• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste kamp; Viking - Brann.... La oss kjøpe opp hele driten.

Started by EvenSteven, May 23, 2006, 19:43:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

John Magne

Billettsalg til Viking - Brann starter ikke før i august. Grunnen til dette er at Viking i samarbeid med NFF og Brann vil ha en gjennomgang for å forsikre seg om at både hjemme- og bortesupporteres sikkerhet ivaretas.

http://www.viking-fk.no/newsread/news.asp?docid=12100&wce=nyhet[/code]

anders_flanderz

pøøh..faens bullshit...de e bare drid rett for at bergensere skal kjøpe opp heile viking stadion!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

John Magne

Logisk tankegang er ikke din sterkeste side, skjønner jeg. Det er nesten 10000 som har sesongkort på Viking Stadion.

Nixon

Jeg synes at BBB allerede nå burde starte salget av billetter slik at vi som allerede vet at vi skal kan få sjansen. Utover høsten blir det nok mange medgangssupportere som kommer.

Dette kan BBB gjøre selv om de ikke vet nøyaktig hvor mange billetter de får. Trekk litt fra og legg ut noen hundre nå. Og vi driter jo i om vi ikke helt nøyaktig får vite prisen på båten eller bussen. Det viktigste nå er å sikre oss en billett til det som kan bli en gullfest.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Jeg synes at BBB allerede nå burde starte salget av billetter slik at vi som allerede vet at vi skal kan få sjansen. Utover høsten blir det nok mange medgangssupportere som kommer.

Dette kan BBB gjøre selv om de ikke vet nøyaktig hvor mange billetter de får. Trekk litt fra og legg ut noen hundre nå. Og vi driter jo i om vi ikke helt nøyaktig får vite prisen på båten eller bussen. Det viktigste nå er å sikre oss en billett til det som kan bli en gullfest.


Enig! La dem som har bestemt seg for å reise allerede nå, få kjøpe billett så snart som mulig. Det er jo klart at hvis denne kampen blir avgjørende for gull - vårt første på 43 år - så er det glatt 10000 Brann-fans som ønsker å se kampen. Bare 800 får billett. Tipper disse 800 vil forvinne raskt allerede nå. BBB løper overhodet ingen risiko. Kan ikke skjønne noe annet enn at denne sesongen vil ende med medalje (evt. at vi KJEMPER om medalje til siste kamp), så fullt vil det bli uansett. Vi som har bestemt oss allerede nå, ønsker å sikre oss billett før eventuelt gloryhunterne våkner en gang ut på høsten!

Og: BBB bør selvsagt prioritere egne medlemmer. Hva med å kjøpe 800 billetter straks, og:

1)La de 800 med lengst ansiennitet få muligheten til å kjøpe 1 billett hver innen en bestemt dato,

2) Deretter legge de "uavhentede" billettene ut til "åpent" salg for resten av medlemmene. (Kjøpene må registreres slik at ingen medlemmer kan kjøpe mer enn 1 billett). La oss si at man har dette tilbudet noen dager.

3) Skulle det fremdeles være billetter igjen etter at alle medlemmene har fått tilbudet, så kan disse selges til hvem som helst. Gjerne av SK Brann i Brannbutikken eller på Stadion.

Men uansett om det er BBB eller andre som skal stå for salget, så bør det åpnes for billettsalg LENGE før gloryhunterne begynner å våkne og hysteriet er løs!
Legg ned hele klubben!

anders_flanderz

eller vi kan bare vente til salget starter opp igjen i august..og gå mann av løse å kjøpe som nåkne galne bergensere som vi e!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Pilsen19

ikke bekymr dere for mye, om brann spiller for seriegull kan eg garantere at det er 10000 bergensere klæd i rødt for å se brann løfte pokalen, uansett kor mange partourkortinnhavere det er i stavanger så er det nesten garantert at 10000 bergensere er på stadion, for meg så spiller det ingen rolle, koste ka det koste vil, eg SKAL på den kampen. Se brann ta seriegull, om eg så må bli kriminell skal eg på den kampen. Men viking kommer ikke til å ha noe å spille for, så intressen er nok ikke så stor i stavanger. Vi skal le godt av soma den dagen:)
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

krøvel vellevold

Quote from: "Pilsen19"ikke bekymr dere for mye, om brann spiller for seriegull kan eg garantere at det er 10000 bergensere klæd i rødt for Ã¥ se brann løfte pokalen,  


Det er jo nettopp derfor vi ER bekymret! Vi vil ha billettene våre nå før alle gloryhunterne får gullfeber!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Pilsen19"ikke bekymr dere for mye, om brann spiller for seriegull kan eg garantere at det er 10000 bergensere klæd i rødt for Ã¥ se brann løfte pokalen,  


Det er jo nettopp derfor vi ER bekymret! Vi vil ha billettene våre nå før alle gloryhunterne får gullfeber!


