• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vif-Brann

Started by olebrann3, June 18, 2006, 00:55:09 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

olebrann3

Vi er en kameratgjeng som har bestilt turen til oslo flytur... vi skal bo på
Ankerhostell... vist du lurer på om plass å sove er det billig der vi betaler 160 kr natten per pers... men en annen ting eg lurer på er det mulig å få låne nokken flag av tifo?



info om Hostellet
Adresse: Storgata 55, N-0182 Oslo
Postadresse: Postboks 4674 Sofienberg,
N-0506 Oslo
Telefon: 22 99 72 00
Booking: 22 99 72 10
Telefax: 22 99 72 20
E-post: hostel@anker.oslo.no

 
2 sengsrom 1 person kr 440
2 sengsrom 2 personer kr 220
4 sengs privat rom for 4 personer kr 680
4 sengs dormitory kr 170

C@Bøe_79

Quote from: "olebrann3"Vi er en kameratgjeng som har bestilt turen til oslo flytur... vi skal bo på
Ankerhostell... vist du lurer på om plass å sove er det billig der vi betaler 160 kr natten per pers... men en annen ting eg lurer på er det mulig å få låne nokken flag av tifo?



info om Hostellet
Adresse: Storgata 55, N-0182 Oslo
Postadresse: Postboks 4674 Sofienberg,
N-0506 Oslo
Telefon: 22 99 72 00
Booking: 22 99 72 10
Telefax: 22 99 72 20
E-post: hostel@anker.oslo.no

 
2 sengsrom 1 person kr 440
2 sengsrom 2 personer kr 220
4 sengs privat rom for 4 personer kr 680
4 sengs dormitory kr 170


LÃ¥ne flagg?
Det kommer an på!
Flagg kommer nedover til kampen,og grunnet mye skader på flagg/stenger liker vi ikke "låne ut" flagg, men.....
Bare gi oss beskjed om hvilken bruk det er til,så kan det nok taes bedre stilling til.
PS: Ikke et endelig svar,det er fler i gruppen:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Esskåbrann

Anker suger. Fy fasan for ett dritt "hotell". Talentløst dårlig service, ubrukelige senger og shittye rom.

Nei, ta på dere spandtebuksene å ta inn ett skikkelig sted!
Ã¥ skal det skje!

Helginho

Samma faen hvordan "hotellet" ser ut vel, skal bare sove der..

Jo billigere jo bedre, mer penger til drikke...:))

EvenSteven

Anker HOSTELL skal ikke være et HOTELL, derav navnet.....Standarden på Hostell er vel aldri bra... ligger vel under Motell på rangstigen ?

Jeg ligger alltid på Anker Hostell når jeg er i tiggerstaden. ( senest denne uken. les:Roger Waters). Og dette stedet er perfekt for fyreturer som fotballkamp og konserter..
Veldig billig, midt i byen, anbefales.....

eksilbergenser

Jeg bodde på studenthybel i anlegget for en del år tilbake og standarden var helt grei. Siden dengang er det jo blitt pusset opp så det er mer enn bra nok til en fotballfylletur :)
lt for Brann!

olebrann3

Skal vell ikke ligge å slaske på rommet helle dagen vell... må ut å lage liv :twisted:

erik1

VIF-BRANN e den 13 August  Ã¥ den fasatt til kl 18:00 sant?ingen ting som kan komme Ã¥ flytte pÃ¥den?bare lurer sÃ¥, skal bestille fly sÃ¥, lurt med at den e fast satt sÃ¥!!!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Pondan

Den er den 13 kl 1800, er tvkamp osv.. så bare og ordne fly, jeg har for lenge siden..

Chrisstah

noen som skal ta toget nedover eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Pondan

Sikkert en hel del..

Hansakongen

Quote from: "erik1"VIF-BRANN e den 13 August  Ã¥ den fasatt til kl 18:00 sant?ingen ting som kan komme Ã¥ flytte pÃ¥den?bare lurer sÃ¥, skal bestille fly sÃ¥, lurt med at den e fast satt sÃ¥!!!!


Den kampen er da enda ikke helt fastsatt.. endelig fastsettelse av den kampen skjer ca 6 uker før kampen... I følge de BBB.. for min del holder jeg ann til det er endelig dag/tid er fastsatt...

Go Up