• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Quote from: "Henki"Sokkene bør være røde! Har ingenting i mot United, men nå er det Brann det er snakk om :)

Jeg har slett ikke noe behov for at de skal se ut som United. Driter en god kabel i utenlandsk fotball :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Chrisstah

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Chrisstah"noen som vet når vi får vite hvordan draktene til brann ser ut? får vi sett de før de kommer ut i salg?


Kan høre med Brann om det er mulig å få et bilde av drakten, men tviler.
De har vel ikke lov å publisere noe fra drakten før Umbro er finito..
Men kan si det slik: Det er den råeste drakten jeg har sett fra Brann sin side.


fikk du noe bilde eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Candyman

Leste en plass om rødt, hvitt og blått..? Sokkene blir vel for faen ikke blå siden drakten er rød og skjortsen hvit? Sokkene skal være røde for pokker. (og tide sin nye logo lys blå og litt grønn, bedre enn gul iallefall....kanarifarge...blæææsj)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

bulldog

blått er vel fargen på bortedrakten neste år. blir bra mot viking
bulldog

dudo

Hva da? Skal vi møte dem i cupen? ;-p Bortedraktene har da hele tiden blitt sagt skal være svaret?

Ellers har vi tredjedrakter i tillegg neste år som skal være hvite.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Candyman

Nesteårs bortedrakt er svart som nå. Tredjedrakten blir blå.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bulldog

uansett vil jeg ikke se brann i blått, bare minnet om grønnt er verre
bulldog

krøvel vellevold

Tredjedrakten er vel i tilfelle vi møter et lag i rødt og svart. F.eks. AC Milan...
Legg ned hele klubben!

monzilla

Med fare for å gjenta meg, jeg er veldig interessert i hvor mange sponsorer det blir på drakten?

Kun SPV frempå brystet er vel å foretrekke.

Blir kanskje som å pisse i kirken dette her, men jeg syntes VIF er de eneste i Norge som har skjønt dette med drakter. Med tanke på sponsorer da, selvsagt.

Stoffi

Quote from: "monzilla"

Blir kanskje som å pisse i kirken dette her, men jeg syntes VIF er de eneste i Norge som har skjønt dette med drakter. Med tanke på sponsorer da, selvsagt.


Amen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jako

Quote from: "Xminator"For helvete, hvite shorts?! Om ikke annet blir det lett å se hvem som skitner seg til...

Nei, helrøde drakter om jeg må be!


Vik fra meg pool-fan:)

Brann bør spille i rødt og hvitt. Blir stilig det.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Corran

Er enig med helrøde drakter og ikke kall meg l'pool supporter
Som eg pleier å si til l'pool og manu supportere Det er bare plass til et rødt lag i mitt liv Alt annet er etterligninger :)

Forresten så leste eg i BA at en av de som uttalte seg om draktene sa at det hadde stått i vedtektene noe om fargene og der var også svart nevnt. Stemmer dette? Selv om vedtektene ble endret for at de skulle stå friere i fjor eller forfjor.
hvis dette stemmer så er jo det et argument mindre for motstanderene av sort på draktene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Brannmus

Quote from: "Corran"Forresten så leste eg i BA at en av de som uttalte seg om draktene sa at det hadde stått i vedtektene noe om fargene og der var også svart nevnt.

Corran

Her er fra BA:

Sitat:
GAMLE TRADISJONER

Brann får også to ulike sett bortedrakter neste sesong. De beholder den helsvarte, men får også en ny blå tredjedrakt. Selv om det ikke har stått noe om blått i klubbens vedtekter, er det likevel ikke første gang Brann kler seg i blå bortedrakter. Det samme gjorde de i 1994-sesongen. Den sorte fargen er imidlertid basert på gamle tradisjoner.

– Det har tidligere stÃ¥tt i klubbens vedtekter at klubbfargene var rød og svart, men fargebruken har vært skiftende i Ã¥renes løp, forteller historikeren pÃ¥ Stadion, Jan Erik Larsen.
Sitat slutt

SÃ¥ dette stemmer ikke det da?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kararay

Quote from: "dudo"Er det ingen som har noen uoffisielle bilder av de nye draktene?



fant denne på en annen side....

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=468275
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

slang

ansa 08

Chrisstah

Quote from: "slang"BA-logoen blir hvit


har du sett drakten?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

slang

ansa 08

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

monzilla

Kanskje like greit at Miller forsvinner når vi får kappa-drakter. tror ikke det hadde blitt et pent syn. hvem vet, kanskje dette er grunnen til han forsvinner

Stoffi

Quote from: "monzilla"Kanskje like greit at Miller forsvinner når vi får kappa-drakter. tror ikke det hadde blitt et pent syn. hvem vet, kanskje dette er grunnen til han forsvinner


Vi får hente inn igjen Frank Strandli. Han hadde kledd drakten. ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ricky

Quote from: "bulldog"uansett vil jeg ikke se brann i blått, bare minnet om grønnt er verre

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Quote from: "Kararay"
Quote from: "dudo"Er det ingen som har noen uoffisielle bilder av de nye draktene?



fant denne på en annen side....

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=468275



Dette er da veldig tydelig at dette er et datamaipulert bilde. Men det ser ikke helt på tryne ut.

