• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

SKBrann BERGEN

Jeg har bildet av den nye branndrakten har hatt det i 4 dager nå. :D dere får vente i spenning
tore stå kommer alltid til å ha en stor plass i mitt hjertet!!

benny

Noen som vet hvor mye av salgsummen på 649kr som går til Brann og hvor mye som går til Kappa ?

Klaus_Brann

Selger Brann butikken i Galleriet draktene fra i morgen av?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Quote from: "Klaus_Brann"Selger Brann butikken i Galleriet draktene fra i morgen av?


Var innom og fikk bekreftet det i dag ja!
Tiocfaidh ár lá

Brannmus

Såvidt jeg skjønte ut i fra en sak jeg leste for lenge siden, så kom den til å bli solgt der også ja. Men skal ikke garantere det 100%.

erik1

om noe hvet hvor ved stadioen den nye brann bittiken ligger? e det i bt tribunen eller?hvor mye koster de nye draktene?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Chris*

Med julen på trappene, og nattåpent i byn, vil nok de nye draktene gå unna som varmt hvetebrød.
Mon tro hvor mange drakter de egentlig har tilgjengelig.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Brannmus

Quote from: "erik1"om noe hvet hvor ved stadioen den nye brann bittiken ligger? e det i bt tribunen eller?hvor mye koster de nye draktene?

Ligger i den nye BT-tribunen ja. Du ser den ganske klart når du kommer dit. Stor glassfasade med Brannlogoer på.

Brannmus

Quote from: "Chris*"Med julen på trappene, og nattåpent i byn, vil nok de nye draktene gå unna som varmt hvetebrød.
Mon tro hvor mange drakter de egentlig har tilgjengelig.

Så mye hype som det har vært rundt denne drakten, så ville det bare være en katastrofe om de ikke har bestilt inn store mengder. Er jo ikke som om varen går ut på dato. Alle som vil ha en Brann-drakt til jul, bør få muligheten til å kjøpe en.

erik1

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "erik1"om noe hvet hvor ved stadioen den nye brann bittiken ligger? e det i bt tribunen eller?hvor mye koster de nye draktene?

Ligger i den nye BT-tribunen ja. Du ser den ganske klart når du kommer dit. Stor glassfasade med Brannlogoer på.



Om vet også om den nye brann butikken åpner i morgen eller månn innom galariet for å kjøpe drakter?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Helginho

Merkelig at bildene ikke$ har lekket ut på internett enda iom. at så mange har sett den..

Rett og slett imponerende..

Corran

Quote from: "erik1"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "erik1"om noe hvet hvor ved stadioen den nye brann bittiken ligger? e det i bt tribunen eller?hvor mye koster de nye draktene?

Ligger i den nye BT-tribunen ja. Du ser den ganske klart når du kommer dit. Stor glassfasade med Brannlogoer på.



Om vet også om den nye brann butikken åpner i morgen eller månn innom galariet for å kjøpe drakter?


Den på stadda åpner lørdag og er åpent fra 10 til 14 var det vel og har også åpent på søndag 12-134:5 og 16-17
Og for de med partoutkort er den på stadda åpent på fredag
Alt står på Brann.no så det er bare å gå inn der og lese Ja også står alt i denne (eller en annen) tråden
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

fortune

Noen som vet om dette blir den endelige drakten med tanke pÃ¥ reklame osv?  For to Ã¥r siden kom det jo først en reklamefri versjon, og sÃ¥ kom den "ordentlige" noen mÃ¥neder senere?
First is first, second is nothing

Brannmus

De presenterer vel den med alle sponsorene, så lenge avtalene strekker seg ut neste sesong. Så tipper vi får se drakten med reklame når den kommer på nettet om fem og en halv time..

Ena

Jeg har sett drakten. Den er veldig bra! Shortes er hvit mens overdelen er helt rød. Veldig fin drakt!

BL

Quote from: "fortune"Noen som vet om dette blir den endelige drakten med tanke pÃ¥ reklame osv?  For to Ã¥r siden kom det jo først en reklamefri versjon, og sÃ¥ kom den "ordentlige" noen mÃ¥neder senere?


