• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

El Fakiri og Karadas

Started by Task206, May 28, 2006, 22:53:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Task206

:lol:

El Fakiri og Karadas observert inn porten på Staddaen sammen. Sommerens overganger?????????

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

naitsirk

roger moore observert i bergen

neste bond film blir spelt inn i bergen?

runarnormann

Overskrift i BA, 7-06-2015:

Hassan El Fakiri endelig klar for Brann.

Er det ikke paa tide aa lukke HEF kapittelet?  Det er jo tydelig at han ikke vil her.  Han var nok heller mer interessert i Lyn...
egenden Alf Dahl

C@Bøe_79

Quote from: "runarnormann"Overskrift i BA, 7-06-2015:

Hassan El Fakiri endelig klar for Brann.

Er det ikke paa tide aa lukke HEF kapittelet?  Det er jo tydelig at han ikke vil her.  Han var nok heller mer interessert i Lyn...


Når du er på besøk i Bergen og dine 2 tidligere klubbeer spiller mot hverandre,da er sjansen for at du går og ser på..
Ellers må jeg spørre om du er født med negativt fortegn "runarnormann".

Fakiri var så godt som Brann-spiller,men han tok et siste prøvespill i Tyskland og trivdes..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Quote- Nei, jeg ønsker ikke å kommentere den saken. Jeg ønsker ikke å bidra til ytterligere forsterkninger, er alt Mjelde er villig til å si.

fettnok

han mener vel å forsterke rykte;)
ette går aaaaaldri bra!

runarnormann

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "runarnormann"Overskrift i BA, 7-06-2015:

Hassan El Fakiri endelig klar for Brann.

Er det ikke paa tide aa lukke HEF kapittelet?  Det er jo tydelig at han ikke vil her.  Han var nok heller mer interessert i Lyn...


Når du er på besøk i Bergen og dine 2 tidligere klubbeer spiller mot hverandre,da er sjansen for at du går og ser på..
Ellers må jeg spørre om du er født med negativt fortegn "runarnormann".

Fakiri var så godt som Brann-spiller,men han tok et siste prøvespill i Tyskland og trivdes..


Slapp av litt her.  Det jeg sier er jo at Brann maa slutte aa ydmyke seg mot Fakiri.  Vi er jo det beste laget i Norge!  Spillere som ikke har forstaatt dette skal vi ikke bry oss med.  La oss heller konsentrere oss om andre spillere, som godt tenkes er bedre enn Fakiri.  Han har jo ikke akkurat tatt Europa med storm.  Hvis han vil til Brann no, faar han komme til dem og fri, ikke omvendt.

Mener foroevrig det er mer negativt at man gaar ut mot andre i forumet, enn at man er kritisk til en tidligere Lyn og Rosenborg spiller.  Godt jeg aldri gaar ned stien...
egenden Alf Dahl

Xminator

Ja det er en skam at han spiller for en Bundesligaklubb og ikke Brann. Hvor er klubbtilhørigheten etter 6 månder i Branndrakten!


(sarkasme)

naitsirk

QuoteSlapp av litt her. Det jeg sier er jo at Brann maa slutte aa ydmyke seg mot Fakiri. Vi er jo det beste laget i Norge! Spillere som ikke har forstaatt dette skal vi ikke bry oss med. La oss heller konsentrere oss om andre spillere, som godt tenkes er bedre enn Fakiri. Han har jo ikke akkurat tatt Europa med storm. Hvis han vil til Brann no, faar han komme til dem og fri, ikke omvendt.

Mener foroevrig det er mer negativt at man gaar ut mot andre i forumet, enn at man er kritisk til en tidligere Lyn og Rosenborg spiller. Godt jeg aldri gaar ned stien...



no har vel ingen andre enn oss her inne ønska fakiri velkommen tilbake. mim og pol seier jo ingenting til avisene.
kva ba,bt,vg osv skriv e uansett berre lause rykter.

Nixon

Quote from: "runarnormann"Er det ikke paa tide aa lukke HEF kapittelet?  Det er jo tydelig at han ikke vil her.  Han var nok heller mer interessert i Lyn...


