• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

KARADAS er klar!

Started by MortyMoe, June 16, 2006, 21:21:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjølOgHansaøl

Ka e viktigst? Branns beste, eller enkeltsupporteres manglende evne til å legge fortiden bak seg?

Gitt at Azar Karadas blir Brannspiller, synes eg ting e såre enkelt: Eg støtter Azar på samme måte som eg støtter andre Brannspillere. Eg heier på Charlie Miller, Martin Andresen, Martin Knudsen, Helge Haugen, Erlend Hanstvedt og alle andre som spiller på Brann. Då heier eg óg på Azar Karadas hvis han spiller med Brann-logoen på brystet.

Eg har ikkje hørt noen omtale Azar som frelser, men hvis noen faktisk tror at han e det, får det være vedkommendes egen sak. Ingen spiller blir en frelser på et lag som leder Tippeligaen, og eg tviler på at han blir den viktigste spilleren på laget i høst. Men han e en forsterkning av stallen og etter hvert kanskje en forsterkning av førstelaget, og det e godt nok for meg. Eg e derfor blant de som e glad for signeringen (hvis den blir en realitet).

Men hvis noen regner Azar som en Judas og ikkje klapper for ham på linje med andre Brannspiller, eller faktisk piper mot ham, då setter de sin egen bitterhet foran laget. Dét vil eg ikkje synes mye om. Men ærlig talt tror eg ikkje at det blir noe problem. Selv om det ser ut til å være veldig viktig for enkelte å trekke frem "gamle synder", går eg mer ut fra at det e en slags egenterapi enn et ønske om piske opp negative stemninger og svekke andre supportere sin støtte av laget og spillerne. Eg regner med at alle, også de som ikkje liker Azar, setter laget foran sine egne tanker om enkeltspilleres personlighet.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

Quote from: "krøvel vellevold"Og plutselig var ikke Azar så desperat etter å få spille for Brann likevel?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: "dudo"
Quote from: "krøvel vellevold"Og plutselig var ikke Azar så desperat etter å få spille for Brann likevel?


Tja. Det er visst stor forskjell mellom Branns tilbud og Azars krav. Og Branns tilbud er sikkert ikke en vanlig industriarbeiderlønn. Tipper han slipper å gå på sosialen! Jeg for min del skulle gjerne spilt for Brann for en vanlig norsk gjennomsnittslønn. Og hadde jeg tjent adskillige millioner på proffspill i utlandet, men nå trengte spilletid for på et senere tidspunkt igjen kunne tjene adskillige millioner på proffspill i utlandet, skulle jeg gladelig spilt gratis for Brann en sesong eller to. Folk unnskylder Azar med at han ikke er så dum at han takker ja til det første tilbudet. Nei, og med andre ord så tyner han Brann for penger. Akkurat som de fleste andre spillere gjør. Er dette tegn på klubbfølelse da?
Legg ned hele klubben!

tormi

Ikke nok med at du bærer nag til denne manne for alltid og evig du skal også være med å bestemme lønnen og hvor stor klubbfølelse han har.

Azar har jo selv blitt tynet for X-antall millioner her. Brann og Azar er i hovedsak enig og om lønn allerede fra juletider av. Det er helt sikkert bare små justeringer som skal til så er sikkert både spiller og klubb fornøyd.

Eneste som kan stoppe overgangen nå tror jeg er at Azar får et SJUKT tilbud fra utlandet som hverken han eller fruen KAN si nei til.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Og hadde jeg tjent adskillige millioner på proffspill i utlandet, men nå trengte spilletid for på et senere tidspunkt igjen kunne tjene adskillige millioner på proffspill i utlandet, skulle jeg gladelig spilt gratis for Brann en sesong eller to.


Det der er jo veldig lett å skrive når man ikke er i samme situasjon. Spesielt når man er lysår unna samme situasjon...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "krøvel vellevold"Folk unnskylder Azar med at han ikke er så dum at han takker ja til det første tilbudet. Nei, og med andre ord så tyner han Brann for penger. Akkurat som de fleste andre spillere gjør. Er dette tegn på klubbfølelse da?

He he, no kan du ikkje være seriøs, krøvel? :) Det ville då vært utrolig naivt å forlange at Brannspillere kun skal se på det de gjør for Brann som ren veldedighet? Kun "yte etter evne og motta etter behov"?

