• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vif-Brann

Started by The Boss, June 07, 2006, 18:21:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

The Boss

Heisann. Meg å noen kompiser planlegger Oslo tur i forbindelse med Enga-Brann i Oslo. Ser kampen er oppsatt 13 august, tv-selskapene har jo bestemt at kampen går kl 18:00, så regner ikke med den blir flyttet av den grunn.

Men er det noen som vet om kampen kan bli flyttet pga Brann's uefa cup eller Vifs CL kvalikk? Planlegger nemlig å kjøpe flybilletter så fort som mulig, å disse kan jo ikke endres, så det er kjedelig å betale for fly ned lørdag å tilbake søndag for at kampen så blir flyttet..

Noen som vet om mulighetene for at kampen kan bli flyttet er tilstede?

krøvel vellevold

Quote from: "The Boss"Heisann. Meg å noen kompiser planlegger Oslo tur i forbindelse med Enga-Brann i Oslo. Ser kampen er oppsatt 13 august, tv-selskapene har jo bestemt at kampen går kl 18:00, så regner ikke med den blir flyttet av den grunn.

Men er det noen som vet om kampen kan bli flyttet pga Brann's uefa cup eller Vifs CL kvalikk? Planlegger nemlig å kjøpe flybilletter så fort som mulig, å disse kan jo ikke endres, så det er kjedelig å betale for fly ned lørdag å tilbake søndag for at kampen så blir flyttet..

Noen som vet om mulighetene for at kampen kan bli flyttet er tilstede?


Neppe flytting. Mener å huske at det er e-cup uken før, ikke uken etter. Så om Brann spiller e-cup torsdag, blir det nok uansett serie søndag.
Legg ned hele klubben!

moffy_

Når blir det lagt ut info og evt. billetter til denne kampen? Noen som vet? Regner med det blir mange som reiser bortover! Tenker på å enten kjøre selv eller reise med BBB, eller å fly bort til den feile siden...
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Pondan

Skal mann ta fly tilbake bør mann få fingen ut.. Er kun 1 fly som går etter kampen, da har mann det småtravelt opp til Gardermoen..

Stalin

Går rimelig bra det.. I Oslo har man nemlig veier det går an å kjøre på/evnt tog

olebrann3

Vi er en gjeng som  skal fly tebake... men isteden for å dra med en gang så sover vi på anker hostell til 160 kr natten til dagen etter og drar hjem med fly da... betaler 369kr flybilleten med Norwegian... men fåreslår for andre å sove på ankers hostell så blir det liv!!!!!!!

Pondan

Stalin, ikke så lett og kjøre bil utenfor Ullevål etter kampen når 20000 skal hjem, men vi skal nok få det til.. Er det noen her som skal ta 2330 flyet hjem?

olebrann3

det hadde vært kult med alle brannsupporterene på samme hotell da... eller hva sier dere?

The Boss

FLy ned lørdag formiddag, vise Oslo hvordan man fester, og fly tilbake søndag 22:00.. Det rekker vi forhåpentligvis :D 990,- pr pers med norwegian.. Og 800 pr pers på suite :D

olebrann3

ja eller i tilegg være der til mandag

Chrisstah

noen som vet hvilken tribune som e satt opp til bortebane på ullevaal?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Brannfrelst

Nedre VG er bortetribunen. Vi får sikkert hele denne og det vil si ca 2800 plasser tror eg(correct me if I`m wrong) Og håper på å klare minst 2000 der.
2.10.07-Gullet kom hem!

Chrisstah

takk for hjelpen!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

ostraume

Kjøper du flybillettene på Norwegian så kan de skiftes for et gebyr på 150 kroner (+eventuell prisforskjell på billettene)
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

furry

Prøvde å kjøpe billetter til engen - Brann på billettluka, det står at bortefeltet (VG - nedre) er utsolgt. Noen som vet noe om dette?

erik1

Quote from: "furry"Prøvde å kjøpe billetter til engen - Brann på billettluka, det står at bortefeltet (VG - nedre) er utsolgt. Noen som vet noe om dette?
hvis du bor i bergen osv,, kan du kjøpe biletter til Borte felte i brann buttiken, de koster 150 kr der!!! De sleger ikke borte biletter på billetluka.no til VIF-BRANN! Men du kan også kjøpe biletter ved inn gangen til borte svingen eller i VIF sjappa sies det!!!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

furry


gkh

Vi vinner over enga på gaten!!!