Kunne tenkt meg enda mindre sponsorer da.
Tiocfaidh ár lá

SKBMiller

trudde det var poenget jeg? en gjenskapning av drakta på data

ser jo at det ikke er et bilde

jinxter

Hvite shorts høres ille ut, håper det ikke stemmer. Men meget positiv til drakten

Jay Tee

Tror hvit shorts hadde hvert tøft eg!
eia brann

Erlend

Vi ser ivhertfall hvem som jobber og er villig til å få litt drit på shortsen-hvit shorts etter kamp=lat, brun shorts=arbeidshest, enkelt og greit

Christian

Quote from: "Erlend"Vi ser ivhertfall hvem som jobber og er villig til å få litt drit på shortsen-hvit shorts etter kamp=lat, brun shorts=arbeidshest, enkelt og greit

Blir tøft då for de som kritiserer Sæternes for å være lat. Han havner jo på ræv mang en gang i løpet av 90 minutter og vil nok ende opp som arbeidshest kamp etter kamp...

martincb

Kult med nye drakter, de andre var så fulle av reklame, og det liker ikke kappa. Bare synd med de to draktene jeg kjøpte i år da.
Arguing on the internett is just like running in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.

Utmedsnolken

Quote from: "SKBMiller"trudde det var poenget jeg? en gjenskapning av drakta på data

ser jo at det ikke er et bilde


Det er jo ikke en gjenskaping, men et draktfrorslag fra en på forumet. Er ikke det samme som å vise hvordan den kommer til å se ut,
"og der snubler Sæternes igjen"

motherfunker

når kommer draktene ut for salg?
quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

Speedy

Quote from: "motherfunker"når kommer draktene ut for salg?


Mener det er fra og med 1. des.

Hvilket draktnummer skal folket ha på da hvis de idet heletatt skal ha nummer på?

Jeg tror sannelig jeg skal ha nummer 6 jeg.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Hoppetuss

Tror jeg går for en frekk 11'er

Nixon

Leser i BT i dag at Brann får hele fire ulike draktsett, og ikke bare tre slik vi før har hørt. I tillegg til rød, svart og blå kommer det også et hvitt draktsett.

Dette blir dyrt...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Kruxleiven



Fysj og pføy! Hvordan har vi klart i å rote oss bort i en slik überstygg draktleverandør? Skikkelig grimt er det. Død over moteplagget kappa! Numrene på ryggen var jo skikkelig lekre også. Skjeve og helt aysmmetriske.

Speedy

Quote from: "Kruxleiven"

Men skal se hvordan de ser ut først da, i og med at det er så stor forskjell i designet på de forskjellige draktene.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Mr_Soma

Quote from: "Kruxleiven"Fysj og pføy! Hvordan har vi klart i å rote oss bort i en slik überstygg draktleverandør? Skikkelig grimt er det. Død over moteplagget kappa! Numrene på ryggen var jo skikkelig lekre også. Skjeve og helt aysmmetriske.


Er du dum eller? Dette kommer til å bli en av tidenes drakt(er) om alt klaffer mht sponsorplasseringer osv.

atlascopo

når kommer de da?
1 desember?

Xminator

Det er jo bare en drakt. Enkelte i denne tråden virker jo seksuelt opphisset når de tenker på kappa-drakter.

Corran

Quote from: "atlascopo"når kommer de da?
1 desember?

Samme dag som Brannbutikken åpner på stadda (i alle fall skal åpne etter planen)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

atlascopo

når er det da? Mener har lest flere steder at de skal komme i godt tid før jul. Slik at de når julesalget.

Stoffi

Quote from: "Speedy"
Quote from: "motherfunker"når kommer draktene ut for salg?


Mener det er fra og med 1. des.

Hvilket draktnummer skal folket ha på da hvis de idet heletatt skal ha nummer på?

Jeg tror sannelig jeg skal ha nummer 6 jeg.


Satser på nummer 12 og kanskje "Mann" på ryggen hvis det går.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Corran

Quote from: "atlascopo"når er det da? Mener har lest flere steder at de skal komme i godt tid før jul. Slik at de når julesalget.

Det er 2 desember Brann åpner 200 kvm stor butikk på stadda
Og det er raskere å finne info på Brann sine sider en det er å spørre her inne :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

xTaTic

Quote from: "Xminator"Det er jo bare en drakt. Enkelte i denne tråden virker jo seksuelt opphisset når de tenker på kappa-drakter.


Tror ikke det er en kjeft som kommer til å bli seksuelt opphisset av å se meg vandre rundt i kappa pølseskinn. Egentlig like greit at charlie finner seg en annen klubb slik at vi slipper å se ham løpe rundt i tettsittende drakt.

Mr_Soma

Hehe... så sant så sant. Steve Perryman har ihvertfall planer om å få salget igang så fort som mulig når Kappa tar over (1.des)

Franky

Quote from: "xTaTic"Egentlig like greit at charlie finner seg en annen klubb slik at vi slipper å se ham løpe rundt i tettsittende drakt.


haha sikkert derfor han vil dra! :-)

Hansano

Draktene blir lagt ut for salg på nettbutikken rundt 1. Desember også eller?

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5136

Brann.no melder at de slipper de første bildene av drakten ved midnatt. Da blir i hvert fall jeg sittende opp for å få den første titten på hva Kappa serverer oss av godsaker.

Go Up