• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stord - Brann

Started by Brannmus, June 20, 2006, 16:33:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4833

Vaagan Moen står over mot Stord og det ser ut til at Zavrl tar plassen på midtbanen. Mjelde sier han vil gi flere spillere sjansen.

Spennende å se Brann uten Vaagan Moen. Har vel ikke akkurat vært lett å få et lag til å flyte skikkelig uten han syntes jeg denne sesongen.

Memelli

Godt at Zvarl får sjansen!

Pondan

BBB kunne jo kanskje fått inn en buss.. 150-200 kr pr kropp...

Brannmus

"Brann stiller med følgende lag mot Stord Sunnhordaland:
Håkon Opdal - Bjørn Dahl, Janez Zavrl, Kristjan Sigurdsson, Christian Kalvenes - Martin Knudsen, Arnoud Monkam, Kristian Ystaas, Erik Huseklepp - Bengt Sæternes, Robbie Winters.

Benken: Johan Thorbjørnsen, Olafur Bjarnason, Helge Haugen, Migen Memelli, Sainey Nyassi, Sanna Nyassi, Baboucarr Nije."

Kanskje ikke et lag som kommer til å storspille, men bør være nok kvalitet der til å banke Stord.

moffy_

Ysten sentralt på midten?`D nekter jeg å tro.. Og disse nyassi'ene du snakker om, er det disse ungdomene som er på prøvespill? Isåfall hadde det vært kanon om de kunne fått prøve seg noen minutter!
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

moffy_

Er vel ikke noen som vet om et sted man kan følge kampen??
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Brannmus

Quote from: "moffy_"Ysten sentralt på midten?`D nekter jeg å tro.. Og disse nyassi'ene du snakker om, er det disse ungdomene som er på prøvespill? Isåfall hadde det vært kanon om de kunne fått prøve seg noen minutter!

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4835

Bataljonen

Quote from: "moffy_"Er vel ikke noen som vet om et sted man kan følge kampen??


BT oppdaterer ihvertfall : http://fotball.bt.no/bt/article58971.ece
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

gunkar

rann, Brann og bare Brann

Gud


Brannmus

Minner vel egentlig ganske mye om cupkampen mot Voss dette. Brann i feriemodus gjør det de må for å vinne kampen. Litt synd at det ikke ser ut som flere av de som ikke har spilt i år viser seg mer frem.

Memelli

Quote from: "Brannmus""Brann stiller med følgende lag mot Stord Sunnhordaland:
Håkon Opdal - Bjørn Dahl, Janez Zavrl, Kristjan Sigurdsson, Christian Kalvenes - Martin Knudsen, Arnoud Monkam, Kristian Ystaas, Erik Huseklepp - Bengt Sæternes, Robbie Winters.

Benken: Johan Thorbjørnsen, Olafur Bjarnason, Helge Haugen, Migen Memelli, Sainey Nyassi, Sanna Nyassi, Baboucarr Nije."

Kanskje ikke et lag som kommer til å storspille, men bør være nok kvalitet der til å banke Stord.


Hvorfor får ikke Migen sjansen fra start?

Gud

Fordi du sitter her å skriver på forumet. Anyway, det endte 3-1. Migen og Bengt skulle vel spille hver sin omgang. Et fett hvilken det er, sålenge begge får spille hver sin.

Memelli

Quote from: "Gud"Fordi du sitter her å skriver på forumet. Anyway, det endte 3-1. Migen og Bengt skulle vel spille hver sin omgang. Et fett hvilken det er, sålenge begge får spille hver sin.


Haha, du er morsom du.

Brannmus

Zavrl må stoppe å gå opp i hodedueller tydeligvis. Ut med fem sting i dag!

Go Up