HEF har kjøpt både tomt og leilighet i Bergen. Så jeg regner det som ganske sikkert at han en gang kommer til å spille for Brann igjen.

Men akkurat nå gjør han det som 99% av alle andre norske fotballspillere også hadde gjort. Han fikk sjansen til å spille i Bundesliga og grep sjansen. Og ingen kan vel si noe på det.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

gunkar

rann, Brann og bare Brann

hanioslo

HEF er en skikkelig kvalitetsspiller. Han spiller fast på midtbanen på et middels bra lag i Bundesliga. Han hadde spilt fast på samtlige lag i Tippeligaen. Han hadde nok konket ut samtlige på Branns midtbane bortsett fra MA.

At han har bygd/kjøpt hus i Bergen tar jeg ikke som noe tegn på at han kommer til å spille for Brann. Han tjener nok av penger og trenger å plassere de. Eiendom er veldig vanlig for fotballspillere å plassere sine penger. Dama er fra Bergen og om de ikke kommer til å bosette seg i Bergen så trenger de et sted å være når de besøker Bergen...

Hører gjerne fra noen som kan motbevise mine påstander... :-)
trandlien ut av Bergen!


Xminator

Tror ikke Hassan er så aktuell. Han har det vel bra i Tyskland, og akkurat nå trenger Brann en helt annen spillertype. Men om valget stod mellom El-Fakiri og ingen nye på midtbanen i det hele tatt, så er det enkelt. Han er en bedre spiller enn Haugen i den rollen Haugen har på Brann. Og slik skadene var nå i helgen, kunne man satt Fakiri på høyre og Haugen på midten.

ikstart

Azar Karadas - Kongen av Bergen
K Start - Vi lier det <3

Mr_Soma

Azar er ingen konge av Bergen.... Selv om han trodde det på Metro ved ett par annledninger.

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "runarnormann"Er det ikke paa tide aa lukke HEF kapittelet?  Det er jo tydelig at han ikke vil her.  Han var nok heller mer interessert i Lyn...


HEF har kjøpt både tomt og leilighet i Bergen. Så jeg regner det som ganske sikkert at han en gang kommer til å spille for Brann igjen.

Men akkurat nå gjør han det som 99% av alle andre norske fotballspillere også hadde gjort. Han fikk sjansen til å spille i Bundesliga og grep sjansen. Og ingen kan vel si noe på det.


Har absolutt ingenting imot HEF.  Virker some en sympatisk kar, som selvsagt kunne bidra med sitt.  Det jeg proever aa si, min kjaere Watson, er at HEF vet at Brann vil ha ham.  Han faar komme til dem hvis han vil til dem, ikke omvendt.  Var det klart nok for deg, eller trenger vi noen teskjeer til?
egenden Alf Dahl

tag7

Quote from: haniosloHan hadde nok konket ut samtlige på Branns midtbane bortsett fra MA.

quote]

Ville ikke si at han danker ut samtlige pÃ¥ Branns midtbane (utenom MA som du nevnte) Vi har fortsatt til gode Ã¥ se det beste av PVM (han er i tillegg ganske ung), CM i form er en stor glede for oss supportere og har mye Ã¥ si for Brann sitt offensive spill. Resten av gjengen kan jeg forsÃ¥vidt si meg enig med, men sÃ¥ er konkurranse i laget bare bra for spillerne!  :)
nu deg, dette vil ikke du seeee! POOOF

fettnok

leste i en portugisisk avis at det var flere norske klubber som hadde meldt sin interesse om karadas, der stod det også noe om en ny spiller som gjorde at karadas ikke var med i klubbens planer.
ette går aaaaaldri bra!

KEO

Quote from: "fettnok"leste i en portugisisk avis at det var flere norske klubber som hadde meldt sin interesse om karadas, der stod det også noe om en ny spiller som gjorde at karadas ikke var med i klubbens planer.


Link??
Nu kør vi!

