svar på om man spør Azar???
Og jeg tror dette er blitt gjort..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Morriss

Priske spiller både stopper og back.

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

jinxter

Quote from: "enavgutta"Hør folkens ! Vi har Bjørn Dahl og Knutsen som backup her. Nå har jo Cato også funnet ut at han ikke vil ta seg en jobb leketøysbutikken på Sundt ... så hva skal vi med enda en back ?


Ganske rart hvordan ting forandrer seg bare fordi Brann vinner en håndfull kamper. Tror ikke noen ville brukt Knudsen og Guntveit som argument mot å hente gode fotballspillere til Brann for et år siden.

Jrgn

Quote from: "Brannmus"
Jeg skjønner ikke logikken i at Brann kan få for mange gode spillere. Er ingen som sier at Real Madrid kan få for mange spillere på noen plasser. Vi må satse på å forsterke stallen ved en hver anledning så lenge det er økononisk forsvarlig.


Rosenborg hadde en periode for mange gode spillere, noe som førte til at mange av de nye kvalitetsspillerene deres aldri slo igjennom. Dette førte igjen til at mange ikke ville til RBK grunnet for stor konkurranse, og for stor fare for å havne på benken.

abe78

Quote from: "Jrgn"
Quote from: "Brannmus"
Jeg skjønner ikke logikken i at Brann kan få for mange gode spillere. Er ingen som sier at Real Madrid kan få for mange spillere på noen plasser. Vi må satse på å forsterke stallen ved en hver anledning så lenge det er økononisk forsvarlig.


Rosenborg hadde en periode for mange gode spillere, noe som førte til at mange av de nye kvalitetsspillerene deres aldri slo igjennom. Dette førte igjen til at mange ikke ville til RBK grunnet for stor konkurranse, og for stor fare for å havne på benken.


Var det i denne perioden at Rosenborg var virkelig god også?`
.og husk!

Henki

Det er vel et stykke igjen til vi kan stille to 11'ere som begge ville være blant favorittene til å vinne serien, slik RBK kunne for få år siden. Så å ha 15-16 spillere av god kvalitet i stallen kan jeg ikke se for meg at skal være noe problem. Det er snarere en nødvendighet i og med at det spilles såpass mange kamper etterhvert. I tillegg blir jo spillere skadet, får karantener, og noen blir også tatt ut til landslag og annet tull.
Ballen skal fremover!

Go Up