Eg har sjøl akseptert ganske store lønnskutt for å få en jobb eg heller ville ha, men uansett kor mye eg liker jobben og arbeidsgiveren min, så e ikkje akkurat målet når eg går inn i lønnsforhandlinger å redusere lønnen mest mulig ...

Men det er kanskje det vi skal kreve av Azar? At han ber om å få betale for å spille, heller enn å ta betalt? E det sånn du gjør det, krøvel? Sier fra deg lønnen en måned hvis du føler at arbeidsgiveren din betaler deg mer enn du strengt tatt trenger for å overleve frem til neste lønning? :)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krøvel vellevold

Quote from: "tormi"Ikke nok med at du bærer nag til denne manne for alltid og evig du skal også være med å bestemme lønnen og hvor stor klubbfølelse han har.

.


Ja, folk mener at han har så sinnssykt stor klubbfølelse. Han har neppe mer klubbfølelse enn en gjennomsnittlig fjortisjente på SS!
Legg ned hele klubben!

tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

krøvel vellevold

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"
Quote from: "krøvel vellevold"Folk unnskylder Azar med at han ikke er så dum at han takker ja til det første tilbudet. Nei, og med andre ord så tyner han Brann for penger. Akkurat som de fleste andre spillere gjør. Er dette tegn på klubbfølelse da?

He he, no kan du ikkje være seriøs, krøvel? :) Det ville då vært utrolig naivt å forlange at Brannspillere kun skal se på det de gjør for Brann som ren veldedighet? Kun "yte etter evne og motta etter behov"?

Eg har sjøl akseptert ganske store lønnskutt for å få en jobb eg heller ville ha, men uansett kor mye eg liker jobben og arbeidsgiveren min, så e ikkje akkurat målet når eg går inn i lønnsforhandlinger å redusere lønnen mest mulig ...

Men det er kanskje det vi skal kreve av Azar? At han ber om å få betale for å spille, heller enn å ta betalt? E det sånn du gjør det, krøvel? Sier fra deg lønnen en måned hvis du føler at arbeidsgiveren din betaler deg mer enn du strengt tatt trenger for å overleve frem til neste lønning? :)


Som sagt, så har Azar tjent seg stinn i gryn i arbeidslivet til nå. Nå trenger han spilletid for å på et senere tidspunkt på nytt kunne tjene seg stinn i gryn. Og da skal han altså i mellomtiden spille for "klubben i hans hjerte". Og da skal han jaggu tyne penger der også! Brann har garantert tilbudt ham en lønn som tilsvarer både 3 og 4 årslønner for oss her på forumet. Og likevel er det ikke godt nok!

Så ikke overdriv denne klubbfølelsen hans!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "tormi"


Har aldri sagt at han burde spille gratis. Men det var neppe dugnadsarbeid som lå i Branns tilbud...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Så ikke overdriv denne klubbfølelsen hans!


Men hvem har gjort det da?
Alt blir jo så utrolig overdrevet når ting diskuteres her.
Hvis noen mener at Karadas blir en forsterkning til stallen er han plutselig en frelser.
Mener man at det virker som om han har lyst til å spille for Brann har han plutselig en så voldsom klubbfølelse at han egentlig burde spilt for småpenger.

Man setter en standard som intet menneske kan leve opp til...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

OmOssSjølOgHansaøl

Brann e en profesjonell klubb og en profesjonell arbeidsgiver, e de ikkje? Forventer og ønsker vi då profesjonelle arbeidstakere - eller noe annet?

Men for all del, det e en fin og nesten misunnelsesverdig verden som enkelte supportere lever i :)  - selv om et så idealistisk verdensbilde nok fører til dype skuffelser innimellom. Det e vel kanskje dét vi ser utslag av i denne debatten ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

C@Bøe_79

Hvorfor er det ingen som sitter spørsmål ved Martin Andresen sin klubbfølelse?
Det er noe han ikke eier, men han er lojal mot arbeidgiveren sin.
Azar har sagt at Brann er klubben i hans hjerte, noen som har vanskelig for å tro det???
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

paf

Quote from: "C@Bøe_79"Hvorfor er det ingen som sitter spørsmål ved Martin Andresen sin klubbfølelse?
Det er noe han ikke eier, men han er lojal mot arbeidgiveren sin.
Azar har sagt at Brann er klubben i hans hjerte, noen som har vanskelig for å tro det???