Tom C

Quote from: "fettnok"leste i en portugisisk avis at det var flere norske klubber som hadde meldt sin interesse om karadas, der stod det også noe om en ny spiller som gjorde at karadas ikke var med i klubbens planer.


Rimelig sikker på at RBK kommer til å by på Karadaz. Tror de innser at midtforsvaret deres er en av grunnene til at de sliter. Håper Karadaz velger Brann fremfor en sannsynlig større pengesekk i Rosenborg, dersom valget skulle stå mellom disse... Tidligere kunne jo RBK friste med CL-spill og et utmerket utstillingsvindu, mens de nå kun kan tilby en solid slump med penger og sodd til lunsj hver dag... Regner med at Karadaz har nok penger og at han ikke er sodd-avhengig.
Aldri mer Obos....

fettnok

hvis han har satset 100000 på branngull så er det vel ikke så veldig sannsynlig at han går til rbk.
ette går aaaaaldri bra!

abe78

Da har vel alle fått med seg at "Brann" skal ha lagt inn et bud på 12 millioner for Karadas? Går ut i fra at dette er Hardball.

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article650811.ece

Peddien sier selvsagt at dette er sprøyt, men er ikke særlig troverdig når han sier slikt som at "han i dag kommer til å ta kontakt med Karadas eller agentene til eidaren for å høre hva som skjedde på møtet med Benfica på mandag." Akkurat som om han ikke gjorde dette rett etter møtet på mandagen.
.og husk!


BBB2003

Greit nok at azar e go og det hadde vært bra forsterkning! MEN når har gikk te rbk fra Brann så burde han egentlig vært bannlyst fra klubben! sånne folk kan du aldri stole på!!

fettnok

hmm, nå var det jo brann som solgte han fordi de var desperat etter penger.
ette går aaaaaldri bra!

Mobben

Quote from: "BBB2003"Greit nok at azar e go og det hadde vært bra forsterkning! MEN når har gikk te rbk fra Brann så burde han egentlig vært bannlyst fra klubben! sånne folk kan du aldri stole på!!


Hadde du skrevet dette for et par år siden, hadde eg vært fullstendig enig med deg, men det er eg ikkje no.

Azar var et stort talent, Brann en synkende skute og Rosenborg spilte CL år etter år. Det er helt soleklart at Azar gjorde det han måtte gjøre for å få fart på karrieren igjen. (Hanstveit var vel regnet som et like stort talent, han blei og stagnerte) Og det var vel nærmest sånn at Brann spurte RBK om de ikkje kunne kjøpe Azar fordi den økonomiske krisen var så stor. Sett i etterkant tror eg knapt nok Azar hadde noe valg.

tormi

Quote from: "Mobben"
Quote from: "BBB2003"Greit nok at azar e go og det hadde vært bra forsterkning! MEN når har gikk te rbk fra Brann så burde han egentlig vært bannlyst fra klubben! sånne folk kan du aldri stole på!!


Hadde du skrevet dette for et par år siden, hadde eg vært fullstendig enig med deg, men det er eg ikkje no.

Azar var et stort talent, Brann en synkende skute og Rosenborg spilte CL år etter år. Det er helt soleklart at Azar gjorde det han måtte gjøre for å få fart på karrieren igjen. (Hanstveit var vel regnet som et like stort talent, han blei og stagnerte) Og det var vel nærmest sånn at Brann spurte RBK om de ikkje kunne kjøpe Azar fordi den økonomiske krisen var så stor. Sett i etterkant tror eg knapt nok Azar hadde noe valg.


Enig med Mobben!

Azar er ingen sviker -  og jeg tror aldri han er interessert i RBK igjen. Dette VET RBK og derfor legger de ikke inn bud pÃ¥ ham.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

KEA

Quote from: "abe78"Da har vel alle fått med seg at "Brann" skal ha lagt inn et bud på 12 millioner for Karadas? Går ut i fra at dette er Hardball.
http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article650811.ece.
Record sabe que o avançado chegou a acordo com o Brann, faltando agora o entendimento com o Benfica

runarnormann

Siste nytt fra bt.no.

