• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamper i opptak

Started by Bataljonen, May 29, 2006, 23:00:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

eg hadde eit snitt på ca 50
jævlig treigt, men det var verdt ventinga

JhonnyBeGood

Kan noen seede kampen!!!!!!!!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Noddy


chris_henrik

Quote from: "Noddy"Jeg har lagt den ut i Xvid nå

http://thepiratebay.org/tor/3675323/Eliteserien.R3.Brann.VIF.PDTV.Xvid


Da var den på boksen. Takker.
<BRANN> ..... DKFM

Corran

hvor raskt klarer noen å legge ut kampen i dag?
Eg får ikkje sett kampen pga konserten i vestlandshallen i dag og kunne tenke meg å se den i natt eller i morgen :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Tore Larsen

Quote from: "JhonnyBeGood"Kan noen seede kampen!!!!!!!!


Min står og seeder så håper det kan hjelpe litt :)
Mvh

Tore

Noddy

Det bør jo være mulig å få lagt den ut ganske kjapt. Brann-Vif var hvertfall mulig å få tak i en drøy time etter kampslutt. Skal holde utkikk etter den når jeg kommer hjem igjen i kveld

Noddy

Jeg vil herved ikke bruke noe tid på å få tak i Rosenborg-Brann. Håper at dere kan forstå dette. Den nærmeste uken vil bare bli brukt til å følge min favorittidrett; snooker. Bør være mulig å få forståelse for dette

smaalanda

Quote from: "Noddy"Jeg vil herved ikke bruke noe tid på å få tak i Rosenborg-Brann. Håper at dere kan forstå dette. Den nærmeste uken vil bare bli brukt til å følge min favorittidrett; snooker. Bør være mulig å få forståelse for dette


Det første ja absolutt, den andre sliter eg litt med.
KMO!!!

arntf

Quote from: "Noddy"Jeg vil herved ikke bruke noe tid på å få tak i Rosenborg-Brann. Håper at dere kan forstå dette. Den nærmeste uken vil bare bli brukt til å følge min favorittidrett; snooker. Bør være mulig å få forståelse for dette


Foståelse; muligens. Tilgivelse; neppe.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

JhonnyBeGood

Quote from: "Noddy"Jeg har lagt den ut i Xvid nå

http://thepiratebay.org/tor/3675323/Eliteserien.R3.Brann.VIF.PDTV.Xvid



Har lastet ned denne her no, men vet ikke hvordan eg får sett an??

har en mappe med cd1 og noen filer og en mappe med cd2 og en med en sample...

Ka må eg gjøre for og få det om slik at eg får sett kampen??
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Corran

Må sikkert pakke ut filene og så ha et program som viser filmsnutter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Last ned winrar ( http://www.rarlab.com/rar/wrar37b8.exe ), installer og gå så til mappen hvor du lastet ned kampen. Nå kan du høyreklikke på en av filene og velge "Extract here". Da blir videofilen lagt i den mappen, og du kan åpne den i medieavspilleren din. Hvis du ikke får åpnet den anbefaler jeg VLC-player, som spiller så og si alt. ( http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html )
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BuG

Seed på VIF-kampen da plz =)
Sitter og laster ned nå.. Hadde vært fint med litt fart =D
ullet 2007! =)

BuG

Ser ikke at noen seeder enda? Ingen som kan ta seg en tur inn og seede i natt feks ? Ville vært EVIG takknemlig..

Please,
ullet 2007! =)

smaalanda

Hadde gjort seg med en torrent fil på Brann - Lillestrøm nå altså!
KMO!!!

Truls A

Eg holder på å ta opp Brann-Lillestrømk ampen no mens den i skrivede stund sendes i reprise på Tv 2 Sport. Skal gjøre et forøk på å legge den ut på nettet i morgen formiddag.
ruls André

smaalanda

KMO!!!

The Boss


UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

smaalanda

Vist noen kunne seeded Brann - Vålerenga også så hadde det gjort seg, mistet den når eg formaterte.
KMO!!!

farzn

Noen som gidder å seede litt på Brann-lsk? Går veeeeeldig tregt nå!

anders_flanderz

vist noen forklarer meg kordan eg tar opp filmer så skal eg fikse mange brann filmer...;);) har TV2 sumo...alle kampene ligger der
rite Drite Drite Drite på Oslo By

UnnamedFeeling

Quote from: "farzn"Noen som gidder å seede litt på Brann-lsk? Går veeeeeldig tregt nå!
Jeg seeder litt til nå, en stund framover i hvert fall.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

smaalanda

KMO!!!

Hausberg

Quote from: "smaalanda"


ja noen som har den. pliz legg ut:)
itt hjerte står i Brann......

UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Nettn

Kan noen seede Brann - LSK? jeg står fast på 96,8%.

dudo

Seeder som bare det, jeg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nettn


Klaus_Brann

Kan noen seede VIF kampen igjen??Veldig lysten på å ha denne:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

smaalanda

KMO!!!

tr0Ndemann

Har prøvd å laste ned disse kampene noen ganger nå, men får bare en ødelagt fil ned.. Noen som vet hva feilen er, evt. hva jeg gjør feil?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

thesevs

bruker du VLC ??

hvis ikke så kan du laste ned ved www.vlc.com
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Noddy


Dorinda

Er det noen som har cupfinale- og semifinalekampen fra 2004? Skulle gjerne hatt de.

Gud

De kan vel kjøpes av Mr. Soma.

Kararay

noen av dere her inne som kaller seg for gullbrann på piratebay? trenger semi95 seedet....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Klaus_Brann

Quote from: "Gud"De kan vel kjøpes av Mr. Soma.


Inntil han forsvant...Jeg kjøpte og betalte, men fikk ikke noe...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

smaalanda

Noen som har Brann - Stabæk på torrent?
KMO!!!

anders_flanderz

vist noen forklarer meg kordan eg tar opp filmer så skal eg fikse mange brann filmer...;);) har TV2 sumo...alle kampene ligger der
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Pondan

Må vell ha TV2 Sport for å se kamper i reprise, er ikke nokk å ha vanlig Sumo..

Speedy

Quote from: "smaalanda"Noen som har Brann - Stabæk på torrent?


http://thepiratebay.org/tor/3751351/Brann_-_Stab__k_22._juli

Når noen har lastet ned, så kan dere i det minste seede i noen dager til andre har fått den.. pleier å være veldig få seedere på brannkamper.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

smaalanda

Quote from: "Speedy"
Quote from: "smaalanda"Noen som har Brann - Stabæk på torrent?


http://thepiratebay.org/tor/3751351/Brann_-_Stab__k_22._juli

Når noen har lastet ned, så kan dere i det minste seede i noen dager til andre har fått den.. pleier å være veldig få seedere på brannkamper.



Takker og bukker.
KMO!!!

smaalanda

Tro det eller ei, men vil gjerne ha Vålerengen - Brann i opptak. Vist noen kunne lagt ut denne kampen på torrent hadde eg vært takknemlig.
KMO!!!

olebrann3

bare for å se deg selv på tv det olel:P

The Boss

Håper noen tar opp brann-rbk. eg betaler 200,- til den som brenner ut på dvd å sender til meg uansett kamputfall..

Roald

Regner det som en selvfølge at noen legger ut rosenborgkampen.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

bjss

Etter å ha måttet følge kampen via mobiltelefon er jeg helt syk etter å få tak i et opptak. Har letet rundt og ikke funnet noe enda.

Noen tips? Noen som har noe på gang?

Hausberg

ingen som har torent fil på denne kampen??
itt hjerte står i Brann......

Go Up