Problemet er vel nettopp at det er noen som tror på det. Jeg har ingen problemer med spillere uten klubbfølelse, men jeg har problemer med folk uten klubbfølelse som later som de omtrent hadde stått på Store Stå hvis de ikke spilte...

monzilla

andresen er god for gud hvet hvor mange millioner pga skeidar. Setter han i et litt annet lys.

tormi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "tormi"


Har aldri sagt at han burde spille gratis. Men det var neppe dugnadsarbeid som lå i Branns tilbud...


Whatever.. Hva er det du egentlig mener da?

Burde det være dugnadsarbeid som lå i Branns tilbud?


Selv har jeg en spennende jobb som ihvertfall da jeg begynte var en jobb jeg tok mye av idealistisk bakgrunnstanke. Men selv jeg hadde ikke gjort jobben helt gratis.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

C@Bøe_79

Quote from: "monzilla"andresen er god for gud hvet hvor mange millioner pga skeidar. Setter han i et litt annet lys.


Det er den mest tåpelige linjen jeg har lest innpå forumet her,hvor tok du den fra Monzilla?

Så hvis de er rik så trenger de ikke klubbfølelse????????????????
Hvilket lys skal da Torgeir Bjarmann stilles i, som arving til Møbelringen eller noe lignende, og den med mest kamper for Lillestrøm gjennom tidene?

Azar har lyst å spille for Brann,han har sterke følelser for klubben og det burde telle for noe. I tillegg er det forespeilet at han betalte 50% av overgangen selv, noe Kvisvik også gjorde i -98.
Jeg syns man skal droppe hele diskusjonen om Azar`s negative sider -99 til -02, og finne de positive i 2006.
Personlig har jeg forandret meg MYE siden 2002, og det har nok Azar også.
Og om noen mener de fortjener en unnskyldning fra Azar, så be han om det. Jeg er ikke interresert i å høre mer negativt om en spiller som ikke har spilt for Brann siden 2002, la han bevise/motbevise før dere tar helt av.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

monzilla

Hvis det er den mest tåpelige setningen du har lest her inne bør du ta deg en sjekk hos optikeren.

Vi vil vel mye heller ha spillere som kommer til Bergen for å vinne noe i stedet for spillere (som Soma) som kommer til Bergen kun for å få mer penger på kontoen?

Jeg bare poengterte at Andresen ikke kom til Brann pga pengene, han kom for å vinne noe. Skjønner ikke helt hvorfor du får sand i vaginaen pga det.

Superjack

Martin A har bare klubbfølelse for Stabæk, enkelt og greit. Men det driter jeg i om han leder Brann til seriegull :)
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Quote from: "tormi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "tormi"


Har aldri sagt at han burde spille gratis. Men det var neppe dugnadsarbeid som lå i Branns tilbud...


Whatever.. Hva er det du egentlig mener da?

Burde det være dugnadsarbeid som lå i Branns tilbud?


Selv har jeg en spennende jobb som ihvertfall da jeg begynte var en jobb jeg tok mye av idealistisk bakgrunnstanke. Men selv jeg hadde ikke gjort jobben helt gratis.


Helt alvorlig! Du snakker om å snu og vende på ting, altså!!!!
Legg ned hele klubben!

Tom C

Der var det jaggu rette ræven som feis...
Aldri mer Obos....

C@Bøe_79

Quote from: "monzilla"Hvis det er den mest tåpelige setningen du har lest her inne bør du ta deg en sjekk hos optikeren.

Vi vil vel mye heller ha spillere som kommer til Bergen for å vinne noe i stedet for spillere (som Soma) som kommer til Bergen kun for å få mer penger på kontoen?

Jeg bare poengterte at Andresen ikke kom til Brann pga pengene, han kom for å vinne noe. Skjønner ikke helt hvorfor du får sand i vaginaen pga det.


Det kom ikke mye frem i den setningen.
Og Azar kommer heller ikke pga pengene, hvis han gir avkall på 5-6 millioner.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

monzilla

Du har rett i det, men jeg har ikke nevnt azar med ett ord her. Jeg bare poengterte at Andresen ikke kan settes i samme bås som klubbhorene fordi han har masse penger fra før av.

