• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Kappa!

Started by Nixon, June 24, 2006, 09:42:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Så lenge det ikkje blir for mykje krusseduller og dill dall så.
Gå av.

Danny

Hvite shortser hadde vært flott å få tilbake. Bryr ikke meg om det blir likheter til Danmarks landslagsdrakt. Muligens kan vi ha en litt mørkere rødfarge?

posemedsnopi

Quote from: Gasman on November 22, 2011, 02:22:40 AM
Quote from: EPPY on November 21, 2011, 19:49:03 PM
    http://www.e-pages.dk/hummeldemo/77/

her er utstyrskatalogen til hummel 2011. får et greit innblikk i hva de leverer der


Side 19 i den katalogen i rødt og hvitt må da bli meget bra!


Side 73 i katalogen er i hvertfall intillsittende nok... Ellers er side 53 småfrekk.

Lasaron

Svart shorts er kjipt. Ligg unna. Ellers lever jeg fint med hvit shorts noen år, og rød shorts noen år. Liker ikke årets, der den ene siden er hvit og den andre rød.
Som en annen nevnte, jeg vil også ha helhvite bortedrakter. Og med det mener jeg selvsagt at det er litt rødt på dem.
Tren på langskudd

Markmus

Vi kan ikke ha helhvite bortedrakter. Laget kommer jo ikke til å se Sævarsson lenger om det skulle snø på kamp.
Ka du ve?

apop


Quote from: EPPY on November 21, 2011, 19:49:03 PM
    http://www.e-pages.dk/hummeldemo/77/

her er utstyrskatalogen til hummel 2011. får et greit innblikk i hva de leverer der


Side 12 i rødt og hvitt er min favoritt, fine detaljer i front og "hummel-båndet" er forvist fra skuldrene og til siden. Minner veldig om årets bortedrakt som jeg mener er en av de fineste vi har hatt (av bortedrakter that is)

osoerli

Med all reklamen på, blir det ikkje bra med ein masse striper og dill, eller sort arm i tillegg.
Ein heil rein einsfarga drakt utan det håplause hummelbandet er best.  Hummel er nok aller verst på dill.  Blir garantert ikkje ny trøye på meg i 2012.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dex1974

November 23, 2011, 07:37:50 AM #1057 Last Edit: November 23, 2011, 07:41:50 AM by dex1974
Quote from: Danny on November 22, 2011, 20:37:28 PM
Hvite shortser hadde vært flott å få tilbake. Bryr ikke meg om det blir likheter til Danmarks landslagsdrakt. Muligens kan vi ha en litt mørkere rødfarge?


Har Danmarks landslag gått tilbake igjen fra Addidas til Hummel?
Draktene våre fra 1993-94 minnet om den danske landslagsdrakten den gangen ja samt Norge 1991. Er bare å se bilde fra seieren mot Italia på Ullevaal så ser man det.
Liker og den aller første Hummeldrakten vår fra 1992. Helrød trøye med kun to hvite piler på hver arm, krage og sorte shorts.

http://cdn2.brann.no/sitefiles/1/bilder/historie/Brannlagbilde1992NY.jpg

Temmelig lik den drakten Addidas kom med i 2001 (bortsett fra shortsfargen) som mange har som favorittdrakt!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Red Rabitt

Helt enig med at en mørkere rødfarge hadde gjort seg, selvom drakten da vil fremstå litt for lik liverpool og man.u sin, men det er vel heller ingen krise. Hvitt og rødt hele veien og gjerne med hvite sokker og rød shorts som i bortekampen mot Vif.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Go Up