• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Plasser under Uefa-cup kamper og kvallik

Started by weirus, June 26, 2006, 12:17:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

weirus

Siden jeg ikke kan finne noe i Uefas  cup regelment spø jeg her i håp om at noen vet det..
Er det lov å selge ståplasser i uefa-cupen??

Hvis ikke, har bataljonen et samarbeid med brann om hvor de som pleier å stå på SS kan bli plassert??
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Brannfrelst

Det er ikke lovlig med ståplasser nei. Men ingen kan hindre deg i å stå på en sittetribune. Bataljonens medlemmer pleier vel å stå på Hansa i disse kampene. Men de 2 første rundene kommer det neppe mer enn 2-3000 uansett. Så om det er noe vits i å samle seg en plass vet eg ikke.
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

er ikke lov å selge stå billetter nei. Selv om folk kommer til å stå på Hansa så har vel egentlig Brann og vaktene mulighet til å be folk sitte ned? Så sant billettene selges som sittebilletter så kan faktisk Brann kreve at alle sitter, selv om de neppe gjør noe slikt :wink:

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

weirus

takk for infoen..kan jo bli artig bort i belfast  da siden det bare blir 5000 ledige plasser på hele stadion, og de fleste der vil vel på kampen uansett, med tanke på hvor frelst de er der, ihvertfall i følge supporternes forum..

edit: brann slger vel ikke faste plasser??
ihvertfall ike i kvalliken...?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

krøvel vellevold

Quote from: "weirus"takk for infoen..kan jo bli artig bort i belfast  da siden det bare blir 5000 ledige plasser på hele stadion, og de fleste der vil vel på kampen uansett, med tanke på hvor frelst de er der, ihvertfall i følge supporternes forum..

edit: brann slger vel ikke faste plasser??
ihvertfall ike i kvalliken...?


Hva er problemet? Glentoran trekker ikke mer enn noen få tusen på kampene.
Legg ned hele klubben!

weirus

kommer ann på motstanderen....linfield kampene utvikler seg som regel til slagsmål utenfor fordi folk i kke kommer inn, og de pleier å dra rundt 8-9000 på kampene iølge en jeg jobber med som kommer derfra....
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

krøvel vellevold

Quote from: "weirus"kommer ann på motstanderen....linfield kampene utvikler seg som regel til slagsmål utenfor fordi folk i kke kommer inn, og de pleier å dra rundt 8-9000 på kampene iølge en jeg jobber med som kommer derfra....


Problemet er at de sjelden oppgir publikumstall i nordirsk liga, men det skal visstnok bare være noen tusen på kampene der. "8-9000" må vel være på lokalderbyene mot Linfield. Da kommer jo begge lags supportere. Uansett: Tror ikke SK Brann Bergen, Norway er den helt store attraksjonen der borte...

Med 5000 sitteplasser har Brann krav på 250. Så mange blir vi nok neppe. Problemet er hvis Brann sier fra seg 240 av disse ved å fortelle Glentoran at det neppe kommer flere enn 10... Men så tror ikke jeg Glentoran fyller 5000 plasser heller da!

Edit: Leser på Linfields hjemmeside at bortekampen mot Glentoran trakk nesten 10000 tilskuere. Og da snakker vi om et hat-derby med begge lags supportere. Og med en kapasitet på 25000, så var det neppe den som var grunnen til at det var under 10000...
Legg ned hele klubben!

Go Up