• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overgangsvinduet sommeren 2006

Started by OmOssSjølOgHansaøl, June 05, 2006, 22:01:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alexåsane

Sitter her å opdaterer som et svin på alle sider som har med Norsk fotball og Brann å gjøre. Dette er ikke godt for hjertet.. roer meg ned med litt sopranos:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brems

Hvilke andre spillere enn Bakke har Hauge under sine vinger da?

Brems

Falkman

.. høres underlig ut!! kan neppe dreie seg om Bakke.. for han burdevel ikkje være så vanskelig å gjenkjenne??.. eller stiller han kanksje i forkledning?

dudo

Quote from: "Marek"Hvordan kan det da ha seg at Scharner ble klar med bare noen få minutter igjen før fristen gikk ut.

Noen som har noen faktaopplysninger rundt dette?


Nytt vedtak før denne eller forrige sesong, ikke verre enn det! :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Kan treedjemann være faren, Svein Bakke?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Tiger

Hauge, POL og den 3'dje karen har nå gått fra møtestedet. Kan høres ut som om han 3'dje karen kunne være en engelsk kar, altså ikke spiller..
Muligens en representant fra Leeds? Møtet varte ca 1 times tid.

dudo

I flg det mine kilder har sagt til meg (heh, nå er det mye greier her) skulle det ikke være nødvendig med en representant fra Leeds...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jrgn

Kanskje du kjenner en som jobber der?

Eller kanskje Miller er på vei bort?

dudo

Om Miller skulle bort ville neppe Hauge vært der, men agenten hans, John Viola (?).
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Tiger

Quote from: "dudo"I flg det mine kilder har sagt til meg (heh, nå er det mye greier her) skulle det ikke være nødvendig med en representant fra Leeds...




Ja, ble litt mye her nå;) hehe
Men som noen skrev, det kan jo være faren. Møtet ble holdt på SAS på bryggen.

dudo

Artikkelen på iBergen er oppdatert, uten at jeg helt ser hva som er nytt... De bekrefter at Bakke er i by'n, det vet jeg ikke om de gjorde i forrige, og at en legesjekk vil stå sentralt. (Nåja, vi får nå se på det... ;-p)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jrgn

Quote from: "Tiger"
Quote from: "dudo"I flg det mine kilder har sagt til meg (heh, nå er det mye greier her) skulle det ikke være nødvendig med en representant fra Leeds...




Ja, ble litt mye her nå;) hehe
Men som noen skrev, det kan jo være faren. Møtet ble holdt på SAS på bryggen.


Hvorfor skulle faren snakke engelsk med to andre nordmenn?

dudo

Er ikke Svein Bakke sogning? Kanskje Tigers kompis er litt "treg" samtdårlig i engelsk? ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Quote from: "dudo"Artikkelen på iBergen er oppdatert, uten at jeg helt ser hva som er nytt... De bekrefter at Bakke er i by'n, det vet jeg ikke om de gjorde i forrige, og at en legesjekk vil stå sentralt. (Nåja, vi får nå se på det... ;-p)


Får for guds skyld håpe de tar en grundig legesjekk om det er Bakke...
ons Ivar skal hem...

Jrgn

Quote from: "dudo"Er ikke Svein Bakke sogning? Kanskje Tigers kompis er litt "treg" samtdårlig i engelsk? ;-p


Dersom han jobber på hotell bør han da forstå engelsk noenlunde bra....

Marek

Quote from: "Jrgn"
Hvorfor skulle faren snakke engelsk med to andre nordmenn?


Men dette må da være opplagt, POL forstår jo neppe et eneste ord av hva disse sogningene sier!
ons Ivar skal hem...

Tiger

Quote from: "Jrgn"
Quote from: "Tiger"
Quote from: "dudo"I flg det mine kilder har sagt til meg (heh, nå er det mye greier her) skulle det ikke være nødvendig med en representant fra Leeds...




Ja, ble litt mye her nå;) hehe
Men som noen skrev, det kan jo være faren. Møtet ble holdt på SAS på bryggen.


Hvorfor skulle faren snakke engelsk med to andre nordmenn?


I følge kilden min, som ikke kjenner til 3'dje mann, KUNNE det se ut som karen ikke var fra Norge....men som sagt...Ingenting ble hørt, kun sett fra avstand.

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

ein71

Dette minner litt om "jaget" på radio1

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brems

Kanskje tredjemann er Viola?!

Brems

dudo

Men hva skal man med to agenter? Siden Hauge var der óg, mener jeg...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Ser at ibergen.no i sin desperasjon har nå begynt å ringe moren til Bakke. Direkte ufint...
ons Ivar skal hem...

Brems

Jeg tenkte om det gjalt en overgang rundt Miller

Brems

Alexåsane

Quote from: "Brems"Jeg tenkte om det gjalt en overgang rundt Miller

Brems


Då hadde jeg gått rett å lagt meg.. Sovet i et par dager.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

dudo

Spørsmålet står; hva skal man med to agenter?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Quote from: "Brems"Kanskje tredjemann er Viola?!

Brems


Kanskje tredjemann er crazy Joe Devola?
ons Ivar skal hem...

Brems

*HAHA* Han fra Seinfeld?

Brems

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Straffe!!!

Så lenge eneste bekreftede kilde er Ibergen ser jeg på dette som vrøvl og pølsevev.

Den gjengen har mistet sin gjennomslagskraft for LENGE siden.

Stoler langt mer på stuepikene på SAS Bryggen, for å si det sånn...

Tiger

Har nå fått bekreftet at Bakke har vært med på møtet. . . Bakke gikk etter en stund. Faren må da ha vært den ukjente...

dudo

Nå har fxt lagt det ut óg da, samt at flere her inne har kilder (som helt sikkert er uavhengig av hverandre) som tilsier det samme, samt at bt også har en sak om det, så det er IKKE bare ibergen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Falkman


Marek

Man ser da for faen meg forskjell på Hauge og Erik Bakke!?!?!
ons Ivar skal hem...

xTaTic

Quote from: "dudo"Nå har fxt lagt det ut óg da, samt at flere her inne har kilder (som helt sikkert er uavhengig av hverandre) som tilsier det samme, samt at bt også har en sak om det, så det er IKKE bare ibergen.

Men spørsmålet er jo om ikke avisene bare kopierer hverandre.
Azar saken er jo et godt eksempel på det!

dudo

Da refererer de til hverandre, gjør de ikke det da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Jrgn




Brems

MEN det er iBergen vi snakker om her!


Bremmmmmms!

Jrgn

Nå blir det SYK konkurranse på midten til Brann!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kararay

venter til sporten på tv eg... //ibergen.no er ikkje helt til å stole på... kremt AZAR
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Marek

Lurer på hva HH sitter og tenker på i aften.
ons Ivar skal hem...

Falkman

fabelaktige nyhyter.. HVIS  det stemmer..


ein71

Stoler ikke helt på ibergen men viss det stemmer så FY FAEN FOR EN MIDTBANE VI HAR, og det innkluderer benken

Brems

Blir nesten litt kvalm her jeg sitter. For en by, for en klubb, for et lag vi heier på!

Brems

oslo øst

dæven nå fikk eg en tåre i øyekroken
fram med konjakken
utrolig jævla bra jobba pol
ring meg så skal du få noen trav tips

Go Up