• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamper i opptak

Started by Bataljonen, May 29, 2006, 23:00:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tormi

Quote from: "UnnamedFeeling"GRATULERER MED GULLET, ALLE SAMMEN! Og ikke minst med en herlig fest i kveld!

Kampen finner du som torrent her; http://thepiratebay.org/tor/3863207 !


Linken virker ikke - noen som kan fiske den frem igjen. Finner den ikke på piratebay heller ved søk etter "brann".
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

RC

Ingen som seeder... Kom igjen da!

Arnamann

Der ja! Endelig en seeder på.. Har allerede lastet opp nærmere 8gb på denne, men skal la den stå på til det er mange seedere.
Gleder meg vilt til å gjenoppleve den kakonstemningen som var på søndag :D
AM
rnamann

Hausberg

Quote from: "Arnamann"Der ja! Endelig en seeder på.. Har allerede lastet opp nærmere 8gb på denne, men skal la den stå på til det er mange seedere.
Gleder meg vilt til å gjenoppleve den kakonstemningen som var på søndag :D
AM


ja nå stoppet den opp på 80% hos meg:( visst jeg ikke får kampen til kvelden blir jeg oppriktig lei meg, ingen prison break og ingen brannkamp. huff huff huff
itt hjerte står i Brann......

tormi

Quote from: "Arnamann"Der ja! Endelig en seeder på.. Har allerede lastet opp nærmere 8gb på denne, men skal la den stå på til det er mange seedere.
Gleder meg vilt til å gjenoppleve den kakonstemningen som var på søndag :D
AM


Men kor e en link som funker da.. Kan ikke du få sendt med torrenten da
.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Ikognoti

Også min stoppet på 80%..

klysa

Her også.

Hvilken tøysekopp som legger ut kampen uten noe videre seeding, samme gjelder personen som fikk lastet den ned og sluttet og seede med en gang den var nedlastet.

Kampen går forøvrig på tv2 sport 00.30 i kveld\natt, så visst noen hadde giddet å tatt den opp i bra kvalitet hadde jo det vært fint.

tysup

Quote from: "vekkreist"Noen med torrent eller lign. av gullfesten? ser den ligger i sin helhet på http://www.fxt.no/tippeligaen/article1411281.ece ,men vil gjerne ha den på hardisken! hehe :)

Du kan laste ned sånne klipp med SDP Downloader.
http://www.digital-digest.com/software/SDP_Downloader.html
Funker ikke alltid like bra men med litt tålmodighet får man lastet ned det meste. Det går også ann å laste ned fra TV2 Sumo.

Min stoppet også på 80...  :evil:

UnnamedFeeling

http://thepiratebay.org/tor/3865463

Jeg seeder det jeg klarer. Med noen-å-hundre som laster ned, og én som laster opp, tar det nødvendigvis litt tid.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Arnamann

Ok, godt å høre.. Skjønner at det tar tid. Så snart jeg er ferdig skal jeg hjelpe til så godt jeg kan.

AM
rnamann

Candyman

Nå har jeg 0 seed og 54 peers. Har lastet opp nesten 3Gb, og har lastet ned 88,1%... Om noen kan seede så vi får hele filen skal jeg la min pc stå på også. Det gjør den forsåvidt alltid :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BojeN

Jeg er på 87,7%....lasted opp 9.13GB....håper virkelig litt fler får ned hele filen så det går litt fortere og laste ned...er nå 0 seed og 57peer.... :shock:
ojeN

Ikognoti

Merkelig.. Jeg står nå på 88.1%, men når jeg skal spille av det jeg hittil har lastet ned kommer jeg bare 3 minutter ut i kampen. Pluss de 15-16 minuttene før kampen faktisk sparkes igang. Nå er ikke jeg så god i prosentregning, men jeg nekter å tro at 18 minutter utgjør 88.1% av hele filen..

Eller er det noe jeg gjør galt? Må jeg vente til hele kampen er lastet ned før jeg kan begynne å se kampen?

BojeN

Kommer helt an på hvilken client du bruker for og laste ned,,,,de fleste har ikke akkurat en god avspiller...og jeg pleier some oftest aldri og kunne se mer in ca 20% (kanskje mindre) selv om jeg har lastet ned 80%....Er nok bare og vente..... :(
ojeN

Ikognoti

Bruker uTorrent til å laste ned og VLC til å spille av.

