• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK-Brann Triuneliv/fans

Started by Northside, June 06, 2006, 18:19:06 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

EDIT.. denne kommentaren gikk i vasken da =)  takk northside..hehe

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: "Azzurri"Jeg synes helt klart at vi var mer i år enn i fjor, og dine "kilder" northside er jo helt latterlige..."jeg snakket med den og den vakten og den og den politimannen sa det"...hehe..kom med noe bedre.


Latterlig?? Finn noen bedre kilder du då! Etter hva eg har lest så er dine kilder ditt eget øye! Vil tro mer på en vakt som har ansvar for hele tribunen og antall solgte billetter enn folk som bare tror og mener ting ut i fra hva de så.
Det feltet i fjor tok 360 plasser eller noe rundt det, det ble solgt i overkant av 1000 billetter. Noen flyttet riktignok over på feltet ved siden av. Men alikavel måtte de åpne portene helt nede og bokstavligtalt presse folk inn.

I år var det solgt 500 billetter kl 17:00 ( I følge hun som har ansvar for dette på sikkerhetsmøtet). Feltet vårt i år tok 800 stykker, det var ihvertfall antall billetter vi skulle få. Og man kan trygt si det var god plass på feltet vårt! Spesielt på den siden vi stod på i fjor.

QuoteSå argumentet om at bussen var fullere i fjor

Om eg sa bussen var fullere i fjor så beklager eg, mente virkelig at den var fullere i år, noe den faktisk var.

QuoteCapo kunne ha vært en ide, men ta initativ da Northside, ikke bare klag!


Skulle gjerne tatt ansvar, men føler det blir en smule feil når en snåttunge som akkurat har fått dun under nesen skal gjøre det :wink:  Trenger noen med autoritet og alder, ellers så gidder jo ikke de eldre å synge med...

QuoteEnig med Jako i mye, og jeg tror heller at andelen av Store Stå folk gjør at sangene går for fort. Kjernen synger bedre enn Store Stå, men Kjernen har ingen sjansen mot Hansa og resten av Brann Stadion
.

Hvordan kan du blande inn store stå her? Det har i grunn ingen verdens ting med stemningen på Lerkendal på bortefeltet. Har stått på store stå en god del ganger etterhvert og begynner å kjenne igjen de som står der, spesielt de som lager litt stemning. Og en ting e sikkert, 2 av de eg så under kampen som så til de grader kuket stemningen til, de var ikke fra store stå.
Men hvor de er fra driter eg egentlig i, det som er viktig er at vi får gjort noe med de og stemningen på de neste bortekampene!

Brannfrelst

Northside: http://img249.imageshack.us/img249/2019/p10100461xe.jpg
Hvis dette er en rakett så vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Er det så vanskelig å smugle inn en gjenstand på 2*15 cm?
Angående tallet på rødkledde,det var MINST 500 på borteseksjonen,satt noen rundt meg på langsiden,og kunne skimte et par på andre siden. Var med andre ord mange fler enn de på din seksjon. Hvor stod du forresten siden du vet hvor mange som var der?
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Quote from: "Brannfrelst"Northside: http://img249.imageshack.us/img249/2019/p10100461xe.jpg
Hvis dette er en rakett så vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Er det så vanskelig å smugle inn en gjenstand på 2*15 cm?
Angående tallet på rødkledde,det var MINST 500 på borteseksjonen,satt noen rundt meg på langsiden,og kunne skimte et par på andre siden. Var med andre ord mange fler enn de på din seksjon. Hvor stod du forresten siden du vet hvor mange som var der?


Det var en av mange type raketter. Selvsagt mulig å få med seg inn dersom man vil, men du skal bruke det der inne uten å bli tatt.

Det satt folk på langsiden også i fjor, akkurat som i år. Det er folk eg ikke gidder å regne med pga det er umulig å vite om det var flere enn i fjor.

Eg stod først nede foran feltet, så på den litt trange delen mot midten, men meste parten av tiden lengts mot siden hvor det var rimelig god plass. At du som ikke var der en gang (satt på langsiden), ikke har snakket med noen billett ansvarlige eller noe slikt gidder å diskutere det er latterlig.

men no gidd eg ikke å snakke om det mer, har sagt hva eg mener og vet 1000 ganger no, så får heller dere andre som "tror" og har "sett ditt og datt" heller mase i vei videre.

Brannfrelst

Ja du har rett,det er meget latterlig. Det var vel skikkelig dumt å ikke stå med resten av supporterene. Er ikke så lett når en har familie fra trøndelag som heier på motstanderen. Men nok om det. Er ikke enig northside. Det var garantert mer i år enn i fjor. Trust me! Og du vet selv at vakter ikke er til å stole på :)
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"Ja du har rett,det er meget latterlig. Det var vel skikkelig dumt å ikke stå med resten av supporterene. Er ikke så lett når en har familie fra trøndelag som heier på motstanderen. Men nok om det. Er ikke enig northside. Det var garantert mer i år enn i fjor. Trust me! Og du vet selv at vakter ikke er til å stole på :)


Kom an!sett ned foten da mann!er det fruen som bestemmer hvor du skal sitte på foppalkamp?hvis det er ungene så er de for dårlig oppdratt:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Brannfrelst"Ja du har rett,det er meget latterlig. Det var vel skikkelig dumt å ikke stå med resten av supporterene. Er ikke så lett når en har familie fra trøndelag som heier på motstanderen. Men nok om det. Er ikke enig northside. Det var garantert mer i år enn i fjor. Trust me! Og du vet selv at vakter ikke er til å stole på :)


Kom an!sett ned foten da mann!er det fruen som bestemmer hvor du skal sitte på foppalkamp?hvis det er ungene så er de for dårlig oppdratt:-)


Hadde vi bodd i Saudi Arabia hadde dette problemet løst seg av seg selv!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up