• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Problemer med PM-utboksen

Started by Tom C, May 24, 2006, 09:10:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Noen moderatorer her som kan fortelle meg hvor lang tid det normalt skal gå fra man svarer på en PM til den skal forsvinne fra utboksen? Virker som det er litt tilfeldig hvor lang tid det går, men i dag så jeg en melding som jeg svarte på for to dager siden, som ikke var gått ut ennå. Jeg slettet denne, og sendte samtidig en mld til "Bataljonen" ang dette, men den meldingen ligger fremdeles å venter sammen med et par andre som jeg sendte for en time siden. Jeg er langt fra alle kapasitets-grenser, så det kan ikke være det heller. Litt info hadde vært snadder...

Mvh
Aldri mer Obos....

Bataljonen

Hei,
jeg har fått din PM vedrørende saken. Jeg har også svart deg på PM. Jeg har videresendt dette til webmaster så kan han få sett på problemet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Tom C

Det rare er at den PM som jeg sendte til bataljonen, er nå forsvunnet fra utboksen (obviously, siden dere fikk den), mens de to tidligere mld fremdeles ligger der, selv om disse ble laget en time tidligere.
Aldri mer Obos....

Nixon

Jeg tror det har med å gjøre at meldingen ikke forsvinner før mottaker logger seg på.
Rød makt på Hansa

Tom C

Det kan jo selvfølgelig hende ja... Er ikke alle som er like ofte inne som meg og deg... ;)
Aldri mer Obos....

abe78

Meldingene forsvinner fra Utboks til Sendte Meldinger når mottaker har lest de. Alt fungerer slik det skal.
.og husk!

Tom C

Bare meg som har misforstått. Trodde meldinger som jeg hadde svart på gikk fra min utboks med en gang jeg har svart på den og inn i mottakerens innboks. Skjønner nå at den faktisk blir liggende i min utboks helt til mottakeren leser den... Litt uvant måte å tenke på.
Aldri mer Obos....

Go Up