• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann ut i Europa?

Started by C@Bøe_79, June 02, 2006, 10:05:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Candyman

Quote from: "SigveK"
Quote from: "dudo"Da blir det vel i så tilfelle tur til Kypros? Jfr Benitez' uttalelser de siste dagene.

Og uansett, så er forhåpentligvis situasjonen roet seg betraktelig før det blir aktuelt for Brann å spille der.

Ja, eller blitt ett reint helvette i ett land i krig mot Iran og Syria.

Menmen, ikke meningen og starte politikkdiskusjon her inne.

Ser positivt på at vi skal komme videre. Disse svenskene er langt i fra det verste vi kunne fått. Men lurer på når det begynner å bli klingende mynt i kassen i denne turneringen!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Gud

Pengene begynner ikke å renne inn før vi kommer videre fra gruppespillet. Noe som er svært usannsynlig, men hadde vært veldig kjekt hvis det skjedde.

Bruiser

Eg trur det er lite sannsynleg at vi tek oss særlig langt i Uefa cupen når vi ikkje eingong har fordelen av å spele på heimebane. Vi skal vere rimelig godt fornøgde om v kjem oss til gruppespelet og speler ålreit der, so får vi heller ta Europa med storm når stadion står ferdig.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator


Christian

Quote from: "Xminator"http://www.nettavisen.no/sport/uefa/article697802.ece

De israelske klubbene får ikke spille hjemme.


Spør du meg så burde de vel strengt tatt ikkje få spilt i europeiske turneringer i det hele tatt, men det er en annen sak.

Vi e di beste

Lurer på en ting. Skulle Brann ta seg til europacupspill neste sesong, vil kampene da gå på Stadion?
Er ikke sikker, men mener å ha hørt noe om skifte av matte og arbeid med å få bedre drenering i seriepausen mellom 2007 og 2008. Da vil vel heller ikke RL være aktuelt for Brann (ikke at DET er noe savn for min del)
Forøvrig skulle VIP/media/sanitær/garderobe-fasiliteter være godkjent når Kappa-tribunen står klar neste år!

Ricky

Det vil vel være naturlig å anta at Brann vil forsøke å fremskynde planene om varmekabler til enten kommende vinter eller sommeren 2007, dersom vi vinner serien og skal ut i CL-kvalik neste høst. Samtlige andre essensielle stadionkrav møtes vel med den nordre tribunen som skal bygges nå i vinter (krav til garderober, VIP og presse).

Alt som mangler da er at Brann kan garantere en spillbar matte året rundt. For en klubb ved 62.breddegrad betyr det i praksis varmekabler og/eller kunstgress, men er ikke helt utenkelig at UEFA kan akseptere en midlertidig (og kostbar) løsning med varmepumper og diverse. Skal holde hardt, men men..

Superjack

http://fotball.bt.no/eliteserien/article63381.ece

Det ser ut til at vi får se Brann her på stadion, om de klarer å nå UEFA-gruppespillet.

Det hadde vore kjekt! :D
Brannsupporter.

enavgutta

Tviler på at de klarer å bygge garderobene i riktig størrelse innen den tid Jack.

Xminator

Det er vel heller snakk om en dispensasjon Enavgutta.

enavgutta


Superjack

Ser ut til at Branns problematikk med UEFA-cup på stadion stopper hos en middelmådig svensk 1. divisjonsgreie.
Herregud!
Brannsupporter.

Candyman

Bare å innse. Vår egen feighet på hjemmebane er i ferd med å sende oss på hodet og ræven ut av Europa!

Vet ikke om jeg tør å gå på jobb i morgen! Hører latter presse seg ut mellom trønderbarter!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

power

Pinlig, rett og slett.

Ricky

Quote from: "Candyman"Bare å innse. Vår egen feighet på hjemmebane er i ferd med å sende oss på hodet og ræven ut av Europa!

Candyman

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Candyman"Bare å innse. Vår egen feighet på hjemmebane er i ferd med å sende oss på hodet og ræven ut av Europa!

Ja, det kan du godt si. Men egentlig ikke. Sett at disse svenskene ligger ca. mellom Løv-Ham og Sogndal. Brann slår ikke disse uten videre med b-laget!!! Så det var naivt og tåpelig. Og det ødela alt. SKANDALE!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Så er jo spørsmålet om vi faktisk hadde ønsket å se Brann bli ydmyket av ett europeisk storlag. Med tanke på skandaleinnsatsen og fraværende viljen til å vinne Brann har vist etter VM (med ett unntak), så er det like greit.

De tre andre lagene skal gi bort mange poeng om dette skal bli gøy, og alt som da skjer er vel at lag nummer 4 og 5 blander seg inn i tetstriden.

Henki

Tja, er det så ille at vi er ute av UEFA-cupen da?
Ballen skal fremover!

Skumling

Selvsagt hadde det vært gøy å være med! Som Arne Scheie pleier å si: "jeg er jo litt interessert i fotball". Sjansene for å gå til gruppespillet ville sannsynligvis vært små, men jeg hadde i hvert fall storkost meg. Brann er en pygme internasjonalt, og vi kunne spilt helt uten press og forventninger om seier. Og hva med en heidundrendes bortetur eller to? Det er rett og slett tragisk at vi ikke får delta.

bulldog

det er jo greit å slippe å bli svinebanket av grasshoppers...
bulldog

Candyman

Men blir ikke så greit å se gresshoppene kjøre ræven av de som pælmet oss baklengs ut av cupen som en gjeng med svenskevitser! Vi skal liksom være på samme nivå som dem!!

Flaut!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

krøvel vellevold

Quote from: "Henki"Tja, er det så ille at vi er ute av UEFA-cupen da?
Legg ned hele klubben!

Go Up