C@Bøe_79

Quote from: "monzilla"Du har rett i det, men jeg har ikke nevnt azar med ett ord her. Jeg bare poengterte at Andresen ikke kan settes i samme bås som klubbhorene fordi han har masse penger fra før av.


Da er vi enig da!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

krøvel vellevold

Quote from: "Tom C"Der var det jaggu rette ræven som feis...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "paf"Jeg har ingen problemer med spillere uten klubbfølelse, men jeg har problemer med folk uten klubbfølelse som later som de omtrent hadde stått på Store Stå hvis de ikke spilte...


Pussig at du bruker det eksemplet. For det er vel få Brannspillere som har sett like mange Brannkamper fra Store Stå som Azar...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BrannFa(e)n

Poenget til Krøvel er, utifra det jeg kan se, at uansett hvor mye Azar går ned i lønn kommer han fortsatt til å tjene jævlig, jævlig bra. Nå er det ikke noe galt i det sånn egentlig, for slik er lønningene i fotball. Han går fra 7-8 millioner til et absolutt minimum på tre millioner (M.A. sin lønn før bonuser). Og når han får 3 millioner for å, for det første, spille for klubben han sier han elsker og, for det andre, spille maksimalt akseptabelt er dette jævla dyrt. Det er ikke noen normal gjennomsnittlig norsk fotball-lønn dette her, og dette er en helt gjennomsnittlig spiller.
rannfasiten

Bruiser

Azar Karadas er vitterligen ingen gjennomsnitteleg spelar.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

OmOssSjølOgHansaøl

La meg se om eg forstår: Vi vil ha spillere som kan forsterke Brann, men vi vil ikkje betale overgangssummene og lønningene som markedet setter for spillere som har spilt i gode ligaer. Og hvis det finnes spillere som velger å "betale" flere millioner for å komme til Brann og skru ned lønnen sin med flere millioner, vil vi fortsatt ikkje ha de hvis vi tror at de kanskje ikkje e fullt så god som enkelte andre tror (så som de andre klubbene som e interesserte).

Vi vil under tvil ha østeuropeere fordi de e billige - selv om enkelte på dette forumet brukte mye tid før sesongen på å snakke om kor dårlige Melmelli og Zavrl sikkert var.

Derimot vil vi gjerne ha en ny Scharner, så vi krever at Brann legger vekk andre planer om spillerkjøp til de finner ham!

Har eg oppfattet det riktig no?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

OmOssSjølOgHansaøl

(Sorry ... tastefeil ... dobbeltpost)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

enavgutta

Jeg tror Karadas er sulten på grøten og vil spille med stort engasjement for rødtrøyene våre ! Jeg tror Karadas blir en hit og vil gjenvinne populartitet og respekt med herlige jubelscener og god kommunikasjon med Stadionpublikummet. Jeg tror også Karadas vil tilføre spillergruppen glød og styrke! Jeg tror Karadas vil brenne for Brann!

Om salget til Rosenborg var et resultat av at Per Ove tapte på oddsen, jojostemning i Idrettsveien eller vi som holdt på å havne i skifteretten, er ikke interessant lenger. Vi e på vei mot nye utrolige tider med tronskifte i Tippeligaen og Europa for våre føtter!

BrannFa(e)n

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"La meg se om eg forstår: Vi vil ha spillere som kan forsterke Brann, men vi vil ikkje betale overgangssummene og lønningene som markedet setter for spillere som har spilt i gode ligaer. Og hvis det finnes spillere som velger å "betale" flere millioner for å komme til Brann og skru ned lønnen sin med flere millioner, vil vi fortsatt ikkje ha de hvis vi tror at de kanskje ikkje e fullt så god som enkelte andre tror (så som de andre klubbene som e interesserte).

Vi vil under tvil ha østeuropeere fordi de e billige - selv om enkelte på dette forumet brukte mye tid før sesongen på å snakke om kor dårlige Melmelli og Zavrl sikkert var.

Derimot vil vi gjerne ha en ny Scharner, så vi krever at Brann legger vekk andre planer om spillerkjøp til de finner ham!

Har eg oppfattet det riktig no?


