• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dette kan fanen meg ende med Gull!!!

Started by 1963, May 29, 2006, 15:55:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1963

Skal være veldig forsiktig men dette kan fan deise meg ende med edelt metall av den gjeveste sort.. Jeg har iallefall ALDRI sett en bedre utgave av Brann en det de viser om dagen. Men klart det er Brann vi snakker  om så alt kan skje. Men som sagt dette kan f.... deise meg ende for første gang på 40 +++++ år med GULL!!!!
an hende vi vinner gull engang:)

mahalo_nui

Vet det. Helt fantastisk!!! Var på min første Brann-kamp igår (av geografiske årsaker), og det var helt utrolig.
Satt på Umbro-feltet på rad 2, og hadde orkesterplass til Bengt Sæternes's 2-0 scoring.
For et fantastisk lag Brann har. Litt rusk i maskineriet til tider, men en fantastisk innsats som helt fortjent endte i seier og 3 poeng. Og når Lillestrøm feilet i tillegg ble det en perfekt aften.

Når serien avsluttes i høst drar jeg igang Brann-sangen på full guffe, og skremmer sikkert vettet av amerikanerne. Men fytti grisen så godt det skal føles å løpe nedover gaten i Brann-drakt og synge av full hals.

Nå må gutta holde fokus på hver eneste kamp, så går dette til topps. Et par forsterkninger til høsten i tillegg, og Brann er på vei mot noe stort.
Jeg mener, når til og med Erlend Hanstveit drar en finte Ronaldinho verdig, ja da bøyer man seg i støvet.
ahalo nui, Mjelde. Mahalo nui.

Go Up