Arnamann

rnamann

ram

Dette kan jeg ikke mye om, derfor lurer jeg på om noen kan svare meg på følgende:

Holder på å laste ned med uTorrent, kommet opp i ca 89%, upload 6,3 Gb. Hva er forskjellen på Seeds og Peers? Er det noe jeg kan gjøre for å dele mer, enten nå eller når jeg forhåpentligvis blir ferdig en gang?

Arnamann

Seeds er ganske enkelt de som er ferdig med å laste ned og kun laster opp til andre.
Peers er de som både laster ned og samtidig deler sine 'ferdignedlastede" filer med andre.
Du kan manuelt gå inn og sette uploadspeed osv i klienten din, det samme gjelder shareratio, men det kan se ut som du har gjort mer enn det man kan forvente av den vanlige bruker allerede, 6,3GB vil si at du allerede har lastet opp 3 ganger så mye som ned...

AM
rnamann

pissepåengen

kan folk begynne å seede igjen?:)
har stått i ro på 89% i flere timer no!
Bergen ut av norge!

Candyman

Ikogniti: Det er som det sies her, Seedere er de som besitter hele filen, Peers er de som besitter stykker av den.

Som det også ble sagt så er torrent teknologien slik at den deler filen opp i bøtter og spann med deler, i dette tilfelle 1261 deler på vel 2Mb hver.

Så om du har en rekke av de første så kanskje du klarer å spille av litt, men så mangler du en del og ikke noe virker mer.
Av og til kan du ha 99,99% og får ikke sett noe.

Uten at den personen som har hele filen kommer inn og deler så er altså dette prosjektet helt dødfødt, og vi kan liksågodt legge ut filmen på nytt.

Noen må seede til flere har HELE filen komplett...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Ikognoti

Quote from: "Candyman"Ikogniti: Det er som det sies her, Seedere er de som besitter hele filen, Peers er de som besitter stykker av den.

Som det også ble sagt så er torrent teknologien slik at den deler filen opp i bøtter og spann med deler, i dette tilfelle 1261 deler på vel 2Mb hver.

Så om du har en rekke av de første så kanskje du klarer å spille av litt, men så mangler du en del og ikke noe virker mer.
Av og til kan du ha 99,99% og får ikke sett noe.

Uten at den personen som har hele filen kommer inn og deler så er altså dette prosjektet helt dødfødt, og vi kan liksågodt legge ut filmen på nytt.

Noen må seede til flere har HELE filen komplett...



La merke til det nå, man kan for eksempel spole til det 57. minutt mens for eksempel det tiende minuttet mangler.

Candyman

Dersom noen vet hvem denne "Tommen" som har lagt ut torrenten er så får dere ta kontakt med han.

Ser at mange av oss ca. 50 som laster nå nærmer seg de 90% som ingen ser ut og komme særlig over. Men ikke slå av folkens...plutselig kan en komme innpå og da gjelder det å være på nett... :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

pissepåengen

Bergen ut av norge!

ram

91,7% her.
Ser at det er en del røde streker på grafikken som viser availability. Betyr det at det er ingen av de som deler nå som har disse delene?

Candyman

Quote from: "ram"91,7% her.
Ser at det er en del røde streker på grafikken som viser availability. Betyr det at det er ingen av de som deler nå som har disse delene?

Hmm...kommer litt an på klienten du bruker. Jeg bruker ABC, så jeg kjenner ikke til de strekene.

Men jeg kan se at nå er vi alle oppe i snart 96%. Det er da iallefall noe ;-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Arnamann

Ja! Nå skjer det ting her.. logget akkurat på en seeder, regner med filen er ferdig om få minutt nå.. gleder meg sykt.. selv om det nå selvsagt er altfor sent å sitte seg ned for å nyte kampen, hehe...

AM
rnamann

tysup


Candyman

Så det logget seg på en seeder jeg og, men det så ikke ut som om han uploadet noe som helst før han logget seg av igjen... Får håpe han logger seg på igjen!! Og i tillegg velger å seede da...!!!