Fortsatt enig med Krøvel.
Og jeg registrerer at BBB ikke har svart på våre spørsmål her.
Om de vil være ekstra tidlig ute til den kampen.
Og om de f.eks. vil bruke ansiennitet og/eller antall organiserte borteturer for å skille supporterne.

Men det er sikkert fordi alle i styret uansett er sikret billett...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Bataljonen

Vi skal ha styremøte i slutten av mnd og vil ta opp problemstillingen omkring denne kampen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe


Nixon

Quote from: "Superjack"Drit i Vikingkampen, vi tar gullet mot Odd på stadion 1. oktober om poengfangsten fortsetter i samme hastighet som til nå!


Både Krøvel og jeg skal til Hamar. Så vi tillater oss å diskutere Vikingkampen også!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


lockert

Quote from: "dudo"Vollviks PR-drøm, noen må tipse han! :-p

Nå vet jeg ikke hva billettene koster, men mer enn 2,5 mill kommer neppe 10 000 billetter på! ;-D


HAHAHHA, er dere helt dumme eller? Dere har krav på ca 800 billetter og mer får dere ikke!

http://www.viking-fk.no/newsread/news.asp?docid=12100&wce=nyhet
lått blod

lockert

Quote from: "anders_flanderz"Er i dag 2 juni 4491 billetter igjen på viking stadion.....men G feltet er det som er mest igjen på...400 billetter...ka med at alle brann fan(utenom de som for på bortetribunen) kjøper billetter der???

eg er veldig for det!


Anbelafer ingen å kjøpe billetter på G-feltet som er Vikinghordene sitt felt. Da kan det fort bli bråk! Hvis du i det hele tatt kommer inn der.
lått blod

abe78

Quote from: "lockert"

HAHAHHA, er dere helt dumme eller? Dere har krav på ca 800 billetter og mer får dere ikke!



Dette er et fritt land, vi kan kjøpe så mange billetter vi vil. Det vi ikke kan regne med er å få lov til å sitte med branndrakt osv. Det blir enda verre en cup-finalen, hvor brannsupporterne også bare hadde rett på et bestemt antall billetter..
.og husk!

Bataljonen

Tror siddisene kan slappe helt av, vi avgjør serien før denne kampen i Stavanger, vi tar bare med oss trofeet nedover og viser det frem :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe


krøvel vellevold

Viking tar vel høyde for at dette kan bli en avgjørende nedrykkskamp for dem. Eller; nÃ¥ som de har kjøpt Ijeh, sÃ¥ tror de vel at dette kan bli gullfinalen. Og det er jo mot erkerivalen deres ogsÃ¥. Siste hjemmekamp har jo ogsÃ¥ litt ekstra interesse uansett tabellposisjon. Skulle siste kamp bli avgjørende for gull til Brann, vil jo det trekke mange Viking-fans ogsÃ¥. Akkurat som i 2001 da vi trakk over 19000 mot RBK i siste runde for Ã¥ se om vi kunne ødelegge for dem.  Nei, jeg tror ikke Viking gir slipp pÃ¥ mer enn 800 plasser.

Men det er jo klart at HVIS dette skulle bli en avgjørende kamp om gull for Brann, så vil det jo garantert være minst 10000 Brann-supportere som ønsker å se den kampen. Da vil det bli tidenes svartebørskjør i Norge! Veldig mange Brann-tilhengere kommer jo glatt til å tilby Viking-fans mange mange tusen kroner for å få deres billett. For dette er et øyeblikk Bergen har ventet på i 43 år. Og det sier jo seg selv at hvis Viking ikke spiller for noe spesielt, så er det jo veldig mange Viking-fans som vil selge billetten hvis de f.eks. kan få 5-10000 kroner for den! Og da vil det nok bli meget rødt på Viking Stadion likevel...
Legg ned hele klubben!

lockert

Nå er det jo 15 kamper igjen å spille, men alt tyder på at dett kan bli en avgjørende kamp for begge lag angående medalje. Hvis Viking skulle komme til å spille å medalje i siste kamp hadde det blitt fullt hus uansett motdtand. Jeg tviler på at Brann får mye mer enn de 800 billettene som de har krav på om Viking skulle spille iom medalje. Men, helt ærlig tror jeg nok Viking og Brann finner en løsning der begge klubbene fornøyde når det nærmer seg.

