• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder av spillerne - Hjelp

Started by Mr_Soma, June 07, 2006, 18:42:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

TIFO-gruppen skal i disse sommerdager slik jeg forstår det lage 2-stangsflagg til samtlige på Brann, noe som er et veldig bra tiltak for å sette mer farge på tribunene.

Så jeg spør dere der ute om hjelp til å finne bilder med høy oppløsning, å poste de her inne, evnt sende de til meg som PM.

Vet at det er en del som tar bilder på privat basis under Branns kamper, å de fleste digitalkamera idag har jo en meget bra oppløsning på bildene, ergo blir konturen veldig bra for å få frem detaljene når ting skal males over på stoff.

Spillere som pr dags dato er ferdig :

Nixon

Jeg har noen bilder.
Kan sende de på e-post...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


Brannmus

Hva slags type bilde er ideelt? Bør det være et nærbilde av ansiktet, en spiller som løper, en som er i duell med en annen en? Har en del bilder tilgjengelig, men må nesten vite litt mer om hva som er aktuelt før jeg begynner å sortere.

Forøvrig, meget godt tiltak. Skryt for det..

Mr_Soma

Det er bare å sende meg på mail, så kan jeg sortere ut - så det ikke blir for mye stress for deg.

Bør være et bra bilde (oppløsning) for må muligens forstørres. Men så lenge man får med konturene så skal det gå ann om ikke kvaliteten er all verden.

Bare å gi meg en lyd når du har fått oversikt over bildene dine.

På forhånd takk :)

Go Up