• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamper i opptak

Started by Bataljonen, May 29, 2006, 23:00:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Jeg regner med den ligger på norbits, om noen er så heldig å ha konto der... (Hint; invite meg!)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bombefar

Quote from: "dudo"Jeg regner med den ligger på norbits, om noen er så heldig å ha konto der... (Hint; invite meg!)


De gode nyhetene: Ja den ligger der, ja jeg er medlem

Den dårlige: Har ingen invites

bjss

Er ikke kjent med norbits, men hvis den finnes der er det vel noen som kan få lagt den over til the Pirate Bay slik at vi vanlig dødelige kan laste ned?

dudo

Det er noen her som har konto ja, men jeg husker ikke hvem. Måtte de melde seg!

Enn så lenge går det jo an å se den på Sumo for de av oss som har det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bjss

Drømmer om en "produksjon" alá det noen laget etter cupfinalen mot Lyn. Beste dobbelt DVD'en jeg har i hyllen :-)

Denne RBK kampen kan jo bli minst like betydningsfull!

anders_flanderz

Quote from: "Pondan"Må vell ha TV2 Sport for å se kamper i reprise, er ikke nokk å ha vanlig Sumo..


eg har no alle kampene her...
rite Drite Drite Drite på Oslo By

dudo

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "dudo"Jeg regner med den ligger på norbits, om noen er så heldig å ha konto der... (Hint; invite meg!)


De gode nyhetene: Ja den ligger der, ja jeg er medlem

Den dårlige: Har ingen invites


Er nye gode nyheter på vei? Som at du har lastet den ned og legger den ut på piratebay? ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gud

Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "Pondan"Må vell ha TV2 Sport for å se kamper i reprise, er ikke nokk å ha vanlig Sumo..


eg har no alle kampene her...


Jeg har også Sumo, men jeg kan bare se de nyeste kampene i reprise. Ingen kamper spilt for flere runder siden kan jeg se i reprise.

dudo

Jo, man kan det, men det er jævlig vanskelig å finne dem. Men jeg har sett det bli gjort!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gud

Har hørt at det skal gå ann, men klarer ikke å finne de kampene uansett hvor mye jeg leter...

Luke Skywalker

Da har jeg ringt TV2 og sjekket. Det går ikke an, de har kun kamper ca 1 uke bak i tid. Men om du har Sumo abbonement, så kan du ta kontakt med de og be om tilgang til en spesiell kamp. Da sender de en link til deg per epost.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Xminator

For ågerprisen de har på tv2 sport burde man fått tilgang til samtlige kamper.

Roald

De som har kampen bør legge den ut på piratebay snarest.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Luke Skywalker

Quote from: "Roald"De som har kampen bør legge den ut på piratebay snarest.


Det er jo ulovlig.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

dudo

Like ulovlig som å la noen kopiere DVD-en. Det blir neppe strafferettslig forfulgt, for å si det sånn...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann&Bergen<3

noen som vet når kampen går på tv 2 sport i reprise??

skinkerytter

Quote from: "Brann&Bergen<3"noen som vet når kampen går på tv 2 sport i reprise??


gikk kl 1300 i dag.  kommer også på onsdag kl 1700 ifølge http://pub.tv2.no/TV2/tvguide/

revert

Se på TV2 tekst-TV s 618. Der står dagens sendeskjema for TV2 sport. Dersom den går en annen dag må du se på 619 og utover.

Nuen

2.10.2007

dudo

Nå må man kjenne sin besøkelsestid her! Dere med Norbits-tilgang; få den til helvete ut på piratebay! Eller enda bedre, om noen har tatt den opp, få den ut! Om dere er redde for MIAA eller TV2 eller hvem det nå er, brenn den til meg så skal jeg seede den i en evighet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Da er jeg i ferd med å laste ned RBK-kampen. Dessverre skal jeg ut om bare noen minutter, så jeg får ikke lagt den ut på piratebay før i morgen. Men fortvil ikke; den er på vei!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

smaalanda

Quote from: "dudo"Da er jeg i ferd med å laste ned RBK-kampen. Dessverre skal jeg ut om bare noen minutter, så jeg får ikke lagt den ut på piratebay før i morgen. Men fortvil ikke; den er på vei!