Skulle det gå slik at Brann kan ta gullet og Viking ikke har noe å spille for skal man ikke se bort i fra at jeg selger min billett.
lått blod

BrannFa(e)n

Jada! At Viking får fullsatt er kjempesansynlig. Viking har på sitt beste hatt 15290 tilskuere i år. I fjor var tallet for beste tilskuertall 15231. Kapasitet i år: 17000, kapasitet i fjor: 16000. (Med forbehold om feil på kapasitet, andre tall hentet fra VG)

Hvordan Viking plutselig skal fylle stadion fordi de spiller mot Brann er for meg et veldig vanskelig spørsmål, og jeg har bare et mulig svar: Kanskje siddisene har lyst til å se hvordan det er i en veldig avgjørende kamp på Viking Stadion hvor bortelaget kanskje tar gull?
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Jada! At Viking får fullsatt er kjempesansynlig. Viking har på sitt beste hatt 15290 tilskuere i år. I fjor var tallet for beste tilskuertall 15231. Kapasitet i år: 17000, kapasitet i fjor: 16000. (Med forbehold om feil på kapasitet, andre tall hentet fra VG)

Hvordan Viking plutselig skal fylle stadion fordi de spiller mot Brann er for meg et veldig vanskelig spørsmål, og jeg har bare et mulig svar: Kanskje siddisene har lyst til å se hvordan det er i en veldig avgjørende kamp på Viking Stadion hvor bortelaget kanskje tar gull?


Kapasitet i fjor var 15300, i år 16000.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

lockert

Quote from: "Brannfrelst"Hvor er de 700 plassene de har presset inn da?


De har satt opp en ekstra rad med stoler. Altså rad 22 eller noe sånt er ny i år. Det er da også alltid mye folk på Viking-Brann kampene. Det er en kamp som trekker mye folk uansett.

Men, lurer på en ting. Kampen Brann-Viking 17.juli hørte jeg snakk om at den kanskje skulle flyttes tilbake til søndag 16.juli. Stemmer dette og når blir dette bestemt? Noen som vet?
lått blod

moffy_

Branns neste hjemmekamp, vestlandsderbyet mot Viking, er flyttet. Kampen vil spilles 17. juli kl. 18, én time tidligere enn før annonsert. Dette er gjort for å unngå stevnekollisjon med Sting-konserten i Bergen sentrum.
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

erik1

Noen som vet når bilette til VIKING-BRANN legges ut for salg igjen?hvilket felt e det vi Borte suporter e på eller?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

brann:)

Ka me å vise kampen på storskjerm på stadion for dei som ikkje reiser til Stavanger. tenk å fylle stadion bare for å sjå kampen på storskjerm. 8)
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

DJ_ADG

Quote from: "brann:)"Ka me å vise kampen på storskjerm på stadion for dei som ikkje reiser til Stavanger. tenk å fylle stadion bare for å sjå kampen på storskjerm. 8)


Om ikkje stadion e jo festplassen et god ide. Litt sånn som det var i Tyskland under VM
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

EvenSteven

Det kjipe med å dra ned til Stavanger er jo at man går glipp av festen i Bergen etterpå om kvelden..... den blir i så fall ganske syk vil jeg tro.....
(men igjen, vi tar ingenting forgitt, mange kamper igjen osv....)

EvenSteven

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "brann:)"Ka me å vise kampen på storskjerm på stadion for dei som ikkje reiser til Stavanger. tenk å fylle stadion bare for å sjå kampen på storskjerm. 8)


Om ikkje stadion e jo festplassen et god ide. Litt sånn som det var i Tyskland under VM


en av delene kommer det til å bli uansett...... det r sikkert.....

Nixon

Hvis nå denne kampen kan stå om gull planlegger Friele et storslagent arrangement på Torgallmenningen når (hvis) vi tar gull. Så det kan umulig være så vanskelig å kombinere dette med en storskjerm eller to. De må jo uansett ha både scene og lydutstyr der.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nixon

Quote from: "EvenSteven"Det kjipe med å dra ned til Stavanger er jo at man går glipp av festen i Bergen etterpå om kvelden..... den blir i så fall ganske syk vil jeg tro.....
(men igjen, vi tar ingenting forgitt, mange kamper igjen osv....)