Skivebom. Nå snakker jeg om min subjektive mening, og ikke Krøvel sin.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "OmOssSjølOgHansaøl"La meg se om eg forstår: Vi vil ha spillere som kan forsterke Brann, men vi vil ikkje betale overgangssummene og lønningene som markedet setter for spillere som har spilt i gode ligaer. Og hvis det finnes spillere som velger å "betale" flere millioner for å komme til Brann og skru ned lønnen sin med flere millioner, vil vi fortsatt ikkje ha de hvis vi tror at de kanskje ikkje e fullt så god som enkelte andre tror (så som de andre klubbene som e interesserte).

Vi vil under tvil ha østeuropeere fordi de e billige - selv om enkelte på dette forumet brukte mye tid før sesongen på å snakke om kor dårlige Melmelli og Zavrl sikkert var.

Derimot vil vi gjerne ha en ny Scharner, så vi krever at Brann legger vekk andre planer om spillerkjøp til de finner ham!

Har eg oppfattet det riktig no?


Jeg bare setter spørsmålstegn ved Azars "fantastiske klubbfølelse for Brann". Fyren er ikke akkurat en fattig stakkar, og ved hjelp av spill i Brann skal han komme seg ut igjen i Europa for å tjene mer store penger. Da er det merkelig at han står langt fra Branns tilbud. Branns tilbud innebar neppe at han måtte gå på fattigkassen, bo på hospits eller pante tomflasker. Ei heller en vanlig industriarbeiderlønn. Vi kan nok gange den industriarbeiderlønnen med både 4 og 5, slik at vi er oppe i halvannen mill. Og da har jeg vel ikke tatt hardt i. Likevel er ikke dette i nærheten av det Azar vil ha for å spille for Brann, og han forsøker å tyne mer ut av klubben "han elsker". Som de fleste andre spillere ville gjort. Bare det at de fleste andre spillere ikke har noe klubbfølelse.
Legg ned hele klubben!

tormi

Er det flere en BA som hevder at de står langt fra hverandre?

Synes vi diskutere vel mye her uten å ha belegg for hva vi sier. Ingen av oss som har peiling på my Azar skal tjene - men seff skal han tjene blant de best betalte i klubben.  Her er min subjektive vurdering av hvorfor Azar kommer til Brann nå om han gjør det:


1. Restarte karrieren (Mulighet for landslag og ny utelandskarriere = penger i Brann kassen)
2. Familien
3. Fordi han har Brann som sitt favorittlag i Norge
4. En av få klubber i Norge som kan betale en brukbar lønn (i forhold til det han ville tjent i utlandet)

Nå hadde vi signet Hassan El Fakiri eller andre så kunne du strøket alt uten om punkt 1 og 4. Og uansett punkt 3. ( Hassan har vel familie i fra Bergen).

Jeg ser ingenting gale med denne oppstillingen her. Hva er gale med om Azar kommer til Bergen og jobber her i 2 år for så å forsvinne for 25 millioner til utlandet? Så returnerer han igjen på slutten av karrieren?

Så en som antydet at Azar var en klubbhore. Den er fullstendig malplassert.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Jeg bare setter spørsmålstegn ved Azars "fantastiske klubbfølelse for Brann". Fyren er ikke akkurat en fattig stakkar, og ved hjelp av spill i Brann skal han komme seg ut igjen i Europa for å tjene mer store penger. Da er det merkelig at han står langt fra Branns tilbud.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"[ Og når man skal regne på hva som er akseptabel lønn for at vi skal opprettholde troen på denne så mye omtalte klubbfølelsen, så kan vi like godt regne oss nedover. I stedet for å regne seg opp fra en vanlig industriarbeiderlønn, så kan man regne seg nedover fra hva han har tjent, hva han sier i fra seg og hva han kan tjene andre steder.


Ja, man legger seg til dyre vaner. Mye vil ha mer, osv.
Legg ned hele klubben!

_owenz_

Noe av grunnen til at det tar tid å få signaturen, er nok at han helst bør være i samme rom som Brann etc når han signerer, for tiden er han på ferie så det blir nok ikke noen signatur før den er ferdig. Da kommer han sikkert hjem med samboeren til Bergen............