POL i forhandlinger med Benfica!
egenden Alf Dahl

Brannmus

Spennende, men verdt å merke seg at han ikke har mandat til å signere noe avtale, så blir vel ikke noe klart før over helgen da. Er vel ikke utenkelig at POL kommer hjem og tar det opp med styre på mandag, så kanskje Karadas er klar til i løpet av neste uke en gang?

Jeg sier Karadas i Branndrakt på torsdag.. ;0)

Jrgn

Quote from: "KEA"


Her er siden oversatt til engelsk:
http://tinyurl.com/jeuke

Bruiser

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4828

Godt det ordna seg med beløpet. Velkommen (på veg) heim Azar Karadas!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Alexåsane

Azar klar ifølge Tv2 sporten.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Gode nyheter!
Da økte sjansen for seriegull ganske mye!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Hansakongen

Dette var da gode nyhter .. fÃ¥r vist en ny midtstopper/angrepsvÃ¥pen da.. Bare ikke de har loppet seg helt for CASH nÃ¥ da.. og møtt kravet pÃ¥ 10 mill +++ da  :o

Alexåsane

Tror nok Azar har ofret seg mye når d gjelder d økonomiske. Det vist at han har følelser for Brann. Han kommer i hvertfall ikke til å forsvinne pga han misstrives i Bergen.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

krøvel vellevold

Quote from: "AlexÃ¥sane"Tror nok Azar har ofret seg mye nÃ¥r d gjelder d økonomiske. Det vist at han har følelser for Brann.  .


Eller at han er desperat etter spilletid og ønsker å etablere familien i trygge og kjente omgivelser.
Legg ned hele klubben!

slang

Dette e herlig:D No begynner eg virkelig å tro på det helt store! Gleder meg til serien sparker igang igjen!
ansa 08

paf

Quote from: "Nixon"Gode nyheter!
Da økte sjansen for seriegull ganske mye!

Akkurat det er det vel en viss uenighet om. Spør du meg røk seriegullet der, men jeg kan jo ta feil...

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Eller at han er desperat etter spilletid og ønsker å etablere familien i trygge og kjente omgivelser.


Begge deler er rett. Familien er viktig akkurat nå. Og så vil han bygge grunnlag for nok en tur utenlands om noen år. Bl.a. gjennom plass på landslaget. Han er fortsatt ung nok til å få seg noen år til som godt lønnet utenlandsproff.

Og i mellomtiden kan vi være trygg på at vi har fått en spiller med følelser for klubben. Og som vil gi det han har.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Gode nyheter!
Da økte sjansen for seriegull ganske mye!

Akkurat det er det vel en viss uenighet om. Spør du meg røk seriegullet der, men jeg kan jo ta feil...


Kan ikke helt se hvordan en spiller som styrker stallen skulle hindre seriegull.

Har du fortsatt ikke tilgitt?:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

paf

Quote from: "Nixon"
Kan ikke helt se hvordan en spiller som styrker stallen skulle hindre seriegull.

Har du fortsatt ikke tilgitt?:)

Jeg kan tilgi alt jeg men synes ikke dette er noe å tilgi. Han forlot oss og gikk til trønderne. Det har jeg ingen problemer med.
Mitt problem er at jeg er redd at en "stor-navn" signering nødvendigvis må få spille, og jeg er redd for at det blir som midtstopper Azar skal spille. Da er jeg ganske sikker på at han ødelegger balansen i midtforsvaret og i laget vårt.

klysa

I forsvaret trenger vi en venstreback. kommer Azar til klubben må det være som spiss, hadde ikke gjort noe om det er seternes som må vike plassen sin for han har fortsatt tilgode å overbevise spillemessig.

Nixon

Quote from: "paf"Mitt problem er at jeg er redd at en "stor-navn" signering nødvendigvis må få spille, og jeg er redd for at det blir som midtstopper Azar skal spille. Da er jeg ganske sikker på at han ødelegger balansen i midtforsvaret og i laget vårt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

paf


Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

paf


paf


Go Up