• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Glentoran - Brann

Started by Nixon, June 23, 2006, 13:00:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

UnnamedFeeling

Quote from: "EvenSteven"det var da for jævlig ......... Hva står MW for da ?

Mellombølgen (MF) dekker radiofrekvensområdet mellom 300 kHz og 3000 kHz. Radiosignalene kan under gunstige forhold om kvelden og natten rekke langt, ofte over det meste av kontinentet det sendes fra. Mellombølgen har derfor vært mye brukt til kringkasting og til skipsradiosamband.

Mellombølgen blir ofte referert til den delen av MF-frekvensområdet (300 - 3000 kHz) hvor vi finner kommersiell AM-kringkasting. Disse kringkasterne har konsesjon på frekvensene mellom 535 kHz til 1615 kHz (1705 kHz i Nord-Amerika)

Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Mellomb%C3%B8lge»
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

EvenSteven

Ok... men det må da være mulig å streame kort -og mellombølge radio..??
Det går jo via internett.....

UnnamedFeeling

Quote from: "EvenSteven"Ok... men det må da være mulig å streame kort -og mellombølge radio..??
Det går jo via internett.....

Ja - så lenge man finner en avspiller som lar deg legge inn egen frekvens. Jeg leiter her og nå, men uten hell. Tips, anyone??
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Xminator

Du må da for **** ikke bekymre deg for MW eller FM på internett. Det står jo at de sender fra den websiden, og da er det *sport*, ikke ukens hageeier.

Om du har en svær god gammel radio er det jo mulig du klarer å få inn MW signalene. På internett er det som nevnt en mulighet for at de stopper sendingen til norske IP-adresser pga rettigheter. Det gjør de ikke med MW signalene. Om noen "låner" signalene i Irland og streamer dem over internett? Lite trolig.

Vi har overlevd BT "live" før, og klarer det nok igjen. BA, BT og Brann.no har jo alle "live", så vi burde klare å sette sammen ett inntrykk av kampen, kanskje bedre enn en nordirsk kommentator som bare kan navnet på Charlie Miller :p

Willy Wonka

Quote from: "kenta"snakket nettopp med en kompis av meg i TV2 web-tv, som sa at tv2 ikke viser brann idag fordi det var for dyrt å kjøpe rettighetene til en bortekamp i UEFA-cupen... særlig en kamp som det forventes at brann skal vinne ganske klart...! så vi får håpe brann trekker noe litt mer interessant neste runde, så går både hjemme- og bortekampen på TV.

forstod argumentet til TV2, men liker absolutt ikke at de heller viser Lyn(m 3000 tilskuere) fremfor brann (m 150 000) supportere...!


Her i Danmark sender de Reykjarvik-Brøndby på dansk tv2.
Vet ikke om det er billigere.

abe78

Trener de fire timer i uken? Og ble ledelsen lettet da de så at Brann ikke bare hadde høye spillere? Høres jo ut som et mongolag fra norsk 6 divisjon.
.og husk!

UnnamedFeeling

Quote from: "Xminator"...kanskje bedre enn en nordirsk kommentator som bare kan navnet på Charlie Miller :p


Thorstin Hallstad, hva med han da? "International striker", som reporteren sier.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

EvenSteven

Sa de ikke nettopp " news here on Ulster medium-wave" ??

Hvis noen andre hører på ?

UnnamedFeeling

Har du en link til det du hører på? Jeg hører på en historie om noen hester... :S
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.


UnnamedFeeling

Takker. Nå gjenstår bare å se om vi får, som noen sa, et hageprogram eller en fotballkamp.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

DJ_ADG

Quote from: "UnnamedFeeling"Har du en link til det du hører på? Jeg hører på en historie om noen hester... :S


det står at sendningen starter; 19:25 BST(20:25 Bergen tid)
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

EvenSteven

Prøvde du winamp... har funnet frekvensene i hvertfall :

Ways to Listen

You can listen to Radio Ulster on

   * FM 94.5 - 95.4 Mhz
   * AM1341khz
   * On DAB Digita Radio channel 12D
   * Digital Sat - at EPG number 0118
   * Digital Cable - at EPG 871
   * Freeview - at EPG 719

Find out How to go Digital ?

UnnamedFeeling

Noen som hører kampsendingen nå? Virker ikke som om MW-sendingen går på web.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

EvenSteven

Nei.... hører på "blas"....
Så det ser litt håpløst ut....

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Gud

Jeg har Real Player, men ingenting skjer. Faens dritt...