97,5%
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

HansaInferno

da laster jeg ned også. Ingen som seeder for øyeblikket, men det kommer vel noen tilbake? Kom igjen folkens!! Bare må ha denne kampen.
Breiflabben, baby!

smaalanda

Bare å få den ned folken, trenger masse seeders til eg kommer hjem om en uke!   : :wink:
KMO!!!

krøvel vellevold

Hvorfor er det aldri noen som husker å spille inn kampen når den går på tv2? Ingen som luktet at dette kunne bli et minne å ta vare på?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Hvorfor er det aldri noen som husker å spille inn kampen når den går på tv2? Ingen som luktet at dette kunne bli et minne å ta vare på?


Jeg tenkte også på det. Må være bedre å spandere noen tusenlapper på en opptaker enn å stresse med dette hver gang.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Ikke minst går de fleste kampene i reprise på TV2 Sport gjennom hele uken. Den gikk i natt og idag vises den kl. 1700. Kjøp en DVD-opptaker, vel verdt pengene! :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

HansaInferno

Breiflabben, baby!

Hausberg

Quote from: "HansaInferno"Seed folkens! :)


jeg fikk den ned nå:) så den blir delt ut til allmenhet av meg nå:)
itt hjerte står i Brann......

Brann&Bergen<3

finner ingen link som funker :s

Kan noen legge ut link som funker. Eller hvis noen hadde orket å brenne på DVD og sende den til meg snakke vi en & gullpils og hundrelapp ;)

Send PM

Bombefar

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Hvorfor er det aldri noen som husker å spille inn kampen når den går på tv2? Ingen som luktet at dette kunne bli et minne å ta vare på?


Jeg tenkte også på det. Må være bedre å spandere noen tusenlapper på en opptaker enn å stresse med dette hver gang.


Har tenkt på DVD opptaker lenge, men blir liksom aldri noe av. Litt treig i vendingene som vanlig

anders_flanderz

Er det noen pogram der man kan "ta" opp kampene som ligger på TV2 sumo?
rite Drite Drite Drite på Oslo By


Bombefar

Har laget en torrent med opptak fra alle TV2 sine sendinger fra gullfesten, medaljeutdelingen og alle Branns mål fra 2007 sesongen.
Dette er en webrip, men med bra bildekvalitet. Hjelp til å seede etter nedlasting...

http://thepiratebay.org/tor/3867448

HansaInferno

Herlig, jeg setter den på nedlasting nå og skal seede når je ger ferdig. Holder forresten på med Viking-kampen enda, men det har mye med at min internettkobling av og til faller ut.
Breiflabben, baby!

C@Bøe_79

Ingen som klarer å få dette lagt ut på Rapidshare?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bombefar

Har lagt ut en ny torrent. Denne gang med klipp fra BTV og BrannTV, samt to klipp fra TV2 som ikke kom med i den forrige torrenten

http://thepiratebay.org/tor/3867545

HansaInferno

Er det ikke lyd på Brann - Viking? Hvilket program bør man kjøre det i? Har VLC media palyer, men ingen lyd dessverre.
Breiflabben, baby!

RC

Quote from: "HansaInferno"Er det ikke lyd på Brann - Viking? Hvilket program bør man kjøre det i? Har VLC media palyer, men ingen lyd dessverre.


Bruker VLC og funker fint. Gå inn på audio og se instillingene.

HansaInferno

Det folger med en logg på VLC der står det "audio output is starving, playing silence". Jeg er ingen ekspert, men det betyr vel at den ikke spiller av lyden... Kan dette brennes ut og spilles på vanlig DVD-spiller?
Breiflabben, baby!

Eivind

Flere torrenter av kampen? Funker ikke de tidligere linkene..

klysa

Quote from: "HansaInferno"Det folger med en logg på VLC der står det "audio output is starving, playing silence". Jeg er ingen ekspert, men det betyr vel at den ikke spiller av lyden... Kan dette brennes ut og spilles på vanlig DVD-spiller?


Ja

Rune felt F

Quote from: "krøvel vellevold"Hvorfor er det aldri noen som husker å spille inn kampen når den går på tv2? Ingen som luktet at dette kunne bli et minne å ta vare på?


Jepp, jeg gjorde det. Noen som har peiling på hvordan man kan få det fra dvd-opptageren til dataen? Uten å bruke kompliserte datauttrykk? har sånn bit torrent greie..

Go Up