Northside

Quote from: "gkh"Vi vinner over enga på gaten!!!


ja, då blir vi sikkert seriemester!

gkh

Beklager. Eg har dysleksi. Mente kampen

Brannmann rob

Viss man er med på borteturen med bataljonen.Må man da kjøpe biletter til kampen i tilegg?

Bataljonen

Quote from: "Brannmann rob"Viss man er med på borteturen med bataljonen.Må man da kjøpe biletter til kampen i tilegg?


nei det må man ikke.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

GamleErik

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Brannmann rob"Viss man er med på borteturen med bataljonen.Må man da kjøpe biletter til kampen i tilegg?


nei det må man ikke.


Ble litt usikker på hvorvidt spørsmålstiller og svarer har samme fortolkning av problemstillingen.

Anbefaler derfor at Tore/Bataljonen klargjør hvorvidt alternativ 1 eller 2 stemmer med bakgrunnen for det korte svaret:

1. Reisende med Bataljonen på busstur til 450 NOK får kampbillett inkludert.

2. Reisende med Bataljonen slipper å stresse med å kjøpe billett på forhånd fordi Bataljonen selger til de reisende, men det er ikke inkludert i prisen på 450 NOK.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Bataljonen

Quote from: "GamleErik"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Brannmann rob"Viss man er med på borteturen med bataljonen.Må man da kjøpe biletter til kampen i tilegg?


nei det må man ikke.


Ble litt usikker på hvorvidt spørsmålstiller og svarer har samme fortolkning av problemstillingen.

Anbefaler derfor at Tore/Bataljonen klargjør hvorvidt alternativ 1 eller 2 stemmer med bakgrunnen for det korte svaret:

1. Reisende med Bataljonen på busstur til 450 NOK får kampbillett inkludert.

2. Reisende med Bataljonen slipper å stresse med å kjøpe billett på forhånd fordi Bataljonen selger til de reisende, men det er ikke inkludert i prisen på 450 NOK.


For å klargjøre dette så er kampbillett IKKE inkludert i prisen på våre bussturer så sant det ikke er informert om dette på forhånd.

Derimot har vi valgt å inkludere kampbillett i prisen på båtturen til Stavanger, dette fordi vi får fysisk tilsendt kampbillettene til denne kampen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Skeid-mann

Uansett håper jeg dere banker dritten ut av Oslos SKAM til helgen. Synd med tapet mot LSK, men revansjer dere VOLDSOMT mot det laget vi alle så altfor lei av her i den hyggelige delen av Oslo.

INGEN burde like Penga.

Sa sa sa.
KEID - OSLOS EGENTLIGE STOLTHET

Gud

Blir litt vanskelig å banke Oslos skam da vi møter Start på søndag.

Skeid-mann

Quote from: "Gud"Blir litt vanskelig å banke Oslos skam da vi møter Start på søndag.
KEID - OSLOS EGENTLIGE STOLTHET

dudo

Noen som må stå over mot oss etter kampen mot RBK?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

enavgutta

Vi vet jo alle at VIF reiser seg mot Brann etter et litt bittert poengtap i bartebyen. Kan ikke huske sist vi vant på Ullevaal mot blåpakket. Sorry skepsisen folkens..:-0

Gud

Quote from: "dudo"Noen som må stå over mot oss etter kampen mot RBK?

Optimisten

Eg gleder meg til kampen. På tide å få nokken flere bergensere til østlandet. Hvor har dere tenkt å drikke øl?


Utflyttet bergenser:)
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Pondan

De har ikke øl i Oslo, selger myrvann der..

Hansakongen

Denne kampen trengs å vinnes uten seier i denne kampen vil jeg påstå at vi kan vinke farvel til alt som heter gull nå vist ikke mjelden får brann toget på riktig gull spor igjen.,...... om vi ikke vinner kampen på tribunen bør den vinnes på banen.....

Superjack

Håper Mjelde er tøff og lar Helstad starte ved siden av Sæternes i denne kampen.

Begrunnelse: Mot Vif er det en kamp der det etter all sannsynlighet vil være Vif som vil prøve å presse, og forsøke å styre kampen. Da vil det bli gode muligheter for overganger, og forhåpentligvis MYE rom bak de trege midtstopperne og Backene til ViF. Dette vil være perfekt for Helstad.

Grunnen til at jeg vil at han skal starte på bekostning av Winters og ikke Miller er at brann trenger Sæternes i duellspillet på dødballer imot. Der er Sæternes en uhyre viktig mann.
Brannsupporter.