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

DJ_ADG

Quote from: "Gud"Jeg har Real Player, men ingenting skjer. Faens dritt...
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

EvenSteven

Fy faen... så enkelt.... har letet på de rareste steder... og så står det på forsiden til bbc sport nesten...

Gud

Limer dere inn linken eller noe sånt? Funker ikke på min Real Player.

DJ_ADG

Quote from: "Gud"Limer dere inn linken eller noe sånt? Funker ikke på min Real Player.


ja, eg limet den inn.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Gud

Hmm. Får bare opp at jeg ikke er online på internett. Noe jeg finner litt merkelig da jeg er inne på Btaljon forumet og poster innlegg;-) Skitt au, får heller følge den BA eller BT.

EvenSteven


Falken

Lastet ned realplayer og fikk det til å virke med en gang. Ctrl O og limet inn. Konge!! De sliter med å uttale Sæternes :)

nummer9

Funker her nå etter install av realplayer
håper ikke det følger med allt mulig drit som i de gamle versjonene av programmet.

olebrann3

fins det ingen andre muligheter til å høre den utenom i realplayer?

Texas

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Gud"Jeg har Real Player, men ingenting skjer. Faens dritt...


funket hos meg...godt vi har en del it-sterke folk her inne :) takker...

Bruiser

Plis fortell meg at Brann snart scorer..
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Helginho

"Brann scorer snart"

Falken

Høres jevnt ut... irriterende trommer de bruker der borte forresten.

aso008

Som en liten kuriositet anbefaler jeg dere å ta en titt på kampreferatet til BA. De synes vel kanskje ikke at kampen er en gysare og sitter med følelsen at kampen ble startet for mang herrens år tilbake..

Xminator

Defensiv dødball og Brann er en katastrofe.

Gud

Endelig! Nå hører jeg også på kampen.

Bruiser

Jepp, gode kommentatorer.

Stor kjangse til Glentoran :(
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Gud

Begynner å bli litt redd for skandale her. Brann sliter som bare f***. Miller må komme inn å redde oss.

DJ_ADG

Derry tok sin første borte seier i Europa mot IFK Göteborg, håper ikkej at Glantoran følger opp det resultatet.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

olebrann3

høres ut som memmeli spiller bra

Brannfrelst

Vi må bare vinne her! Dette er rett og slett for dårlig i mine øyne. En 2-2 eller 3-3 duger,men er vel lite sannsynlig nå. Trenger et par mål. Inn med Miller;o) Han kjenner til spillestilen.
2.10.07-Gullet kom hem!

Esskåbrann

Er ikke Glentoran omtrent pÃ¥ nivÃ¥ med Follese? Ingen lønnede spillere, men kanskje en  tanke større tribune og supporterskare?
Ã¥ skal det skje!

Brannfrelst

Den trommen høres ut som den er inne i kommentatorboksen. Herlig dialekt da,skjønner annenhver setning. Legg merke til at de sier SK Brann Bergen. Miller på banen! Nå blir det fart her.
2.10.07-Gullet kom hem!

chris

de liker monkam! ! skryter av han hele tiden!:D
kke født til å få sett kampene i 1919. Derfor er jeg fjortis!

Esskåbrann

FÃ¥r ikke til linken jeg. Noen som kan hjlepe?
Ã¥ skal det skje!

DJ_ADG

Charlie Miller is on
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Yngve

Utruleg til skryt Mounkam får av irane (jah, irane). Dei er skikkeleg imponerte av han. Kva har dei sett?

Angåande nivået, i følge reportarane på radioen, så trener dei opp til 4 dagar i veka for tida. Og er så nært profesjonelle som det er mogleg å kome i Nord-irland no, og i overskueleg framtid. Så vil tippe dei er på eit nivå mellom Fana og Løv-Ham.

Samstundes, så rekna ikkje klubben med å verte blant dei 3 beste i fjor, så difor manglar dei 5 spelarar til dagens kamp. Så der er dei meir på nivå med Brann...

DJ_ADG

hehe

"Charlie Miller har kansje lagt på seg siden tiden i Rangers"

Veldig gode komentatorer
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Gud

Herregud. Nesten 1-0 til Glentoran. Fy faen vi suger hardt i dag. Takk Gud for at vi har Thorbjørnsen i mål.

olebrann3

ka formasjon spiller vi no da?

BrannMann

Jada... MIgen.... 1-0
jokomelk og brød og seriegull!!!

Go Up