Helt klart kjipt!
Når kan egentlig båtene være tilbake i Bergen?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Hansakongen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "EvenSteven"Det kjipe med å dra ned til Stavanger er jo at man går glipp av festen i Bergen etterpå om kvelden..... den blir i så fall ganske syk vil jeg tro.....
(men igjen, vi tar ingenting forgitt, mange kamper igjen osv....)


Helt klart kjipt!
Når kan egentlig båtene være tilbake i Bergen?


For å si det sånn det tar ca 5,5 time med båt fra stavanger til bergen.. tok i vertfall det i fjor.. vist ikke BBB har fått inn noen måter som gjør enda bedre fart en det som ble prestert i fjor da...... så vil vel si kanskje mellom 1 og 2 om natten, vist vi klarer å komme avgårde før 20.30.. kampen er ferdig ca 19.45....

Klaus_Brann

Quote from: "Hansakongen"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "EvenSteven"Det kjipe med å dra ned til Stavanger er jo at man går glipp av festen i Bergen etterpå om kvelden..... den blir i så fall ganske syk vil jeg tro.....
(men igjen, vi tar ingenting forgitt, mange kamper igjen osv....)


Helt klart kjipt!
Når kan egentlig båtene være tilbake i Bergen?


For å si det sånn det tar ca 5,5 time med båt fra stavanger til bergen.. tok i vertfall det i fjor.. vist ikke BBB har fått inn noen måter som gjør enda bedre fart en det som ble prestert i fjor da...... så vil vel si kanskje mellom 1 og 2 om natten, vist vi klarer å komme avgårde før 20.30.. kampen er ferdig ca 19.45....


Fly tilbake!Det kommer til å bli århundrets fest i Bergen hvis vi vinner serien i år...jeg skal i alle fall ikke gå glipp av den...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bataljonen

Regner med ca 4-4 1/2 time avhengig av været såklart.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Nixon

Hvis Brann vinner serien der nede kan vi bare glemme å komme avgårde før 20.30. Da blir det jubelscener av en annen verden, seiersrunder, gullseremoni, flere seieresrunder og gudene vet hva. Og ingen vil gå før siste spiller er gått av banen.

(Hva utgjør egentlig 4 knop fra Stavanger til Bergen. Båt 1 går nemlig litt foretre enn båt 2...)

Fly hjem er selvsagt et godt alternativ. Man bør kunne lett nå siste fly klokken 21.35, selv etter langvarige feiringer. Og det ser ut til at mange allerede har bestilt. Det aktuelle flyet koster nå kr. 1267 for billigste billett. Helgen etter koster det bare kr. 419,-, så her er det tydelig at flyet holder på å fylles opp!

Men hvorfor plage oss selv med slikt nå?
Det er høyst sannsynlig avgjort før vi skal til Stavanger.
Den ene eller den andre veien...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Candyman

Gassfergene er vel begynnt å gå da eller? Tar jo en halvtime mindre...men blir vel kanskje fort full av biler på vei hjem. Og det kommer vel til å bli en eller to laser/radar kontroller på veien hjem...hehe...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"Hvis Brann vinner serien der nede kan vi bare glemme å komme avgårde før 20.30. Da blir det jubelscener av en annen verden, seiersrunder, gullseremoni, flere seieresrunder og gudene vet hva. Og ingen vil gå før siste spiller er gått av banen.

(Hva utgjør egentlig 4 knop fra Stavanger til Bergen. Båt 1 går nemlig litt foretre enn båt 2...)

Fly hjem er selvsagt et godt alternativ. Man bør kunne lett nå siste fly klokken 21.35, selv etter langvarige feiringer. Og det ser ut til at mange allerede har bestilt. Det aktuelle flyet koster nå kr. 1267 for billigste billett. Helgen etter koster det bare kr. 419,-, så her er det tydelig at flyet holder på å fylles opp!

Men hvorfor plage oss selv med slikt nå?

Det er høyst sannsynlig avgjort før vi skal til Stavanger.
Den ene eller den andre veien...



Enig i det meste, men selv om vi evt. har sikret gullet tidligere kommer det nok te å bli en offisiell gullfest i Bergen etter kampen!så det er verdt å komme seg tilbake etter kampen..
Noen som vet om spillerne flyr te Bergen etter kampen??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Apropos fly, så var jeg inne og sjekket både på Norwegian og Sas, det var ingen ledige på Norwegian sine...
Har Brann supportere vært så tidlig ute med å kapre alt av fly???
Hadde BBB hatt mulighet for å sette opp et fly???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BrannFa(e)n

Norwegian har enda ikke satt opp sine fly for november.
rannfasiten

erik1

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"Hvis Brann vinner serien der nede kan vi bare glemme å komme avgårde før 20.30. Da blir det jubelscener av en annen verden, seiersrunder, gullseremoni, flere seieresrunder og gudene vet hva. Og ingen vil gå før siste spiller er gått av banen.