Gud

Slik Sæternes har holdt på den siste tiden ser jeg han helst hvor Helstad sitter nå.

Geir

Quote from: "enavgutta"Vi vet jo alle at VIF reiser seg mot Brann etter et litt bittert poengtap i bartebyen. Kan ikke huske sist vi vant på Ullevaal mot blåpakket. Sorry skepsisen folkens..:-0


Var vel 2-0 seieren i 2003, da Thomas Lund driblet Fanzy-Hagen langt opp på tribunen før han satte ballen i mål. Var vel også den kampen alt snudde for Brann, og vi avanserte fra 14 til 6 plass ved sesongslutt.
ndelig SERIEMESTER

Klaus_Brann

Quote from: "Optimisten"Eg gleder meg til kampen. På tide å få nokken flere bergensere til østlandet. Hvor har dere tenkt å drikke øl?


Utflyttet bergenser:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Geir

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Optimisten"Eg gleder meg til kampen. På tide å få nokken flere bergensere til østlandet. Hvor har dere tenkt å drikke øl?


Utflyttet bergenser:)


Blir dessverre gravølet for Champ til helgens vif-kamp. Champ skal slutte som sportsbar og bli såkalt Cafebar for fiffen, Synd men sant. Ny plass blir antagelig Sir Winston på KArl Johan.
ndelig SERIEMESTER

Bataljonen

Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Texas

Har endelig fri neste helg, så da blir det bortekamp for meg også neste helg. Gleder meg noe helt sinnsykt.

har troen på at brann slår enga....

edit: siden jeg befinner meg i bergen bare et par mnd i løpet av året så har jeg ikke meldt meg inn i Bataljonen. Jeg reiser uorganisert til Oslo, men lurer på om jeg da får kjøpe de samme billettene til kampen som bataljonens medlemmer?

erik1

TEXAS:
edit: siden jeg befinner meg i bergen bare et par mnd i løpet av året så har jeg ikke meldt meg inn i Bataljonen. Jeg reiser uorganisert til Oslo, men lurer på om jeg da får kjøpe de samme billettene til kampen som bataljonens medlemmer?

Brannbutikken selger nå billetter til oppgjøret Vif - Brann 13 august.

Dette er billetter til bortefeltet og koster kr 150,-

NB! Kun kontant betaling.
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

enavgutta

Du får kjøpt billetter til 150 kr stykket i døren på Ullevaall bortefeltet. Helt uproblematisk å få tak i bare du er en halvtime før kampstart.
Må si det står respekt av at du tar turen bortover. For vi vet jo alle at VIF reiser seg igjen etter et bittert poengtap mot bartepakket. Vi driter oss ut igjen - det er den vanlige visen på bortebane.

Mick

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2227594.ece

Sugursson friskmelder seg til VIF kampen, vet ikke helt om jeg skal puste lettet ut eller vente på en uttalelse fra klubb-legen.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Superjack

Ja, Martin Andresen var jo frisk nok til å spille landskamper og klubbkamper i ca ett år, i følge seg selv. Før Jøsendal gav han streng beskjed om at han ikke fikk gjøre en dritt på 6 måneder (utenom å kjøre for fort da)
Brannsupporter.

Xminator

Vi vet utmerket godt at Flo kommer til å score hat-trick i denne kampen. Like greit å stille med andrelaget :p

Texas

Quote from: "erik1"TEXAS:
edit: siden jeg befinner meg i bergen bare et par mnd i løpet av året så har jeg ikke meldt meg inn i Bataljonen. Jeg reiser uorganisert til Oslo, men lurer på om jeg da får kjøpe de samme billettene til kampen som bataljonens medlemmer?

Brannbutikken selger nå billetter til oppgjøret Vif - Brann 13 august.

Dette er billetter til bortefeltet og koster kr 150,-

NB! Kun kontant betaling.


takker :)

Enavgutta: selv om vi nå har tapt de to siste kampene, så har jeg faktisk stor tro på seier borte mot enga. får håpe at jeg ikke tar feil.

Smee

Noen som vet hvor mange som er påmeldt til turen?
eriegull 07

Pondan

Det er vell en 40-50 på BBB bussen.. Men utrolig mangen velger egen transport.. Mangen skal fly, kjøre, ta tog osv.. Ventes 2000-2500 på nedre del..

Northside

Quote from: "Pondan"Ventes 2000-2500 på nedre del..


Hvor har du det fra?

Var 1800 i fjor, bør klare flere i år så tallene dine er jo realistiske :wink:

brann:)

går kampen på tv eller?
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Go Up