• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fering etter seier!

Started by #7, May 31, 2006, 16:03:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

#7


Endre


Snublefot

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=5702

les de 4 siste innleggene i den tråden..  så ser du at det er blitt spurt om allerde.. jeg personlig har også mitt synspunkt på saken..

jeg er stolt av at vi har et lag som IKKE gjør som alle andre apekatter i dette landet=)  brannspillerne må få feire som de vil=)

Northside

Må si eg savner litt det at de samles og takker oss, bøyer seg osv.

Men bryr meg ikke så mye om det så lenge de takker oss! Husker i fjor, der ble vi ikke ofte takket, selv ikke etter en lang bortetur hvor vi sang og støttet laget, så klappet de bare litt rett før de gikk inn i garderoben med tap eller uavgjort i sekken.

Brannfrelst

Northside: Du hadde vel ikke vert supporter i England da. Der takker de vel bare skikkelig for kampen når sesongen er slutt og laget har vunnet serien,eller unngått nedrykk. Vent til nest siste serierunde da de kan slippe seg skikkelig løs når gullet er kommet hjem til Bergen :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

Jeg savner ingenting,vi leder serien og spillerene takker oss for kampen.
Ikke vits å rokke med noe så bra..
Dessuten takket bare spillerene oss med "bølgen" i tette oppgjør som endte med seier,eller når det var uventet at vi skulle vinne og kanon-kamper av laget..
Kan ikke huske å ha sett laget ta "bølgen" etter 2-2 hjemme mot Haugesund..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

HansaZ

Quote from: "Brannfrelst"Northside: Du hadde vel ikke vert supporter i England da. Der takker de vel bare skikkelig for kampen når sesongen er slutt og laget har vunnet serien,eller unngått nedrykk. Vent til nest siste serierunde da de kan slippe seg skikkelig løs når gullet er kommet hjem til Bergen :wink:


Vdr England så er nå det en sannhet med modifikasjoner. Mine erfaringer er at de er flinke til å takke fansen også der, selv om kanskje i større grad på bortekamper.

Brannmus

Et par ting som kan være verdt å tenke på her. Den første og kanskje viktigste er at før denne sesongen, så ble det innført nye regler for sendeplanene som TV2 kjører. Den innebærer at spillerne må komme seg av banen i en helsikkens fart veldig ofte. De skal inn til intvervjuer hos TV2 noen av dem, og de har et tidspress på seg for å rekke til presseteltet som nå er satt opp utenfor Stadion. Alt dette skal skje innenfor noen få minutter. Ganske strenge regler på dette og dermed blir det dårligere tid for spillerne.

Samtidig, så syntes jeg det er bra at spillerne ikke jubler hemningsløst etter seirene. Et vinnerlag skal ta seieren med fatning og så jobbe videre. Gi litt applaus og så gå av banen. Et lag som kjemper mot nedrykk eller som er i en dårlig periode har større behov for å feire sine seire. Jubelen og takken til publikum kan komme etter sesongen når vi forhåpentligvis har fått fingrene i noe edelt metall.

ChrisBGG

ikke noe edelt.. det edleste!
 R A N N

enavgutta

Scharner visste å sette pris på flagget og Hansaen !

Bare vent til Azar kommer. Da blir det jubelscener som vi elsker på Stadda !

Forøvrig greit at spillerene ikke går bort og tar den der latterlige "holde hender bukke idiotien" som resten av pakket i Tippeligaen driver med.

Men Sætnernes, nå må du vokne ! Neste gang du scorer bør du komme opp på gjerdet på Hansaen. Det liker vi :-)

http://img521.imageshack.us/my.php?image=bandenpaastadda12ri.jpg

Go Up