• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Idiotisk artikkel i Dagbladet

Started by Petter Puddefjord, May 29, 2006, 11:36:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

steinbygger

Jeg tror nok at vi skal være så ærlig med oss selv å innrømme at Brann ikke akkurat har overbevist i alle kampene og at serien er så jevn at alle kan slå alle så slik sett har dagbladet rett, men det viktigste for meg er at ikke alle kan vinne serien, men det kan Brann.

Superjack

Er riktig det som blir skrevet, og viktig for Brannspillerne å ha i hodet. Alle KAN slå Brann, og kjempe deretter. Så får vi håpe at det er det de gjør og viser Esten at Brann faktisk ER mye bedre enn de andre denne sesongen :D
Brannsupporter.

Helginho

Selvfølgelig er Brann til å slå, kan faen ikke leve i fantasiverden og tro at vi er uovervinnelige..

Brann har ikke overbevist i alle kampene, og i mange hatt litt flaks med poengfangsten..

Vi klarer ikke gå igjennom en hel sesong uten tap, det kan komme mot Rosenborg, da er det viktig å reise seg igjen og nullstille til neste kamp..Det tror jeg årets versjon av Brann klarer..

Henki

Fornuftig med litt nøkternhet nå ja. Brann står overfor den tøffeste testen til nå denne sesongen når vi skal til Lerkendal og møte et hevnlystent Rosenborg. Får vi med oss poeng derfra er det meget bra! Husk på at Mjelde og co. får en utfordring med å komponere den sentrale midtbanen siden Haugen er ute.
Ballen skal fremover!

Petter Puddefjord

Helt klart enig i hovedbudskapet i artikkelen, men les nøye igjennom. Det er noe i denne artikkelen som er tull. Eksempelvis at Bergen står på hodet,  osv... Denne gangen har folk is i magen. Det er ikke mange som selvsikkert skriker ut at Brann har vunnet gull allerede.

KLIPP:
"mens resten av byen fyker til værs bare på stemningen av tabelledelse, godspill og RBK-fiasko."

1963

Klart Brann kommer til å avgi poeng denne sesongen. Men det er en helt annen rytme, en helt annen trygghet i laget i årest utgave en hva tilfelle har vært tidligere.
Det er derfor Dagbladets komentar virker litt rar, ja nesten som "jekk dere ned der borte"!!! I Bergen er vi sulteforet på edelt metall, så vær vennlig kjære Dagbladet skribent. La oss få suge så lenge vi kan på denne karamellen, det kan bli en stund til neste gang.
Ellers så er jeg super fornøyd med Brann i år, snakk om å ta bakveien til toppen TJOEI :twisted:  :twisted:
an hende vi vinner gull engang:)

Tom C

Tror nok vi må forvente at Dagbladet stort sett er mer "østlandsvennlig" i sitt syn på fotballen i Norge og at dette vil skinne igjennom artiklene deres. På samme måte sitter sikkert mange østlendinger (eller trøndere for den del) og irriterer seg over TV2 med Wathne i spissen, som ikke kan sies å være helt nøytral heller. Må innrømme at jeg sitter og humrer og koser meg når Wathne kommer med noen små stikk til Mini når han sitter og skal rapportere fra 0-3 kampen mot Ham-Kam....
Aldri mer Obos....

1963

an hende vi vinner gull engang:)

Kenny

Quote from: "Petter Puddefjord"http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/28/467444.html

idioti!
Mer er det ikke å si om dette.


Skal si du er lett å påvirke! Alle kan faktisk slå Brann hvis de har dagen, og brann ikke har dagen.

Noe du skal vite, er at godeste Esten O. Sæther i Dagbladet er Brann-patriot, og tror han hadde jublet som en ekte bergenser om Brann hadde gått til topps i år.

Slutt å være så hårsår!

Petter Puddefjord

Noe jeg skal vite? VET at han liker Brann.

VET også at Brann kan tape for hvem som helst når de ikke har dagen og motstanderne har dagen. Har ikke sagt noe annet.

Men det er TULL at Bergen står på hodet!!!

For en gangs skyld er folk ROLIGE og fyrer ikke opp stemningen som vi har gjort i flere tiår. Folk VET denne gangen at vi ikke er verdensmestere, og det er nettop DET som forhåpentligvis kommer til å gjøre at vi denne gang kan klare det.

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Men det er TULL at Bergen står på hodet!!!

.


Helt enig! Ulriken er fremdeles øverst, Byfjorden er nederst.

Vel, søndagens flaue tilskuertall skulle være bevis godt nok på at det ikke akkurat har tatt av her i by'n!
Legg ned hele klubben!

Go Up