Den artikkelen i BA virker helt virkelighetsfjern og ser mer ut som om de har koblett sammen gammle bud og greier som han tidligere har takket nei til.

Brann kan ikke si at de har signert Azar før han faktisk har signert kontrakten og den er fakset inn til NFF.


--

Langhår

Men nå er det jo Jack Karadas som har overtatt showet. Hans jobb er å presse mest mulig penger opp i lønningsposen til Azar. Dermed er det jo selvsagt en fordel dersom man kan vise til at andre klubber også står klar med kontrakt.

Disse andre klubbene det vises til er forhandlingskort i samtalene med Brann. Tar jeg ikke mye feil kommer nok denne informasjonen fra Jack himself.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

runarnormann

Haaper og tror at han signerer kontrakte in loepet av et par dager.  Hvis han naa takker nei p.g.a. penger, da er broene brent for en retur til Brann.  Det Azar boer tenke paa er hvor gode raad har hans raadgiver gitt ham i loepet av karierren.  Han har jo ikke vaert en overlegen suksess som utenlandsproff.
egenden Alf Dahl

C@Bøe_79

Quote from: "Langhår"Men nå er det jo Jack Karadas som har overtatt showet. Hans jobb er å presse mest mulig penger opp i lønningsposen til Azar. Dermed er det jo selvsagt en fordel dersom man kan vise til at andre klubber også står klar med kontrakt.

Disse andre klubbene det vises til er forhandlingskort i samtalene med Brann. Tar jeg ikke mye feil kommer nok denne informasjonen fra Jack himself.



Skal jeg være helt ærlig,så tror jeg Jack krever mer enn Azar:)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

enavgutta

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article662351.ece

Finnes det ingen egenkapital i Brann, selv ikke nå etter Scharnersalg, tidenes sponsor avtaler og utsolgte kamper?

tormi

Ja det der overrasker meg også. Vi har solgt Scharner og Soma og skal da vitterlig sitte igjen med 15-20 mill vel? Vi har kjøpt spillere for ca 2 mill. Ka det går i då?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Langhår

Regner med at stadionutbyggingen sluker det som finnes av egne midler.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

monzilla

Alle de anleggsarbeiderene jobber på dugnad, og alt utstyret og materialet er donert av Minde Jernvare, så det kan umulig være derfor brann ikke har så mye penger som folk vil tro.

Ombyggingen av stadion har en prisramme på over 200 millioner. Bare til ettertanke.

EDIT : postet før jeg så langhår sitt innlegg

enavgutta


Christian

Kanske BA mener det er stor geografisk avstand mellom Brann og Azar, siden han er på ferie og sånn...  :roll:

Skjønner ikkje helt hva alt maset dreier seg om. Brann har forsterket stallen i sommerpausen, til alt overmål med en spiller vi vet kan gjøre en bra innsats for laget og som nok de aller fleste av konkurrentene våre kunne tenkt seg å ha på laget.

C@Bøe_79

Quote from: "tormi"Ja det der overrasker meg også. Vi har solgt Scharner og Soma og skal da vitterlig sitte igjen med 15-20 mill vel? Vi har kjøpt spillere for ca 2 mill. Ka det går i då?


Penger er vel det nok av egentlig, men klubben er blitt mer forsiktig i bruken.
Og det er mye bundet opp i utbyggingen, og de er vel redd for å gå på samme smell som Hansa-tribunen.

Og for de som lurte på hva smellen gikk ut på,så regnet Brann med 10 millioner som de ikke hadde fått og aldri fikk av kommunen.
Derfor TROR JEG,de satser på egne midler no på utbyggingen..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

monzilla

Ikke for å kverulere, men blir det da riktig å si at de har nok av penger? Pengene til anlegget er jo satt av/brukt så dette er jo midler som ikke kan frigjøres?

C@Bøe_79

Quote from: "monzilla"Ikke for å kverulere, men blir det da riktig å si at de har nok av penger? Pengene til anlegget er jo satt av/brukt så dette er jo midler som ikke kan frigjøres?


Tror de "holder" av penger for å ikke gå på noen smeller..
Og de har jo også vist at de at de er mer forsiktig med pengebruken,og Uefa-cupen er jo bare et stort utlegg. Tar tid før de høster noe for den cupen, så da er det til å begynne med bare utgifter.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631


Go Up