(Hva utgjør egentlig 4 knop fra Stavanger til Bergen. Båt 1 går nemlig litt foretre enn båt 2...)

Fly hjem er selvsagt et godt alternativ. Man bør kunne lett nå siste fly klokken 21.35, selv etter langvarige feiringer. Og det ser ut til at mange allerede har bestilt. Det aktuelle flyet koster nå kr. 1267 for billigste billett. Helgen etter koster det bare kr. 419,-, så her er det tydelig at flyet holder på å fylles opp!

Men hvorfor plage oss selv med slikt nå?

Det er høyst sannsynlig avgjort før vi skal til Stavanger.
Den ene eller den andre veien...



Enig i det meste, men selv om vi evt. har sikret gullet tidligere kommer det nok te å bli en offisiell gullfest i Bergen etter kampen!så det er verdt å komme seg tilbake etter kampen..
Noen som vet om spillerne flyr te Bergen etter kampen??
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Nixon

Quote from: "BrannFa(e)n"Norwegian har enda ikke satt opp sine fly for november.


De har uansett ikke senere fly enn 19.40 på søndager.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

BrannFa(e)n

Riktig, men Nixon, det var jo det de skulle finne ut seeelv...
rannfasiten

BrannFa(e)n

Quote from: "Klaus_Brann"
Noen som vet om spillerne flyr te Bergen etter kampen??


Nei, hver brannspiller får hver sin traktor.

Neida, de flyr de.
rannfasiten

symo

Det er vel slik at BBB har sagt at de skal jobbe med et flyalternativ?

Bataljonen

Quote from: "symo"Det er vel slik at BBB har sagt at de skal jobbe med et flyalternativ?


Riktig, kommer mer info om dette ila neste uke.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

eriksen_30

Hvis det kommer flere tusen bergensere til stavanger for å se kampen, ka med å få stelt i stand en skikkelig fest der nede. Vise siddisene ka ekte lidenskap e. Tenker på party telt med live musikk ala 16. mai i fjor. Det e et stort område rett utenfor stadioen som hadde passet perfekt til noe sånt. Dette blir jo en lørdagskamp, så det kommer nok til å bli en del folk allerede fra fredagen av. Håper Hansa då kjenner til sin besøkelsestid, så vi slipper det der oppgulpet de serverer her nede.

Nixon

Quote from: "eriksen_30"Dette blir jo en lørdagskamp, så det kommer nok til å bli en del folk allerede fra fredagen av.


God ide med fest!
Men det er en søndagskamp.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

eriksen_30

Min feil, dÃ¥rlige øyne...  uannsett, hvis det hørtes interesant ut for de høye herrer i styret sÃ¥ ta kontakt. Bor i stavanger sjøl og skal bidra med det eg kan...

mbs

Etter cupfinalen vant vi kappkjøringen fra oslo.
Pga middagen til spillerne rullet vi inn på torvallmeningen, de nødvendige 45 min før.
Men vi slett godt og kunne kjøre på info fra hønefoss om hvor up stod.
Dette går ikke etter siste kamp i stavanger, derfor er nok fly eneste løsning.


Quote from: "erik1"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"Hvis Brann vinner serien der nede kan vi bare glemme å komme avgårde før 20.30. Da blir det jubelscener av en annen verden, seiersrunder, gullseremoni, flere seieresrunder og gudene vet hva. Og ingen vil gå før siste spiller er gått av banen.

(Hva utgjør egentlig 4 knop fra Stavanger til Bergen. Båt 1 går nemlig litt foretre enn båt 2...)

Fly hjem er selvsagt et godt alternativ. Man bør kunne lett nå siste fly klokken 21.35, selv etter langvarige feiringer. Og det ser ut til at mange allerede har bestilt. Det aktuelle flyet koster nå kr. 1267 for billigste billett. Helgen etter koster det bare kr. 419,-, så her er det tydelig at flyet holder på å fylles opp!

Men hvorfor plage oss selv med slikt nå?

Det er høyst sannsynlig avgjort før vi skal til Stavanger.
Den ene eller den andre veien...



Enig i det meste, men selv om vi evt. har sikret gullet tidligere kommer det nok te å bli en offisiell gullfest i Bergen etter kampen!så det er verdt å komme seg tilbake etter kampen..
Noen som vet om spillerne flyr te Bergen etter kampen??

Go Up