Konge! Lover eg skal seede i noen dager =)
KMO!!!

dudo

http://thepiratebay.org/tor/3774086

Heh, jeg er visst litt for sen til vorspielet... Bra for dere! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hausberg

Quote from: "dudo"http://thepiratebay.org/tor/3774086

Heh, jeg er visst litt for sen til vorspielet... Bra for dere! ;-p


glimrende:) bra fart ble det på den og. skal selv seede den en stund. denne bør flest mulig få:)
itt hjerte står i Brann......

dudo

Ja, det er bare å seede! :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

The Boss

Quote from: "dudo"http://thepiratebay.org/tor/3774086

Heh, jeg er visst litt for sen til vorspielet... Bra for dere! ;-p


Glimrende jobbet!!

Kai-Olai

Laster ned som en gal nå, jeg..

Noen som kan dele Brann-Suduva også? =P

jako

Noen som kan seede please? :)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Brann_ruler86

Helvete, lastet ned med god fart og så stoppet nedlastingen på 96.6%!! Jaja, jeg får vel bare vente litt til.....
Gå ta banen!

dudo

Har store internettproblemer, men seeder når jeg kan. Det er uansett minst tre andre som har den, så det går nok greit til slutt! :-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

esskåbrann1

noen som kan seede BRANN - RBK 1-3? Stoppet på 68,4 %

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

SKBMiller

hva må jeg ha for å laste dne ned derifra?

om noen har den på dvd betaler jeg gjerne for å få den tilsendt.
send PM

Markmus

Quote from: "SKBMiller"hva må jeg ha for å laste dne ned derifra?

om noen har den på dvd betaler jeg gjerne for å få den tilsendt.
send PM

Bruk et torrent-program. uTorrent funker bra.
Ka du ve?

The Boss

Quote from: "UnnamedFeeling"LSK - BRANN 1-5!!

Torrent finnes her; http://thepiratebay.org/tor/3825316


TUSEN TAKK, denne eg ville etterlyse, du er en Gud!

smaalanda

Quote from: "The Boss"
Quote from: "UnnamedFeeling"LSK - BRANN 1-5!!

Torrent finnes her; http://thepiratebay.org/tor/3825316


TUSEN TAKK, denne eg ville etterlyse, du er en Gud!



Du er en helt Unnamed!
KMO!!!

RC

Noen som har LSK kampen på DVD?

Pondan

Quote from: "Markmus"
Quote from: "SKBMiller"hva må jeg ha for å laste dne ned derifra?

om noen har den på dvd betaler jeg gjerne for å få den tilsendt.
send PM

Bruk et torrent-program. uTorrent funker bra.


Var litt stille der no.....

RC

Quote from: "Pondan"
Quote from: "Markmus"
Quote from: "SKBMiller"hva må jeg ha for å laste dne ned derifra?

om noen har den på dvd betaler jeg gjerne for å få den tilsendt.
send PM

Bruk et torrent-program. uTorrent funker bra.


Var litt stille der no.....


Ingen som har brent den på CD enda?

Send PM, takk :D

SKBMiller


Kararay

eg prøver men får ikkje brent den over. har to dvd'er igjen å prøve på. vi får se om eg klarer det nå...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Kararay

Da har eg den på DVD... :)

Men koffor har noen fjernet torrenten på den?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

SKBMiller


HeiaBrann!


Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

ostraume

Noen som legger ut Brügge - Brann? Hadde vært moro å se igjen i edru tilstand.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Bruiser

Den ligg tilgjengeleg på TV2Sumo.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

dudo

Kan noen seede Brann-Stabæk? Jeg har mistet den, på en eller annen måte.

http://thepiratebay.org/tor/3751351/Brann_-_Stab__k_22._juli
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up