Drakten skal jo brukes søndag så da må hvertfall Royal League-versjonen være klar.
Hansa-
Felt Z

Ena

Den som jeg så i dag hadde reklame og alt på. (Jeg så ikke noe bilde, jeg tok på draken med mine fingre)

Stalin

Quote from: "BL"
Quote from: "fortune"Noen som vet om dette blir den endelige drakten med tanke pÃ¥ reklame osv?  For to Ã¥r siden kom det jo først en reklamefri versjon, og sÃ¥ kom den "ordentlige" noen mÃ¥neder senere?


Drakten skal jo brukes søndag så da må hvertfall Royal League-versjonen være klar.


Nei? Drakten som skal brukes videre i Royal League er den "gamle"

Brannmus

Quote from: "Stalin"
Quote from: "BL"
Quote from: "fortune"Noen som vet om dette blir den endelige drakten med tanke pÃ¥ reklame osv?  For to Ã¥r siden kom det jo først en reklamefri versjon, og sÃ¥ kom den "ordentlige" noen mÃ¥neder senere?


Drakten skal jo brukes søndag så da må hvertfall Royal League-versjonen være klar.


Nei? Drakten som skal brukes videre i Royal League er den "gamle"

Står det motsatte på Brann sine nettsider. Der står det at Kappa skal brukes mot OB.

Corran

Nye drakten skal brukes søndag ja Kan jo ikke ha avtale med kappa og bruke umbro Sier seg selv det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stalin

Vel trodde kanskje avtalen trodde igang ved neste sesong.

Kararay

noen som vet om drakten selges i butikken på galleriet fra åpningstid eller om det venter til kl 17 slik at de får lansert den på stadion først for sponsorer og partourkort innehavere....??

:?:
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Jonasbrann1

Hei trenger svar på et par spørsmål, står sikkert i denne tråden men orker ikke lese meg igjennom 9 sider med fjas.

1. Når åpner Brannbutikken for salg av drakten i morgen?
2. Er det sponsor på draktene når de kommer i morgen?`
3.  Hvor mange drakter selges i morgen?
Blod e tjukkare enn vann

Dr. Nansen

1. 17.00 (kun for de med sesong kort)
2. ja
3. sikkert plenty. e jo jul.

Chrisstah

sitter her med høye forventninger til den nye drakten! til de som har sett den: lever den nye drakten opp til forventningene??
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ricky

Kan ihvertfall slå fast at Brann og Kappa har greid å bevare hemmeligheten rundt selve draktdesignet utrolig godt.

Chrisstah

Quote from: "Ricky"Kan ihvertfall slå fast at Brann og Kappa har greid å bevare hemmeligheten rundt selve draktdesignet utrolig godt.


så det e ikke noe lignende av det vi har sett her inne?

faen sitter her å skjelver nesten! gleder meg sinsykt til klokken 12:)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

SKBMiller

blir spennende detta. villt at den ikke er pÃ¥ nett om sÃ¥ mange har sett den =)  imponerende som noen nevnte tidligere.

jeg gleder med til 00.01

Chrisstah

Quote from: "SKBMiller"blir spennende detta. villt at den ikke er pÃ¥ nett om sÃ¥ mange har sett den =)  imponerende som noen nevnte tidligere.

jeg gleder med til 00.01


syns det er flott at den ikke har lekket!  spenningen blir større minutt for minutt!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannmus

Er også fryktelig glad for at det ikke har sluppet ut noen bilder. Både fordi dette er ganske gøy og spennende og fordi det sikkert kunne fått diverse følger for Brann. Og det hadde bare vært for dumt.

Under timen igjen på min klokke nå. Kribler i fingrene, men skal ikke gå inn på Brann.no enda og begynne å oppdatere frenetisk.

Bataljonen

Quote from: "Chrisstah"sitter her med høye forventninger til den nye drakten! til de som har sett den: lever den nye drakten opp til forventningene??


For å svare veldig enkelt: JA !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Chrisstah

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Chrisstah"sitter her med høye forventninger til den nye drakten! til de som har sett den: lever den nye drakten opp til forventningene??


For å svare veldig enkelt: JA !


den som blir vist 12! det er den som vi skal skal spille med neste sesong? tenker på reklamer og sånn.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Stalin

Jeg tipper den har SPV og BKK reklamen men mangler feks andre smålogoer.

KNUDSEN

blir den publisert på brann.no kl 00.00? eller må vi vente til seinere på dagen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Brannmus

Quote from: "KNUDSEN"blir den publisert på brann.no kl 00.00? eller må vi vente til seinere på dagen

Midnatt kommer de første bidene på Brann.no.. Så bare å sitte oppe i 47 minutter til.

Chrisstah

Quote from: "KNUDSEN"blir den publisert på brann.no kl 00.00? eller må vi vente til seinere på dagen


00.01 ;) på www.brann.no
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Erlend

så får vi håpe nettet holder seg oppe

Brannmus

Quote from: "Erlend"så får vi håpe nettet holder seg oppe

Ja, der sier du noe. Kjipt om det skulle klikke.. Men tror vi er safe. Midnatt, på en torsdag, (natt til fredag) er det vel ikke alle som er like oppegående. Så får håpe den holder seg.

Uff, nå nærmer det seg halvtimen. Er så uttålmodig at jeg har begynt å rydde.. :0S

Erlend

jepp jeg sitter og leser til en prøve her. er ikke noen "fjortis", men jeg går på ungdomsskolen

Brannmus

Ingen her inne som kommer til å få sove på de neste timene. Alle for oppspilt etter å ha sett drakten. Bare å finne opp unnskyldningene allerede nå hvorfor du ikke kan komme på jobb og skole. Så er det rett i Brannbutikken og sikre seg en drakt direkte i stede for.. :0P

Erlend

ja da var det en halvtime igjen folkens

Jonasbrann1

disse 24 minuttene kan bli tøffe,

Håper på noe ingen hadde forventet.
Blod e tjukkare enn vann

Jonasbrann1

Blir det bilde av en spiller med drakten eller ?


iallefal håper jeg at det er bilde av gode gamle geddi.


edit: Tror jeg er litt for spent, når jeg kommer med slike kommentarer
Blod e tjukkare enn vann

Chrisstah

Quote from: "Jonasbrann1"Blir det bilde av en spiller med drakten eller ?


iallefal håper jeg at det er bilde av gode gamle geddi.


edit: Tror jeg er litt for spent, når jeg kommer med slike kommentarer


satser på miller i skikkelig tettsittende!:D
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannmus

Gashi i rød og fin, ny Branndrakt bare for å gni det inn hos Engen-supporterne en gang til. :0P

Jonasbrann1

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Jonasbrann1"Blir det bilde av en spiller med drakten eller ?


iallefal håper jeg at det er bilde av gode gamle geddi.


edit: Tror jeg er litt for spent, når jeg kommer med slike kommentarer


satser på miller i skikkelig tettsittende!:D


har de XXL?
Blod e tjukkare enn vann

Brannmus

Quote from: "Jonasbrann1"
Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Jonasbrann1"Blir det bilde av en spiller med drakten eller ?


iallefal håper jeg at det er bilde av gode gamle geddi.


edit: Tror jeg er litt for spent, når jeg kommer med slike kommentarer


satser på miller i skikkelig tettsittende!:D


har de XXL?

Miller får den for gravide kvinner i siste termin..

xTaTic

Faen for en tåpelig ting å sitte våken for!
men klarer jeg å la være? NOPE!!

Brannmus

10 minutter. Satser på at web admin sin klokke går litt fort i tillegg.. :0P

Jonasbrann1

Quote from: "xTaTic"Faen for en tåpelig ting å sitte våken for!
men klarer jeg å la være? NOPE!!
Blod e tjukkare enn vann

Go Up